• פרוג למען העצמאים!

    כפורום העצמאים והעסקים הקטנים המוביל בציבור החרדי, אתר פרוג נרתם לעזרתכם. בעקבות התפשטות נגיף הקורונה והשפעתו על המשק, נגרמים נזקים כלכליים לעצמאים רבים אשר מתמודדים עם מחסור בלקוחות. לכן החלטנו להושיט לכם יד ואנו מעניקים לכם, חברי האתר היקרים, את מערכת הפרסום העצמאית שלנו ב30% הנחה!!!

    למימוש ההטבה, אין צורך בהקלדת קוד קופון, פשוט פרסמו!

    לתשומת לב! המבצע עד חג הפסח

    למעבר ליצירת קמפיין >>>
     
    להתייעצות ועזרה בין חברי הפורום >>>
     
    לחבילת פוש לעסקים לחץ כאן >>>
     

יח"צ אשכול חברי הקהילה

לאה בלוי

מנהלת פורום פרסום
מנהל
פרסום וקופירייטינג
כתיבה ספרותית
ואתחיל:

אני לאה בלוי. הכרזתי על עצמי כאסטרטגית עוד בתקופה בה אנשים שאלו "מה זה אסטרטגיה" או "למה צריך את זה בכלל". במילים אחרות: שלב ההצגה של הענף.

אני עוסקת כיום בתחום הפרסום בכלל, כלומר: גם מתכננת מדיה, גם בונה אסטרטגיות מותג ואסטרטגיות שיווק, ולסיכום העניין - משתדלת להגשים אותן בקריאטיב ובקופי הולמים. הסיבה שהרחבתי את התחום גם לקריאטיב ולקופי, היא קודם כל ההבנה שההנחיות הכי מדויקות שלי לקופירייטר לא תמיד יובילו לתוצאה אותה הייתי רוצה לראות, ואחר כך גם האהבה שלי לתחום היצירתי יותר.

בכובע הכבד יותר שלי אני יועצת מחקר ומנהלת מחקר. זה אומר: אני מתכננת את מערך המחקר, כותבת את המתווה (כאשר מדובר במחקר איכותני) או את השאלון (כאשר מדובר בסקר כמותי) ומפקחת על העבודה והנהלים.
אני מנהלת מחקר במכון "סקר כהלכה" ועובדת גם כעצמאית, למגוון של גופים עסקיים (מחקרי שיווק) וכן במחקרים סוציולוגיים.
 

רחל סרולוביץ

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
לכל בעל עסק יש מה לומר על העסק שלו, רק ש... לא כל אחד יודע איך לומר זאת. בדיוק בשביל המילים הללו, שנעלמות כשצריך אותן, אני כאן. כותבת תוכן שיווקי ייחודי בכל צורה ובכל תחום, ומספרת עליכם לעולם. זה הזמן לבחור במילים הנכונות ולהתרומם גבוה!

[email protected]
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
:confused:
קופירייטר צריך שהמעצב יבין אותו,

;)
מעצב צריך קופירייטר לצידו,

:p
כשהמעצב הוא גם קופירייטר זה הכי סבבה שיש...
(עבדכם הנאמן)


אני כאן בשבילכם-

קופירייטרים שמחפשים מעצב בראש שלהם,

מעצבים שמחפשים קופירייטר שיכנס לנעליים שלהם,

ובעלי עסקים שמחפשים ליווי מכף רגל ועד ראש,
אסטרטגיה, עיצוב, מיתוג ופרסום.

זהו.
אה, רגע...
מי שרוצה לדעת יותר / לראות / להשראות / סתם להתראות.
[email protected]
 
נערך לאחרונה ב:

פרספכתיבה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
פותח/ת עסק חדש? רוצה פרסום קריאייטיבי לעסק קיים? משקיע/ה בפרסום ולא רואה תוצאות?
אני כאן בשבילך!

נעים להכיר, פרספכתיבה (לא שגיאת כתיב... ;))

קופירייטרית ופרסומאית, עובדת בבקרים במשרד פרסום מוביל ומול לקוחות פרטיים בשעות הערב, אוהבת מאוד לשבור את הראש, לנתח, לפצח ויחד איתך להפיק פרסום מנצח :D

(מדגישה כאן שאני רק מתווה אסטרטגיה וכותבת שמות עסקים, סלוגנים, פרסומות, פרופילים, אתרים ומה לא... אבל הגרפיקה והעיצוב אינם באחריותי - אני בשמחה מייעצת ונותנת חוו"ד לגרפיקאית אם אתם מעוניינים בכך אבל לא עוסקת בעיצוב גרפי עצמו).

רוצה לדעת איך נראה פרסום קריאייטיבי אפקטיבי שעובד בשטח?
תוכלי ליצור קשר במייל שבחתימה.
או להציץ בתיק העבודות שלי בדרייב:
(קרדיט ענק לגרפיקאיות המוכשרות שהפכו את הדמיונות שלי לתוצרים גרפיים מאלפים)

https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B8icIcTUgV3cdjhDaVJwOC1EOGc

אין לך מילים?
אולי לי יש כמה בשבילך...


פרספכתיבה - [email protected]
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
נעים מאד
אני דוד ברעם
מנהל משרד הפרסום והאסטרטגיה
מבזקים ברעם

לפני שש שנים פתחנו את העסק אני ואשתי
'פוזי' המקורית:)

לאט ובטוח למדנו יחד את כל תחום הקופי הקריאייטיב והאסטרטגיה
בשנה האחרונה הוספנו לימודי מכירות

וברוך ה' אנו כיום נותנים שרות פרסום ואסטרטגיה שמתבטא בעיקר בבניית משפכים שיווקיים בדיגיטל ובפרינט לחברות גדולות ועד עסקים בינוניים.

השיטה שלנו מתמקדת באסטרטגיה הכי ברורה שיכולה להיות
בריפים מדוייקים
כשהכל נערך מתחילת העבודה וגם לפניה
רק על מוח הלקוח ולא לשום מטרה אחרת.

המשרד החמוד:) שלנו מעסיק 5 פרילאנסריות ושת''פ פורה עם משרד דיגיטל מוביל
כך שאנו מציעים ללקוחותינו חבילות שמותאמות לכל קהל ויעד
כשהאסטרטגיה תמיד יוצאת ממשרדינו אפוף הבמבות ומשם נפרדת לכמה ראשים..

המון הצלחה לכולם
תודה ל @לאה בלוי על החייאת הפורום הנכבד!
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
הפקות ואירועים
כתיבה ספרותית
על עצמי---
סקרנית :) אוהבת מילים. אוהבת אנשים. אוהבת הברקות ודברים חדשים.
והכי אוהבת ליצור מהכל ביחד עולמות של תוכן.

ביומיום---
אני אחראית תוכן במחלקת יחסי ציבור של אחת העמותות הגדולות בארץ. זה כולל כתיבת והפקת חומרים לקמפיינים, אירועי תדמית ודינרים. כתבות יח"צ בעיתונים ובאתרי מדיה וחדשות. תיעוד אירועים בארגון. כתיבת תכניות והצעות לתרומה. וכתיבה של אינסוף תעודות הקורה, מכתבי פניה, מכתבי תודה לאנשי מפתח, סלבים, אנשי ציבור, ידידי העמותה וכל מי שרוצים לגייס :)
זו משרה דינמית, משתנה וחלקית, כדי שיישאר לי זמן לדברים האחרים שאני אוהבת לעשות.

