אני מנסה להעלות תמונה לחוו"ד

ביתרפ

משתמש רשום
ואני מקבל את ההודעה הבאה

Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 48638145 bytes) in D:\Domains\prog.co.il\wwwroot\includes\class_image.php on line 2401

או שההודעה עולה על הודעה אחרת
יש פתרון בבקשה
 

רבקה.

משתמש מקצוען
כן, אתה מנסה להעלות קובץ גדול מדי. ההודעה עצמה לא כ"כ ברורה לי, אולי בגלל האנגלית שלי. זה נראה כאילו הוא אומר: "מותר להעלות עד 128MB ואתה מנסה להעלות 43MB שזה יותר מדי" (בדקתי את המידות בגוגל, המספרים שכתבת בבתים שווים למספרים שאני כתבתי במגה-בתים).
אבל זה לא הגיוני כי 43 זה פחות מ-128, וגם כי אין מצב שמותר להעלות לפרוג עד 128 בתים, וגם כי לא הגיוני שאתה מנסה להעלות קובץ של 43 מ"ב כשתמונת RAW שלי שוקלת בממוצע 12 מגה (וזה RAW בגודל מלא).

בקיצור, שיגעת את המערכת של פרוג... נסה להקטין ולהעלות מחדש.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה