*****אשכול מסודר - עדכונים צוק איתן *****

  • פותח הנושא kinly
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

מוזיקאית

משתמש מקצוען
מה יהיה עכשו??מה העולם יגיב על העניין??

עשרות חיילי או"ם המוצבים בין ישראל וסוריה, נחטפו ע"י ארגון סוני בשם 'אל-נוסרה' המזוהה עם אל-קעידה.

הדיווח על כך מגיע מכלי תקשורת ערביים שמדווחים כי הארגון שלוחם נגד אסד, הוא שביצע את חטיפת חיילי האו"ם באזור מעבר קונייטרה.

הדיווחים באותם כלי תקשורת לא מספיק ברורים בכדי להבין מתי בוצעה החטיפה, אך אתמול דווח כי אותו ארגון השתלט על מעבר קונייטרה, שהיא הנקודה האחרונה שבה החזיקו חיילי צבא סוריה כמעוז אחרון באזור.
 

פלספלס

משתמש רשום
נכתב ע"י פילפל;1356460:
יהי רצון שלא יהיה צורך בעוד אשכולות פופולאריים כאלו...
אכי"ר
נכתב ע"י תקוה;1356463:
אכי"ר
אבל עלינו לזכור שנאמר לא נבראו רעמים אלא כדי לפשט עקמומיות שבלב, אולי הכוונה גם לכאלו סוגי רעמים.
 

יוסניו

משתמש פעיל
הרשות תציג לאו”ם לו”ז לנסיגת ישראל מהגדה
בעוד כשבועיים הרשות תפנה לאו”ם בדרישה להציג לישראל “לוח זמנים לסיום הכיבוש” • בישראל מכחישים דיווח ירדני שאבו מאזן ונתניהו נפגשו בממלכה בטרם חתימת הסכם הפסקת האש

walla | 13:30 | ב׳ באלול תשע״ד

Palestinian President Mahmoud Abbas holds up a copy of the letter that he had just delivered to United Nations Secretary General Ban Ki-moon at U.N. headquarters in New York
לאחר ההכרזה על הפסקת אש, הרשות הפלסטינית ממשיכה במהלכים המדיניים. הבוקר (חמישי) נודע כי הרשות תפנה ב-15 בספטמבר למועצת הביטחון של האו”ם בדרישה להציב לישראל “לוח זמנים לסיום הכיבוש”. נביל שעת’, בכיר פתח ומקורבו של אבו מאזן, אמר כי הליגה הערבית תתכנס ב-5 בספטמבר כדי לדון במהלך שיוזמים הפלסטינים.

שעת’ הוסיף כי אם בקשתם תידחה במועצת הביטחון, הרי שהרשות תפנה לבית הדין הפלילי בהאג. לדבריו, הפלסטינים ידרשו להעמיד לדין בכירים ישראלים על נזקי מבצע “צוק איתן”, ובהם ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון יעלון. יצוין כי מהלך כזה ידרוש מהפלסטינים להצטרף לבית הדין, מה שעלול לחשוף גם את חמאס לחקירה.

כמו כן, דיווחה היום סוכנות הידיעות הפלסטינית “מען” בהתבססה על דיווח בעיתון הירדני “אל-ע’ד”, הידוע כמקורב לבית המלוכה הירדני, כי בטרם החתימה על הפסקת אש ברצועת עזה, נפגשו ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו”ר הרשות אבו מאזן בירדן. בישראל הכחישו את הדיווח.

נתניהו ואבו מאזו. רויטרסנפגשו בחשאי בירדן? נתניהו ואבו מאזן. צילום ארכיון: רויטרס
הפסקת האש בין הצדדים הוכרזה שלשום, בתום 50 ימי לחימה. אמש התייחס נתניהו להפסקת האש ואמר במסיבת עיתונאים כי מוקדם לקבוע אם השגנו רגיעה מתמשכת. לדברי ראש הממשלה, “חמאס הוכה קשות והוא לא קיבל אף אחד מהתנאים להפסקת אש. חמאס ספג פגיעה שלא ספג מאז הקמתו. הוא ספג גם פגיעה מדינית”. הוא הוסיף כי מיטוט חמאס יתאפשר רק אם היעד הארוך טווח יושג – פירוז רצועת עזה. “אין לחמאס משמעות ללא הנשק, והיעד הזה הוטמע בעולם”, אמר
מקור http://www.jdn.co.il/news/386280
 

עפולה

משתמש מקצוען
הבוקר נפטר מפצעיו האדם שנפצע אנושות בשבוע שעבר בנפילת רקטה באיזור גן יבנה.
 

michal23

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
ההרוג ה-72 במבצע "צוק איתן": שחר שלו

כחודש לאחר שנפצע אנוש ממטען חבלה בעזה, מת מפצעיו לוחם הצנחנים שחר שלו בבית החולים רמב"ם בחיפה. שלו, תושב אלוני הבשן, נזקק לטיפול רפואי מתקדם ואזרחים רבים התגייסו כדי לתרום עבורו טסיות דם

שחר שלו ז"ל

הרוג נוסף מהמבצע בעזה: סמל שחר שלו (20), לוחם בחטיבת הצנחנים, נפצע אנושות ממטען חבלה שהטמינו מחבלים בחאן יונס ב-23 ביולי. לאחר מאבק ממושך על חייו, נפטר היום (ראשון) שלו, תושב אלוני הבשן, בבית החולים רמב"ם שבחיפה.

