הדסוש

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
שכחתי להגיד לכם שם באתר אחרי שמעתיקים את כתובת הסרטון צריך ללחוץ על החץ שילד ההורד ושם יפתח לכם כמה אפשריות אם אתם רוצים וידיאו תמיד תלחצו על הראשון
 

בנמלך

משתמש פעיל
לכל המתלוננים למיניהם שחסום להם וכו' כל פעם שמעלים סרטון מיוטיוב אז הנה לכם קשור לאתר של הורדות מיוטיוב באישור נטפרי
http://videownload.ml/?
בהצלחה
תודה על ההתחשבות. אך ראוי לציין - לא מתאים "לכל המתלוננים למיניהם", אלא למי שבנטפרי. ונדמה לי שאף זאת בתנאי שאינו 'קהילות'.
 

איש אופקים

משתמש מקצוען
Thank You HaShem | טנק יו השם (ניסו סלוב - הרמיקס הרשמי)


משנכנס אדר מרבין בשמחה עם הרמיקס הרשמי ללהיט - "Thank You HaShem".

תנועת "Thank You HaShem" הוקמה ב"מקרה" (בהשגחה פרטית) על ידי קבוצת יהודים יקרים שהתארחו בשבת בעיר צפת, וראו אדם ללא כל חזות וסממן יהודי זועק את המילים - "תודה השם".

המחזה הסוריאליסטי הותיר רושם עמוק על הנוכחים שהחליטו לקחת את-זה כמה שלבים קדימה ולהאדיר את שמו של הקב"ה בכל רחבי העולם ומידת הכרת הטוב על כל החסדים שעושה איתנו הקב"ה ביום-יום במגוון דרכים ופעילויות, כשגולת הכותרת הוצאת השיר - "Thank You HaShem" שהפך ללהיט ברחבי העולם היהודי על פני הגלובוס.

השיר הולחן ע"י אחד מחברי הקבוצה לפני כשנתיים בזמן שנולד לו בנו הרביעי, והוא התחיל לזמזם את המילים שאמרה לאה אימנו ע"ה כשנולד יהודה בנה הרביעי - "הפעם אודה את השם".

כעת, עם תחילתו של חודש השמחה ולקראת חג פורים, יוצאת גרסת הרמיקס הרשמי עליה הופקד דיג'יי ניסו סלוב.
 

מיכל46

משתמש מקצוען
D I G I T A L
שרולי ונתנאל בסינגל קליפ חדש: תפילין.
הקליפ נחסם בנטפרי, אודה למי שיוכל להעלות.

 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה