סוף סוף הגעתי למוקדן שדיווח שאכן הוא רואה הרבה ניתוקים. טכנאי אחר שהתקשרתי אליו הסיק מזה שהבעיה בראוטר. הבעיה שהראוטר הוא של אתרוג, ועברתי מהם לספק של בזק. טכנאי בזק אמר שיבוא מחר אבל הוא לא מתעסק עם ראוטרים שאינם של בזק.
מקוה שאני מבינה מה זה אומר: להשקיע בראוטר חדש?
ואם קונים ראוטר חדש אוטומטית צריך לחדש גם כרטיס רשת של חברה זהה?
ניתוקי תשתית?
אם זה מבחינתם הם צריכים לסדר לך
אם זה מבחינתך ואתם חושדים בראוטר (לא מחייב שהוא תקול)
האם עבר הבית הפסקות חשמל קשות לאחרונה? אני מציע תסתכלו על הנורות שם במשך כמה דקות תראו אם הDSL נופל שם אם כל הראוטר כאילו מתאפ ומדליק את עצמו כל כמה זמן יש סיכוי שזה הוא ... אבל אם רק הDSL נופל כנראה בזק.
הייתי מציע לאפס הגדרות רשת במחשב. ואולי לאפס כרטיס רשת ולהדיר DNS
8.8.8.8
8.8.4.4
לראות אם זה נפתר.
איש מקצוע יכול להבין אחרי עשר דקות רבע שעה מה קרה.
בהצלחה רבה