ואלו הדברים האחרים---
מיתוג עסקים

לעסקים חדשים, או כאלה שרוצים דחיפה משמעותית קדימה. יושבים ללמוד את העסק יחד, מזהים חוזקות, הזדמנויות וייחודיות ואז עוברים לכתיבת שם, סלוגן, קמפיין חשיפה ושפה פרסומית שתלווה מכאן והלאה, עם הרבה גימיקים ורעיונות שיווקיים בדרך, שנותנים לעסק את האישיות שלו.
פרויקטים
הפקת וכתיבת תוכן יצירתי ומקצועי. זה מה שפרויקט כולל בגדול. ברזולציות נמוכות יותר זה כתיבת תכניות, הפקת תסריטים למצגות למטרות שונות, כתיבת ליין אפים, כתיבת ניוזלטרים שבועיים או חודשיים למגוון מטרות, כתיבת אתרים.
תוכן "בקטנה"
רק מצגת יח"צ לאיזה משרד ממשלתי, כתיבת משחק קלפים שמחולק ללקוחות כגימיק שיווקי, ליטוש והגהה של מצגת להגשה ללקוח משמעותי, כתיבת הצעה לתרומה, ניסוח לאיזה מכתב חשוב-חשוב, כתיבת תוכן למיילים שנשלחים ללקוחות ע"י מערכת אוטומציה.
גם את זה אני עושה, הכי כיף להכניס לדברים די צפויים רוח חדשה וחיוך הפתעה.

ופה ושם, כמו רוב הקופירייטרים, שולחת ידי בכתיבה ספרותית...

שמחה להיות פה בפורום,
ההשראות מפרות, הדיונים מעשירים, השיתופים מרגשים
ומהמקצוענים וההחובבנים, מכולם אני לומדת!
מירי.
 

ברענט

משתמש פעיל
פרסום וקופירייטינג
כבוד לי להיות חלק מקהילה כ"כ מוכשרת ומצטיינת.
אז אני כנראה,
איך אומרים,
ה...
BABY...
של הפורום.
חדשה בתחום.
תלמידת קורס קופירייטינג מקצועי.
רוצה מאד להיכנס למשרד פרסום.
אם יש כאן מישהו שצריך עוד כח עזר בענף הקופי' - אשמח לשמוע על כל בפרטי.
המשיכו לשגשג ולפרוח.
כה לחי.
 

דוד ריזל

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
מנהל פרסום באתר פרוג
מילאת את לוח המודעות ועדיין לא תפס את העין ?

במקום לקטר

תתחיל להוביל!
פרסום חכם שמביא תוצאות.
הכירו אותנו מקרוב, כאן באתר
http://rizzle-adv.co.il/

דוד ריזל
[email protected]

052-7698759
להוביל בכל מדיה ריזל פרסום ואסטרטגיה.PNG
 

בראש אמריקאי

משתמש צעיר
פרסום וקופירייטינג


תרגום אתר לאנגלית ע"י חרדית

אתם רוצים תרגום לאנגלית לאתרכם.

אבל... צריכים שיהיה בראש של אמריקאים, ולפעמים דווקא בראש של אמריקאים חרדים.


יש לכם בשורות טובות!


אני חרדית, אמריקאית, ומכירה את קהל היעד החרדי האמריקאי. אסביר אם זה לא היה ברור: תרגום האתר ע"י חרדית דוברת אנגלית:

שפת אם.

(קרי: גדלתי בלוס אנג'לס!)



רוצים שהאנגלית תהיה זורמת

ולא "ישמע מתורגם"?

אין בעיה.
למה?
תשובה:
1.

התרגום שלי הוא
לא תרגום מדוייק
של מילה-מילה, אלא תרגום/סיכום משפט-משפט.

2. ישנה גם אופציה

לכתיבת האנגלית באתר מאפס
. (כלומר: קופירייטינג)


רק תאמרו לי:

  • מה המטרות שלכם
  • אילו מסרים מרכזיים ברצונכם להעביר
  • מי קהל היעד
  • כמה מילים תרצו באתר
אדאג להתאמה לקהל יעד חרדי אמריקאי, או קהל יעד יהודי כללי אמריקאי.

והכל במחיר שאפשר לחיות איתו...
יש לכם עדיין שאלות?

רוצים לראות אתרים שתרגמתי בעבר?

רוצים המלצות?
אין בעיה! צרו קשר:

[email protected]




תרגום לאנגלית וקופירייטינג של אתר-
אבל למה דווקא על ידי דובר אנגלית שפת אם?


תשובה: אנגלית מבוססת על ביטויים מקובלים:

"שלוש, ארבע, ו!" מתורגם לאנגלית:"!Three, four, and" הוא:


תרגום שגוי.


התרגום הנכון לפי הביטוי המקובל הוא:

"!One, two, three, go"



זו רק דוגמה אחת קטנה...

זה מראה ששווה לכם לתרגם אתרכם
דווקא ע"י יליד חו"ל.



רגע, יש לכם שאלה:

איך אדע שאת לא הסוג שממהרת ועושה עבודה חפוזה???


תשובה: אני תמיד מבצעת בדיקת איכות:

בסיום התרגום, אני תמיד עוברת על התרגום שוב בכדי לבדוק ולשפר את הנוסח והזרימה של האנגלית.

(כן, אני מתכוונת חוץ מבדיקת איות ודקדוק של וורד...:))

צרו קשר:

[email protected]

 

רובי ש.

משתמש פעיל
פרסום וקופירייטינג
או קיי
אז גם אני כאן
אוהב את המקלדת אהבת נפש.
מאז ומתמיד כותב לכל מטרה,
וה"מאז ומתמיד" הזה, הוא כבר קרוב ל-2 עשורים,
כאשר בעיקר כתבתי לתכניות, מסיבות ושירים.

לפני קרוב לחומש שנים התחלתי להוציא את פרי מקלדתי לרחוב עם עריכת קמפיינים ממוקדים למטרות שונות.
התחיל בבית כנסת שכונתי שהיה צריך את הגיבוש הראשוני,
עבור לקמפיינים של התרמה, שיערי תורה ודומים.

אז מה אני כותב?
מאמרי מערכת, מדורי סיקור, מדורים מגוונים לעלוני התרמה, ובד בבד גם מכין את הסלוגנים ואת המתווה של הקמפיין.

על מה אקפיד?
אקפיד תמיד שהחומר יהיה מעניין ומגוון, כאשר המדורים בעלונים שלי מופיעים בווריאציות שונות ומעניינות, עד כדי כך שאם לא אהיה מגוון יהיה לי קשה לכתוב.

מה עוד?
אני זמין לכתיבה שיווקית לכל מטרה, וכמעט בכל שעה ביממה, בכל מקרה שאתם רוצים כתיבה שיווקית קטנה כגדולה, תכלו לפנות אלי, ואשתדל לענות לכם במהירות.

ועוד משהו קטן
אני מאמין במילים מהלב, המילים שרק צריך להעביר את האצבעות על המקלדת והן יוצאות ומחליקות החוצה, המילים המסובכות של בית מרקחת לא כל כך קשורים אלי.
 

hershy sh

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
האמת שבניתי "אודותיי" די דומה ל @כוכב מבריק. הציצו בדף הבית שלי כאן והיווכחו.

אבל, זה המקצוע שלנו, אז מה הבעיה לכתוב מחדש ;)

היי, אני הֶרְשִׁי, בשונה מכולם - לא אוהב את המקלדת... אני מת על העט (אופס... עיפרון, כך לפי @מנדי פרומר : "קופירייטר אמיתי משתמש בעיפרון") משום מה הזרימה אצלי, היא דווקא על הדף, המחשב חוסם אותי. וזה בסדר! בזכות זה אני זז קצת מהמסך...

האישיות שלי משלבת בין השמרנות ובין החדשנות! איך, למען השם, זה יכול לקרות?

נו, ליצרתיים פתרונים... הדא הוא דכתיב: לכסוס את העיפרון ולהשאירו שלם!

שנים חשבתי שהתכונות האלה שלי מעידות על פיצול אישיות (ו/או פישול איציות...) כאשר מצד אחד, אהבתי לשמור בקנאות על המסגרת, להשען עליה בכל הכוח, ולסמוך עליה בשעת הדחק. ומצד שני, פרצתי אותה ואהבתי את היציאות האלו...

עד שגיליתי את עולם הפרסום החרדי, בו משתמשים במיוחד בפקעת המבולגנת הזו... מחד גיסא, יש כללים נוקשים של מותר ואסור, מתאים ולא מתאים, ומאידך גיסא דורשים מהפרסומאי: "במטותא מינך, פרוץ, פרוץ אל תפחד, צא מהקופסא, רק ככה תהיה רלוונטי". אוהו, כאן אני מרגיש בבית. טוב לי. תודה לך ד'!

וזה מה אני עושה בחיים. צובר לקוחות מרוצים כעצמאי בתחום הפרסום והעיצוב, שנהנים מהיצירתיות שמוצאת מקום בסטודיו שלי ומשמשת את מטרותיהם!

אפרופו יצירתיות: אף פעם לא אשלח לה "הזמנה רשמית", היא בורחת מזה, לא נעים לה. כזאת היא - חמקמקה, נחבאת אל הכלים, אי שם מאחורי הקלעים. אז מה כן? אתן לה הזדמנות להתחמק אלי, באופן שנוח לה! אפנה את המחשבותי, אעסוק במשהו שלא דורש חשיבה, סוג-של עיסוק שהתת מודע מסתדר עמו בכוחות עצמו, ואז פתאום אגלה שהגב' יצירתיות כבר זרקה לי רעיון חדש, מפתיע ומקורי... נסו את זה!
 

זה זה - רותי לוי

משתמש צעיר
פרסום וקופירייטינג
האם קופירייטר זה כישרון מולד או מקצוע הדורש לימוד?

האם קופירייטר זה חשיבה אחרי אסטרטגיה או הברקה ראשונית?


שמי רותי לוי,

ואני קופירייטרית, פרסומאית וכתבת יח"ץ

ואני גם גם!


נולדתי עם כשרון מולד לקופי ועם עט בידיים

ולמדתי פרסום שווק ויח"ץ בבצפר של איתן דובקין

אני נותנת ללקוחות שלי אסטרטגיה מדויקת

ונהנית מהברקות שנונות שמפציעות בראש 24/7

קראתי לעסק שלי זה זה!

כי זה בדיוק זה!

מה שלקוחות חלמו, חפשו, רצו להביע, התקשו לבטא, בקשו למגנט לקוחות ו...

ובסיעתא דשמיא אין לקוח שלא אומר את צמד המילים המנצח: זה זה!

כאן בפורום אני חדשה אבל בעסק ובתחום כבר לא חדשה (כן מתחדשת)

ואתם מוזמנים להיכנס לקישור ולצפות בכרטיס הדיגטלי

שלי שמתעדכן בקצב

http://mycards.co.il/media/זה-זה/

בהצלחה לכולם

רותי לוי
[email protected]
05271713232
 

מנדי אייזן

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
מנדי אייזן,
מעצב, ממתג, מפרסם, מייצר קריאייטיב, מכין הצעות מחיר, מפיק חשבוניות... ובקיצור מנהל סטודיו קטנטן למיתוג ופרסום, בסיעתא דשמיא.

קופץ לכאן מדי פעם ובדרך כלל מעניין.

מוזמנים לבקר באתר שלי: http://mendy-aizen.blogspot.com/
 

nati480

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
מוזיקה ונגינה
סאונד והפקות אולפן
נתי קוגלר.
קופירייטר ואסטרטג בפרסומי ישראל בבוקר, מנהל אולפן ומעבד מוזיקלי בצהריים, ושוב קופירייטר בערב ללקוחות פרטיים...