בפיצוץ המטען נהרגו שלושה לוחמים נוספים: סמ"ר שחר דאובר (20) מקיבוץ גניגר, סגן פז אליהו (22) מקיבוץ עברון וסמ"ר לי מט (19) מאילת. שלו פונה במצב אנוש, ולא שב להכרתו במהלך המאבק על חייו.

שחר נולד באלוני הבשן שבגולן. הוא הניח אחריו זוג הורים, שמעון ונעמי, וכן שישה אחים ואחיות. הוא התחנך במוסדות החינוך בגולן ובתנועת בני עקיבא, שם שימש כמדריך. בהמשך למד בישיבה התיכונית 'חיצים' שבאיתמר ובמכינה הקדם צבאית 'ארזי הלבנון' במעלה אפרים. לפני כשנה וחצי התגייס לחטיבת הצנחנים סיים מסלול והפך ללוחם. מועד הלוויתו טרם נקבע.

במועצה האזורית גולן בה מתגוררת משפחתו הביעו צער רב על מותו של שחר: "ראש מועצה אזורית גולן ועובדיה מרכינים ראשם על מותו בטרם עת של לוחם הצנחנים שחר שלו. אנו מחבקים את בני משפחת שלו ומחזקים אותם ואת תושבי אלוני הבשן בשעה קשה זו. מי יתן ויהא זה הנופל האחרון".


במהלך הניסיונות להציל את חייו של שלו, נאלצו הרופאים לקטוע את שתי רגליו. באמצע השבוע שעבר, כשצוות חדשות 2 ביקר את הוריו של החייל, הם סיפרו כי הם "מתרכזים במלחמה על חייו" וכי "המצב לא נראה טוב". היום ביקש אביו של שחר, שמעון שלו להודות לצוות הרפואי על עבודתו המסורה. "שחר שלנו היה גיבור", אמר. "וכאנשים מאמינים אנו טוענים שאם הקדוש ברוך הוא רצה אותו, אין לנו מה להוסיף".

"קיבלנו אותו במתנה"

בהמשך סיפר אביו של שחר כי בנו רצה לשרת בחטיבת הצנחנים ושמח מאוד כשהגיע ליחידתו. "ממה שאנו מבינים מחבריו ומפקדיו הוא עשה עבודה טובה בשדה הקרב", אמר. "קיבלנו את היחד שלנו במשך חודש וחצי במתנה, כי הוא וחבריו נהרגו באותה תקרית והיה לנו את הזמן להיפרד ממנו. גם הבוקר אחיו הגדולים היו איתו כשנפטר. אין לנו טענות לאיש. זהו המחיר על המצאותנו כאן וזה מסוג המחירים שאין ברירה וצריך לשלם לצערנו הרב".

"שחר אהב לטייל ולמצוא מעיינות, אהב מלאכות יד, הוא יחסר לנו מאוד", סיפר אביו. אמו נעמי אמרה כי שחר היה נער אהוב על חבריו, שביקרו אותו בזמן אשפוזו בבית החולים. "הוא היה ילד עם עיניים כחולות כמו הים", אמרה. "הוא אהב לאסוף חברים גדולים וקטנים ממנו. בשבועות האחרונים באו חברים רבים, הוא היה אהוב מאוד על כל. הוא תמיד רצה להתגייס ליחידה מובחרת והוא תמיד עשה את המירב".

בשבוע שעבר פורסם בחדשות 2 Online כי בשל מצבו הרפואי, נזקק שלו לתרומת טסיות דם בקצב של מנה ליום ואזרחים רבים תרמו טסיות עבור הלוחם. בשל הודעת ההורים והפניות הרבות שקיבלו, בבית החולים רמב"ם אמרו כי מכסת הטסיות שנדרשה התמלאה בזכות תרומות מצד משפחה וידידים. "מסתבר שעם ישראל נותן את כל מה שצריך - אפשר פשוט לבקש וכולם נענים לבקשות. זה מדהים - כשצריך את עם ישראל, הוא תורם", הוסיף אייל.

הכוח נפגע במהלך פעילות לאיתור מנהרות בחאן יונס. במהלך אחת הסריקות נכנס הכוח לתוך בית, שככל הנראה היה ממולכד. לעבר הכוח הופעל מטען רב עוצמה שגרם לחלק מהבניין להתמוטט. שלושה חיילים נהרגו ושבעה מחבריהם נפצעו בתקרית. במקום החלו חילופי אש עם מחבלי חמאס, כאשר חברי ההרוגים והפצועים חילצו אותם תחת אש. המחבלים נהרגו, והפצועים - בהם שחר שלו - פונו במסוקים לבתי חולים בישראל.
 

