שלום ליושבי הפורום המקצוענים!
יש לי מודם של D-LINK בשקע של טלפון. המחשב מרוחק מהשקע מאוד וכדי להימנע ממשיכת חוטים רכשנו כרטיס רשת אלחוטי. זה מתחבר לשקע של האונקיי בכונן המחשב ובד"כ לא עושה בעיות.
בתקופה האחרונה (עוד לפני הקורונה-) מתנתק לי האינטרנט בכל רגע. הדבר מתיש ממש- שניה אחת מחובר ושניה אח"כ לא. פותר הבעיות לא מזהה בעיה, אבל לעיתים אני מקבלת הודעה שהשרת אינו מגיב - משולש צהוב. בפעם הבאה אשתדל לחתוך את ההודעה עם כלי חיתוך ולהעלות לפה את הודעת השגיאה.
לפעמים הודעת השגיאה אינה מופיעה, והאתרים שאני באמצע גלישה בהם מודיעים: "אין אינטרנט" או "חל שינוי ברשת" וכדו'.
בבזק מעבירים אותי ממוקדן אחד למשנהו ומנסים למכור לי כל מיני מוצרים בלי לומר בבירור מה התקלה, ואפילו בלי לבדוק מהירות גלשה (שאגב נמוכה מאוד למרות שאני משדרגת בעקביות וגם משלמת יפה על כך... )
האם הבעיה בכרטיס הרשת?
איך צריך טכנאי פרטי או שהענין באחריות בזק?
יש לי מודם של D-LINK בשקע של טלפון. המחשב מרוחק מהשקע מאוד וכדי להימנע ממשיכת חוטים רכשנו כרטיס רשת אלחוטי. זה מתחבר לשקע של האונקיי בכונן המחשב ובד"כ לא עושה בעיות.
בתקופה האחרונה (עוד לפני הקורונה-) מתנתק לי האינטרנט בכל רגע. הדבר מתיש ממש- שניה אחת מחובר ושניה אח"כ לא. פותר הבעיות לא מזהה בעיה, אבל לעיתים אני מקבלת הודעה שהשרת אינו מגיב - משולש צהוב. בפעם הבאה אשתדל לחתוך את ההודעה עם כלי חיתוך ולהעלות לפה את הודעת השגיאה.
לפעמים הודעת השגיאה אינה מופיעה, והאתרים שאני באמצע גלישה בהם מודיעים: "אין אינטרנט" או "חל שינוי ברשת" וכדו'.
בבזק מעבירים אותי ממוקדן אחד למשנהו ומנסים למכור לי כל מיני מוצרים בלי לומר בבירור מה התקלה, ואפילו בלי לבדוק מהירות גלשה (שאגב נמוכה מאוד למרות שאני משדרגת בעקביות וגם משלמת יפה על כך... )
האם הבעיה בכרטיס הרשת?
איך צריך טכנאי פרטי או שהענין באחריות בזק?