יח"צ אשכול חברי הקהילה

הנושא בפורום 'קהילת הפרסום והקופירייטינג' פורסם ע"י לאה בלוי, ‏14/7/19.

  1. לאה בלוי

    לאה בלוי מנהלת פורום פרסום מנהל סופרות וכתיבה כתיבה ספרותית פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏30/12/07
    הודעות:
    4,412
    תודות :
    9,248
    נקודות:
    230
    כאן באשכול הזה, מוזמן כל אחד להציג את עצמו ועל הדרך לפרסם את השירותים שלו.
    הבמה שלכם.

    בהצלחה!
     
  2. לאה בלוי

    לאה בלוי מנהלת פורום פרסום מנהל סופרות וכתיבה כתיבה ספרותית פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏30/12/07
    הודעות:
    4,412
    תודות :
    9,248
    נקודות:
    230
    ואתחיל:

    אני לאה בלוי. הכרזתי על עצמי כאסטרטגית עוד בתקופה בה אנשים שאלו "מה זה אסטרטגיה" או "למה צריך את זה בכלל". במילים אחרות: שלב ההצגה של הענף.

    אני עוסקת כיום בתחום הפרסום בכלל, כלומר: גם מתכננת מדיה, גם בונה אסטרטגיות מותג ואסטרטגיות שיווק, ולסיכום העניין - משתדלת להגשים אותן בקריאטיב ובקופי הולמים. הסיבה שהרחבתי את התחום גם לקריאטיב ולקופי, היא קודם כל ההבנה שההנחיות הכי מדויקות שלי לקופירייטר לא תמיד יובילו לתוצאה אותה הייתי רוצה לראות, ואחר כך גם האהבה שלי לתחום היצירתי יותר.

    בכובע הכבד יותר שלי אני יועצת מחקר ומנהלת מחקר. זה אומר: אני מתכננת את מערך המחקר, כותבת את המתווה (כאשר מדובר במחקר איכותני) או את השאלון (כאשר מדובר בסקר כמותי) ומפקחת על העבודה והנהלים.
    אני מנהלת מחקר במכון "סקר כהלכה" ועובדת גם כעצמאית, למגוון של גופים עסקיים (מחקרי שיווק) וכן במחקרים סוציולוגיים.
     
    אסתי !!, concept, ברענט ו-8 משתמשים נוספים מודים על התגובה.
  3. רחל סרולוביץ

    רחל סרולוביץ משתמש מקצוען עיצוב גרפי כתיבה ספרותית פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏5/11/15
    הודעות:
    119
    תודות :
    1,261
    נקודות:
    159
    עיסוק:
    כתיבה שיווקית וכתיבת תוכן
    מיקום:
    בית שמש
    לכל בעל עסק יש מה לומר על העסק שלו, רק ש... לא כל אחד יודע איך לומר זאת. בדיוק בשביל המילים הללו, שנעלמות כשצריך אותן, אני כאן. כותבת תוכן שיווקי ייחודי בכל צורה ובכל תחום, ומספרת עליכם לעולם. זה הזמן לבחור במילים הנכונות ולהתרומם גבוה!

    7612138@gmail.com
     
  4. כוכב מבריק

    כוכב מבריק משתמש סופר מקצוען עיצוב גרפי פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏6/1/15
    הודעות:
    1,156
    תודות :
    1,948
    נקודות:
    271
    :confused:
    קופירייטר צריך שהמעצב יבין אותו,

    ;)
    מעצב צריך קופירייטר לצידו,

    :p
    כשהמעצב הוא גם קופירייטר זה הכי סבבה שיש...
    (עבדכם הנאמן)


    אני כאן בשבילכם-

    קופירייטרים שמחפשים מעצב בראש שלהם,

    מעצבים שמחפשים קופירייטר שיכנס לנעליים שלהם,

    ובעלי עסקים שמחפשים ליווי מכף רגל ועד ראש,
    אסטרטגיה, עיצוב, מיתוג ופרסום.

    זהו.
    אה, רגע...
    מי שרוצה לדעת יותר / לראות / להשראות / סתם להתראות.
    BPIRSUM1@GMAIL.COM
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/7/19
  5. פרספכתיבה

    פרספכתיבה משתמש סופר מקצוען פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏7/11/13
    הודעות:
    1,200
    תודות :
    2,602
    נקודות:
    209
    פותח/ת עסק חדש? רוצה פרסום קריאייטיבי לעסק קיים? משקיע/ה בפרסום ולא רואה תוצאות?
    אני כאן בשבילך!

    נעים להכיר, פרספכתיבה (לא שגיאת כתיב... ;))

    קופירייטרית ופרסומאית, עובדת בבקרים במשרד פרסום מוביל ומול לקוחות פרטיים בשעות הערב, אוהבת מאוד לשבור את הראש, לנתח, לפצח ויחד איתך להפיק פרסום מנצח :D

    (מדגישה כאן שאני רק מתווה אסטרטגיה וכותבת שמות עסקים, סלוגנים, פרסומות, פרופילים, אתרים ומה לא... אבל הגרפיקה והעיצוב אינם באחריותי - אני בשמחה מייעצת ונותנת חוו"ד לגרפיקאית אם אתם מעוניינים בכך אבל לא עוסקת בעיצוב גרפי עצמו).

    רוצה לדעת איך נראה פרסום קריאייטיבי אפקטיבי שעובד בשטח?
    תוכלי ליצור קשר במייל שבחתימה.
    או להציץ בתיק העבודות שלי בדרייב:
    (קרדיט ענק לגרפיקאיות המוכשרות שהפכו את הדמיונות שלי לתוצרים גרפיים מאלפים)

    https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B8icIcTUgV3cdjhDaVJwOC1EOGc

    אין לך מילים?
    אולי לי יש כמה בשבילך...


    פרספכתיבה - prespektiva10@gmail.com
     
  6. פוזי

    פוזי משתמש סופר מקצוען עיצוב גרפי פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏30/6/10
    הודעות:
    1,968
    תודות :
    1,636
    נקודות:
    271
    דף הבית:
    נעים מאד
    אני דוד ברעם
    מנהל משרד הפרסום והאסטרטגיה
    מבזקים ברעם

    לפני שש שנים פתחנו את העסק אני ואשתי
    'פוזי' המקורית:)

    לאט ובטוח למדנו יחד את כל תחום הקופי הקריאייטיב והאסטרטגיה
    בשנה האחרונה הוספנו לימודי מכירות

    וברוך ה' אנו כיום נותנים שרות פרסום ואסטרטגיה שמתבטא בעיקר בבניית משפכים שיווקיים בדיגיטל ובפרינט לחברות גדולות ועד עסקים בינוניים.

    השיטה שלנו מתמקדת באסטרטגיה הכי ברורה שיכולה להיות
    בריפים מדוייקים
    כשהכל נערך מתחילת העבודה וגם לפניה
    רק על מוח הלקוח ולא לשום מטרה אחרת.

    המשרד החמוד:) שלנו מעסיק 5 פרילאנסריות ושת''פ פורה עם משרד דיגיטל מוביל
    כך שאנו מציעים ללקוחותינו חבילות שמותאמות לכל קהל ויעד
    כשהאסטרטגיה תמיד יוצאת ממשרדינו אפוף הבמבות ומשם נפרדת לכמה ראשים..

    המון הצלחה לכולם
    תודה ל @לאה בלוי על החייאת הפורום הנכבד!
     
  7. shoshi

    shoshi Moderator מנהל עיצוב גרפי פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏24/12/09
    הודעות:
    936
    תודות :
    1,014
    נקודות:
    159
    שומרת מקום (:
    אפמפם קצת על עצמי משאתפנה
    בנתיים תודה ל- @לאה בלוי
     
    הֶרְשִׁי, אתי בן-שם ו-לאה בלוי מודים על התגובה.
  8. קופירייטה

    קופירייטה משתמש סופר מקצוען פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏15/12/16
    הודעות:
    983
    תודות :
    3,064
    נקודות:
    222
    עיסוק:
    פרסום, אסטרטגיה וכתיבה
    מיקום:
    פתח תקוה
    על עצמי---
    סקרנית :) אוהבת מילים. אוהבת אנשים. אוהבת הברקות ודברים חדשים.
    והכי אוהבת ליצור מהכל ביחד עולמות של תוכן.

    ביומיום---
    אני אחראית תוכן במחלקת יחסי ציבור של אחת העמותות הגדולות בארץ. זה כולל כתיבת והפקת חומרים לקמפיינים, אירועי תדמית ודינרים. כתבות יח"צ בעיתונים ובאתרי מדיה וחדשות. תיעוד אירועים בארגון. כתיבת תכניות והצעות לתרומה. וכתיבה של אינסוף תעודות הקורה, מכתבי פניה, מכתבי תודה לאנשי מפתח, סלבים, אנשי ציבור, ידידי העמותה וכל מי שרוצים לגייס :)
    זו משרה דינמית, משתנה וחלקית, כדי שיישאר לי זמן לדברים האחרים שאני אוהבת לעשות.

    ואלו הדברים האחרים---
    מיתוג עסקים

    לעסקים חדשים, או כאלה שרוצים דחיפה משמעותית קדימה. יושבים ללמוד את העסק יחד, מזהים חוזקות, הזדמנויות וייחודיות ואז עוברים לכתיבת שם, סלוגן, קמפיין חשיפה ושפה פרסומית שתלווה מכאן והלאה, עם הרבה גימיקים ורעיונות שיווקיים בדרך, שנותנים לעסק את האישיות שלו.
    פרויקטים
    הפקת וכתיבת תוכן יצירתי ומקצועי. זה מה שפרויקט כולל בגדול. ברזולציות נמוכות יותר זה כתיבת תכניות, הפקת תסריטים למצגות למטרות שונות, כתיבת ליין אפים, כתיבת ניוזלטרים שבועיים או חודשיים למגוון מטרות, כתיבת אתרים.
    תוכן "בקטנה"
    רק מצגת יח"צ לאיזה משרד ממשלתי, כתיבת משחק קלפים שמחולק ללקוחות כגימיק שיווקי, ליטוש והגהה של מצגת להגשה ללקוח משמעותי, כתיבת הצעה לתרומה, ניסוח לאיזה מכתב חשוב-חשוב, כתיבת תוכן למיילים שנשלחים ללקוחות ע"י מערכת אוטומציה.
    גם את זה אני עושה, הכי כיף להכניס לדברים די צפויים רוח חדשה וחיוך הפתעה.

    ופה ושם, כמו רוב הקופירייטרים, שולחת ידי בכתיבה ספרותית...

    שמחה להיות פה בפורום,
    ההשראות מפרות, הדיונים מעשירים, השיתופים מרגשים
    ומהמקצוענים וההחובבנים, מכולם אני לומדת!
    מירי.
     
  9. ברענט

    ברענט משתמש פעיל פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏11/6/19
    הודעות:
    33
    תודות :
    117
    נקודות:
    49
    כבוד לי להיות חלק מקהילה כ"כ מוכשרת ומצטיינת.
    אז אני כנראה,
    איך אומרים,
    ה...
    BABY...
    של הפורום.
    חדשה בתחום.
    תלמידת קורס קופירייטינג מקצועי.
    רוצה מאד להיכנס למשרד פרסום.
    אם יש כאן מישהו שצריך עוד כח עזר בענף הקופי' - אשמח לשמוע על כל בפרטי.
    המשיכו לשגשג ולפרוח.
    כה לחי.
     
  10. דוד ריזל

    דוד ריזל משתמש מקצוען עיצוב גרפי כתיבה ספרותית פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏16/2/17
    הודעות:
    761
    תודות :
    1,483
    נקודות:
    193
    עיסוק:
    פרסום
    מיקום:
    אלעד
    מילאת את לוח המודעות ועדיין לא תפס את העין ?

    במקום לקטר

    תתחיל להוביל!
    פרסום חכם שמביא תוצאות.

    דוד ריזל
    9090674b@gmail.com
    052-7698759

    להוביל בכל מדיה ריזל פרסום ואסטרטגיה.PNG
     
  11. בראש אמריקאי

    בראש אמריקאי משתמש צעיר פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏23/8/17
    הודעות:
    47
    תודות :
    40
    נקודות:
    39
    עיסוק:
    קופירייטינג, תרגום. וכתיבה באנגלית
    מיקום:
    בני ברק
    דף הבית:


    תרגום אתר לאנגלית ע"י חרדית

    אתם רוצים תרגום לאנגלית לאתרכם.

    אבל... צריכים שיהיה בראש של אמריקאים, ולפעמים דווקא בראש של אמריקאים חרדים.


    יש לכם בשורות טובות!


    אני חרדית, אמריקאית, ומכירה את קהל היעד החרדי האמריקאי. אסביר אם זה לא היה ברור: תרגום האתר ע"י חרדית דוברת אנגלית:

    שפת אם.

    (קרי: גדלתי בלוס אנג'לס!)



    רוצים שהאנגלית תהיה זורמת

    ולא "ישמע מתורגם"?

    אין בעיה.
    למה?
    תשובה:
    1.

    התרגום שלי הוא
    לא תרגום מדוייק
    של מילה-מילה, אלא תרגום/סיכום משפט-משפט.

    2. ישנה גם אופציה

    לכתיבת האנגלית באתר מאפס
    . (כלומר: קופירייטינג)


    רק תאמרו לי:

    • מה המטרות שלכם
    • אילו מסרים מרכזיים ברצונכם להעביר
    • מי קהל היעד
    • כמה מילים תרצו באתר
    אדאג להתאמה לקהל יעד חרדי אמריקאי, או קהל יעד יהודי כללי אמריקאי.

    והכל במחיר שאפשר לחיות איתו...
    יש לכם עדיין שאלות?

    רוצים לראות אתרים שתרגמתי בעבר?

    רוצים המלצות?
    אין בעיה! צרו קשר:

    rivkachakak@gmail.com




    תרגום לאנגלית וקופירייטינג של אתר-
    אבל למה דווקא על ידי דובר אנגלית שפת אם?


    תשובה: אנגלית מבוססת על ביטויים מקובלים:

    "שלוש, ארבע, ו!" מתורגם לאנגלית:"!Three, four, and" הוא:


    תרגום שגוי.


    התרגום הנכון לפי הביטוי המקובל הוא:

    "!One, two, three, go"



    זו רק דוגמה אחת קטנה...

    זה מראה ששווה לכם לתרגם אתרכם
    דווקא ע"י יליד חו"ל.



    רגע, יש לכם שאלה:

    איך אדע שאת לא הסוג שממהרת ועושה עבודה חפוזה???


    תשובה: אני תמיד מבצעת בדיקת איכות:

    בסיום התרגום, אני תמיד עוברת על התרגום שוב בכדי לבדוק ולשפר את הנוסח והזרימה של האנגלית.

    (כן, אני מתכוונת חוץ מבדיקת איות ודקדוק של וורד...:))

    צרו קשר:

    rivkachakak@gmail.com

     
  12. רובי ש.

    רובי ש. משתמש צעיר פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏10/6/19
    הודעות:
    4
    תודות :
    25
    נקודות:
    39
    או קיי
    אז גם אני כאן
    אוהב את המקלדת אהבת נפש.
    מאז ומתמיד כותב לכל מטרה,
    וה"מאז ומתמיד" הזה, הוא כבר קרוב ל-2 עשורים,
    כאשר בעיקר כתבתי לתכניות, מסיבות ושירים.

    לפני קרוב לחומש שנים התחלתי להוציא את פרי מקלדתי לרחוב עם עריכת קמפיינים ממוקדים למטרות שונות.
    התחיל בבית כנסת שכונתי שהיה צריך את הגיבוש הראשוני,
    עבור לקמפיינים של התרמה, שיערי תורה ודומים.

    אז מה אני כותב?
    מאמרי מערכת, מדורי סיקור, מדורים מגוונים לעלוני התרמה, ובד בבד גם מכין את הסלוגנים ואת המתווה של הקמפיין.

    על מה אקפיד?
    אקפיד תמיד שהחומר יהיה מעניין ומגוון, כאשר המדורים בעלונים שלי מופיעים בווריאציות שונות ומעניינות, עד כדי כך שאם לא אהיה מגוון יהיה לי קשה לכתוב.

    מה עוד?
    אני זמין לכתיבה שיווקית לכל מטרה, וכמעט בכל שעה ביממה, בכל מקרה שאתם רוצים כתיבה שיווקית קטנה כגדולה, תכלו לפנות אלי, ואשתדל לענות לכם במהירות.

    ועוד משהו קטן
    אני מאמין במילים מהלב, המילים שרק צריך להעביר את האצבעות על המקלדת והן יוצאות ומחליקות החוצה, המילים המסובכות של בית מרקחת לא כל כך קשורים אלי.
     
  13. הֶרְשִׁי

    הֶרְשִׁי משתמש מקצוען עיצוב גרפי פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏12/6/17
    הודעות:
    227
    תודות :
    660
    נקודות:
    196
    עיסוק:
    עיצוב | מיתוג | פרסום
    מיקום:
    מודיעין עילית
    דף הבית:
    האמת שבניתי "אודותיי" די דומה ל @כוכב מבריק. הציצו בדף הבית שלי כאן והיווכחו.

