אפליקצייה שמפנה לאתר האינטרנט שלי

אני מחפש לשימוש עצמי אפליקצייה חינמית לגלקסי j7 2016 לבנייה שתפנה ישירות לדף האינטרנט שלי , ובדף שלי מוגדר טופס html עם בחר קובץ וכשאני ילחץ על בחר קובץ מהאפליקצייה אז הוא יתן לי את כל סוגי המדיה לההעלאה או יותר צפציפי שאני צריך זה הקלטה.
(בניתי כבר ב2 אתרים חינמיים אפליקצייה ובאתר השני שבניתי, בדף הורדת האפליקצייה הוא נותן "דמה" איך האפליקצייה תראה ושמה הוא נותן לי הקלטה אבל כשהיא במכשיר אז הוא נותן רק וידאו, מצלמה, מסמכים בלי האפשרות של הקלטת שמע. ולמרות שהאפליקצייה ביקשה הרשאה לשימוש במיקרופון ואישורו).

אשמח אם משהו יוכל לעזור לי כי אני צריך את זה דחוף.
תודה
 
משהו יכול לעזור לי? אני צריך בסך הכל אפליקצייה פשוטה שתיבנה והיא תפנה לאתר שלי , ובאתר שלי יש אפשרות של בחר קובץ וכשילחצו על זה באפליקצייה אז זה יפתח ההעלאה של כל סוגי המדיה או יותר ספציפי על הקלטת שמע.
אשמח לעזרה.
תודה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  15  פעמים

לוח מודעות

למעלה