בניתוח פשוט, נקודת החוזקה שלי היא תשדירי רדיו קריאייטיבים ומשם אכן הגיע החיבור שלי לעולם הפרסום, אך עדיין אני מחובר למילה הכתובה, מתרגש בפיצוח בריף נכון, נהנה מכותרת שנונה, מחייך לעצמי תוך כתיבת פוסט מטורגט ומאושר למצוא בידול מיוחד ללקוח שחשב שהוא 'כמו כולם'.

אז זה אני.

אשמח להתייעל יחד אתכם ואולי אפילו להועיל מידי פעם..:)
 
נערך לאחרונה ב:

IW Studio

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
איטה וקס
בעלת סטודיו בוטיק
@IW Studio - מעסק מצליח למותג מנצח


ממתגת
פרסומאית
והעיקר - קריאייטיבית

ניסיון של כ- 3 שנים במהלכו ליוויתי לקוחות באופן אישי, מקיף ועמוק, בתהליך מדהים של בחינת ערכי המותג ובניית תדמית ממותגת שפונה בצורה מדוייקת לקהל יעד שלהם.

לקוחותיי רואים הישגים משמעותיים בהגעה ללקוחות הפוטנציאליים שלהם, ובכך לניהול עסק ריווחי ולהגשמת המטרות. ע"י בניית שפה ממותגת שמעבירה את הערכים והתועלות בצורה מדוייקת ועוצמתית שמבדלת מהמתחרים וגורמת ללקוחות לרצות לקנות דווקא מכם.
כמו כן, עסק ממותג משדר אמינות ומקצועיות ולא עוד חובבן שיכול להיעלם כשם שהופיע, ועל זה אנשים מוכנים, ואף רוצים לשלם יותר. בשביל השקט הנפשי, הייחודיות והעוצמה שהם מקבלים.

רוצים להגיע לתהליך הנכון ביותר עבורכם?
תיק עבודות> IW studio
 

שרוליק גליקזאהן

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
היי
@שרוליק גליקזאהן
למדתי בפרוג בקורס עיצוב ותקשורת חזותית וקורס פרסום.
קופירייטר ופרסומאי בהתהוות
בשנה האחרונה התחתנתי ועברתי לגור בלונדון.
ופתחתי את:
Greativ - Dream Create Achieve
משרד בוטיק למיתוג ותקשורת חזותית

אשמח לעזור עם הידע שיש לי ולעזור ככל יכולתי...
 

א-ירושלמית

חבר קהילה: מעצבים גרפיים
מנהל
פרסום וקופירייטינג
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
איור וציור מקצועי
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איידי וייס.
נולדתי עם עט ביד, אבל במקום דיו זורמת מתוכו אקונומיקה. חד, שנון, מבריק.

כותבת תוכן לאתרים, מאמרים, וקופי כללי.
את יסודות הפרסום למדתי אצל מרים שרביט, לפני הרבההה שנים, אבל דרושה לי תחנת עצירה להתרעננות... מתוכננת אחת כזו בקרוב.

עובדת כפרילנסרית. מישהו רוצה להצטרף? נשאר עוד מקום אחד אחרון.
 

פרסום פלאש - חניK

משתמש פעיל
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
היי
שמחה להצטרף...:)
חני קרינקין; מציעה שירותי שיווק, פרסום, קופירייטינג, אסטרטגיה ועוד הרבה מסביב.
בחרתי למתג את עצמי בחומר שהוא סמל לחדות וחוזק, היות שבעיניי-
זוהי הגדרתו של קופירייטר מוצלח:
אחד שעושה את העבודה במקסימום מסר- ומינימום מלל. מה שפחות הסברים ופירוט.
העולם כיום מוצף ורווי במסרים פרסומיים,
אם הצלחת לעשות את זה, קרי: לתפוס את העין עם מילים בודדות, אבל מוחצות - אתה מלך!
כי עיקר עבודתנו הוא לעשות את העניין פשוט. ברור. חד- וחזק.

unnamed.png
 

לוח דרושים

למעלה