    אבל, זה המקצוע שלנו, אז מה הבעיה לכתוב מחדש ;)

    היי, אני הֶרְשִׁי, בשונה מכולם - לא אוהב את המקלדת... אני מת על העט (אופס... עיפרון, כך לפי @מנדי פרומר : "קופירייטר אמיתי משתמש בעיפרון") משום מה הזרימה אצלי, היא דווקא על הדף, המחשב חוסם אותי. וזה בסדר! בזכות זה אני זז קצת מהמסך...

    האישיות שלי משלבת בין השמרנות ובין החדשנות! איך, למען השם, זה יכול לקרות?

    נו, ליצרתיים פתרונים... הדא הוא דכתיב: לכסוס את העיפרון ולהשאירו שלם!

    שנים חשבתי שהתכונות האלה שלי מעידות על פיצול אישיות (ו/או פישול איציות...) כאשר מצד אחד, אהבתי לשמור בקנאות על המסגרת, להשען עליה בכל הכוח, ולסמוך עליה בשעת הדחק. ומצד שני, פרצתי אותה ואהבתי את היציאות האלו...

    עד שגיליתי את עולם הפרסום החרדי, בו משתמשים במיוחד בפקעת המבולגנת הזו... מחד גיסא, יש כללים נוקשים של מותר ואסור, מתאים ולא מתאים, ומאידך גיסא דורשים מהפרסומאי: "במטותא מינך, פרוץ, פרוץ אל תפחד, צא מהקופסא, רק ככה תהיה רלוונטי". אוהו, כאן אני מרגיש בבית. טוב לי. תודה לך ד'!

    וזה מה אני עושה בחיים. צובר לקוחות מרוצים כעצמאי בתחום הפרסום והעיצוב, שנהנים מהיצירתיות שמוצאת מקום בסטודיו שלי ומשמשת את מטרותיהם!

    אפרופו יצירתיות: אף פעם לא אשלח לה "הזמנה רשמית", היא בורחת מזה, לא נעים לה. כזאת היא - חמקמקה, נחבאת אל הכלים, אי שם מאחורי הקלעים. אז מה כן? אתן לה הזדמנות להתחמק אלי, באופן שנוח לה! אפנה את המחשבותי, אעסוק במשהו שלא דורש חשיבה, סוג-של עיסוק שהתת מודע מסתדר עמו בכוחות עצמו, ואז פתאום אגלה שהגב' יצירתיות כבר זרקה לי רעיון חדש, מפתיע ומקורי... נסו את זה!
     
  14. זה זה - רותי לוי

    זה זה - רותי לוי משתמש רשום פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏16/6/19
    הודעות:
    14
    תודות :
    22
    נקודות:
    14
    האם קופירייטר זה כישרון מולד או מקצוע הדורש לימוד?

    האם קופירייטר זה חשיבה אחרי אסטרטגיה או הברקה ראשונית?


    שמי רותי לוי,

    ואני קופירייטרית, פרסומאית וכתבת יח"ץ

    ואני גם גם!


    נולדתי עם כשרון מולד לקופי ועם עט בידיים

    ולמדתי פרסום שווק ויח"ץ בבצפר של איתן דובקין

    אני נותנת ללקוחות שלי אסטרטגיה מדויקת

    ונהנית מהברקות שנונות שמפציעות בראש 24/7

    קראתי לעסק שלי זה זה!

    כי זה בדיוק זה!

    מה שלקוחות חלמו, חפשו, רצו להביע, התקשו לבטא, בקשו למגנט לקוחות ו...

    ובסיעתא דשמיא אין לקוח שלא אומר את צמד המילים המנצח: זה זה!

    כאן בפורום אני חדשה אבל בעסק ובתחום כבר לא חדשה (כן מתחדשת)

    ואתם מוזמנים להיכנס לקישור ולצפות בכרטיס הדיגטלי

    שלי שמתעדכן בקצב

    http://mycards.co.il/media/זה-זה/

    בהצלחה לכולם

    רותי לוי
    r7173232@gmail.com
    05271713232
     
    הֶרְשִׁי, קופירייטה ו-לאה בלוי מודים על התגובה.