יוסניו

משתמש פעיל
לא ממש קשור

בעקבות התרעות שהתקבלו במשטרה על נסיון לבצע פיגוע, נערך מרדף במשך כשעתיים אחר רכב חשוד, הוא נלכד ולקח לחקירה במשטרה.
שלום בר ששת ז' אלול תשע"ד 13:09
X

היום בשעות הבוקר המוקדמות, התקבלה התרעה במשטרת ישראל על נסיון לביצוע פיגוע במרכז הארץ. לאחר איכון סלולארי, גילו כי החשוד נע ברכבו סמוך לכפר יונה בשרון.

המשטרה לא לקחה סיכונים מיותרים, ופתחה במצוד נרחב אחר בעל הרכב הנמלט.
לאחר כשעתיים של סריקות ומחסומים באזורים רבים בארץ, נמצא החשוד ברכבו בכביש 444.

האיש, תושב טייבה המוכר למשטרה מהתחום הפלילי, נלקח לחקירה. כל המחסומים הוסרו.
מקור http://www.ladaat.info/article.aspx?artid=14461
 

קוביה

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
תופעות לוואי של צוק איתן

תופעה מדהימה בחולות עזה

תיעוד וידאו לתופעה בלתי מובנת שמתרחשת בחולות עזה. מה זה יכול להיות?
שיפי חריטן
  • |
  • שלישי ז' אלול התשע"ד
  • |
  • 12:25 02.09.14
התופעה המוזרה הבאה מתרחשת בחולות עזה. האם מדובר בתופעת טבע לא ידועה? האם מדובר בתופעה שקרתה כתוצאה מהפצצות צה"ל שיצרו חללים תת קרקעיים, ותנועת מי הים שואבת אוויר לחלל ודוחפת בחזרה? אולי בכלל הצטברות גזים במערכת הביוב שקרסה? את התשובות אין לאף אחד כרגע, אבל התופעה מדהימה למראה.
ScreenHunter_106%20Sep.%2002%2012.20.jpg

כך זה נראה בהתחלה

ScreenHunter_107%20Sep.%2002%2012.21.jpg
לפתע מתחיל לבעבע
 

קבצים מצורפים

  • GAZZA.mp4
    4.4 MB · צפיות: 0

כוס קולה

משתמש פעיל
נכתב ע"י קוביה;1361740:
התופעה המוזרה הבאה מתרחשת בחולות עזה. האם מדובר בתופעת טבע לא ידועה? האם מדובר בתופעה שקרתה כתוצאה מהפצצות צה"ל שיצרו חללים תת קרקעיים, ותנועת מי הים שואבת אוויר לחלל ודוחפת בחזרה? אולי בכלל הצטברות גזים במערכת הביוב שקרסה? את התשובות אין לאף אחד כרגע, אבל התופעה מדהימה למראה.

אם כבר אז יותר מסתבר שזה מחללים תת קרקעיים שיצרו חופרי המנהרות...
 

קוביה

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
נכתב ע"י ירושלמער;1361786:
אי אפשר לפתוח את הקובץ, אולי תנסו להעלות את זה שוב לפורום.
היה לי טעות, העליתי קובץ פגום. עכשיו זה אמור להיות בסדר.
 

מנחם מלוין

משתמש רשום
אצלי תקין עד אמצעו.
אולי מי שמבין בפוטו שופ עריכה וכדו' יכול להבחין אם זה ערוך או מזוייף.
מה הם אומרים שם בערבית?
 

Art Studio

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אם זה לא פוטושופ, זה יכול להווצר מנשק תת קרקעי שהתפוצץ.
 

תקוה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
קהילת הספרנים
יתכן שמישהו חופר שם למטה קרוב מידי לפני האדמה
 

כוס קולה

משתמש פעיל
נכתב ע"י קוביה;1361740:
תופעה מדהימה בחולות עזה

תיעוד וידאו לתופעה בלתי מובנת שמתרחשת בחולות עזה. מה זה יכול להיות?
שיפי חריטן
שלישי ז' אלול התשע"ד
12:25 02.09.14

איפה זה פורסם?
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ת'

קסט תִּקְרַב רִנָּתִי לְפָנֶיךָ יְהוָה כִּדְבָרְךָ הֲבִינֵנִי:קע תָּבוֹא תְּחִנָּתִי לְפָנֶיךָ כְּאִמְרָתְךָ הַצִּילֵנִי:קעא תַּבַּעְנָה שְׂפָתַי תְּהִלָּה כִּי תְלַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:קעב תַּעַן לְשׁוֹנִי אִמְרָתֶךָ כִּי כָל מִצְוֹתֶיךָ צֶּדֶק:קעג תְּהִי יָדְךָ לְעָזְרֵנִי כִּי פִקּוּדֶיךָ בָחָרְתִּי:קעד תָּאַבְתִּי לִישׁוּעָתְךָ יְהוָה וְתוֹרָתְךָ שַׁעֲשֻׁעָי:קעה תְּחִי נַפְשִׁי וּתְהַלְלֶךָּ וּמִשְׁפָּטֶךָ יַעֲזְרֻנִי:קעו תָּעִיתִי כְּשֶׂה אֹבֵד בַּקֵּשׁ עַבְדֶּךָ כִּי מִצְוֹתֶיךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה