שיתוף אשכול איחולי שנה טובה לתשפ"א >>>

Studio Grafix

עיצוב גרפי ומיתוג עסקי למוסדות ועסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
שנה טובה תשפא-01.jpg
 

לכתחילה אריבער

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
הרימון, גם אדום וגם עם כתר (קורונה) ובכל זאת סימן ברכה...

צפה בקובץ המצורף 722358

היו ברכה, חברים יקרים.
הייתה שנה נפלאה!
נראה לי שברכותיך לשנה מבריקה ויצריתית כבר התקבלה במרומים בהצלחה יתירה!!
שאפו ושתפו את הרעיון שלך!
אין עליך אתה פשוט מלך!!!
 

ברוך קליין

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
0846a365-4d19-43cb-9c87-f7b0ff985ad6.jpg

חברים יקרים. לכבוד ראש השנה הבא עלינו לטובה, אני רוצה לשתף אתכם בתובנות חיוביות שהגעתי אליהן בעקבות משבר הקורונה. אם הן יעזרו לכם, אני את שלי עשיתי:
מאז מרץ האחרון, חיי השתנו מקצה לקצה. בהתחלה לא קיבלתי את המשבר בצורה טובה. אני אופטימי בדרך כלל, אבל שינויים כאלה לא נתפסים כדבר טוב מיד כשהם קורים. רק אחרי שחולף זמן מה אפשר לראות את הפירות שאפשר לקצור מהם.
1. אני מודע לעובדה שרוב המעצבים הגרפיים עבדו מהבית כפרילנסרים לפני הקורונה, אבל עדיין היו כאלה שזה היה דבר חדש לגמרי עבורם. כמוני.
נאבקתי כדי למצוא פינה בבית שבה אוכל לעבוד בשקט, אבל עם הזמן פיתחתי יכולות על שאפשרו לי לעבוד ביעילות למרות מה שהתרחש סביבי. ומה גיליתי? שכך אני יכול לעבוד וגם להיות זמין עבור המשפחה שלי, שהיא הדבר הכי חשוב לי.
2. הקורונה אפשרה לי לחשוב על שאלות חשובות כמו: איך אני יכול לעשות דברים אחרת? מה כדאי לי לשפר? אילו כישורים חדשים אוכל לרכוש?
התחלתי לבחון מחדש, לתכנן, להמציא, לחדש אסטרטגיות. ההשפעה של המשבר הזה דרשה ממני התייחסות מכוונת לשינויים הנדרשים בדרך שבה אני עובד.
3. לעיצוב גרפי יש היסטוריה עשירה של תרומה לחינוך, בריאות, הכשרה, הפצת מידע והסברה לקהילה. בתקופות של מגיפות עולמיות, תחום העיצוב התעלה על עצמו בכל פעם מחדש. גם במגיפה הנוכחית, אמנים רבים התכנסו ועיצבו יצירות אמנות שמחנכות את הציבור להתנהגות טובה יותר. משטיפת ידיים ועד ריחוק חברתי, מעצבים עושים את מלאכתם כדי להעביר מסרים של עזרה ותמיכה בקהילה.
בזכות הקורונה, גיליתי שהדבר החשוב ביותר כמעצב הוא להמשיך ליצור ולצמוח. ככה, כשנצא מהתקופה הזו נהיה חזקים יותר עם מסוגלות לבנות עולם טוב יותר.
 

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai
לא יודע אם זה קשור לכאן, אבל...
קורונה תשפא.jpg
 

בעניינים - אסתי צין

בעלת עיתון בעניינים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
ezgif.com-optimize (1).gif
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  15  פעמים

לוח מודעות

למעלה