אבל אני לא מסוגלת לשתוק.
מה עושים עם הנסיעות הנוראות האלה
באוטובוסים בין עירוניים בפורים
ולמה החברה מתיחסת אלינו כאילו אנחנו שפוטים שלה.
ואולי זה באמת נכון:
בפורים חברת קווים פרסמה שיש מוקדים מהשעה אחת.
אבל האוטובס של 12:10 היה עמוס והנהג לא עצר.
ואחכ לא יצאו אוטובוסים עד השעה אחת.
ואז... הלכנו למוקד
הרווחנו שלשת רבע שעת המתנה.
+הליכה למוקד...
השאלה:
מה אפשר לעשות?
הזלזול בציבור הנוסעים מטריף את דעתי, ואני נוסעת על בסיס קבוע והיחס הוא מחפיר.
ומענה לתלונותי הרבות - אין.
למה רק את הוראות משרד התחבורה שאסור לשבת מאחורי הנהג צריך לעשות (אנחנו, הנוסעים)
ואילו הוראות אחרות כמו לצאת בזמן, להוציא אוטובוסים החברה ממש לא נוהגת לקיים?
למה אני צריכה לעשות משהו והם לא מחויבים לי לכלום, וזמני נסיעות הם אפילו לא בגדר המלצה בלבד?
אשמח לשמוע כל תגובה שתגרום לי לעשות משהו שיועיל. לכולנו. (כל נוסעי התח"צ)
מה עושים עם הנסיעות הנוראות האלה
באוטובוסים בין עירוניים בפורים
ולמה החברה מתיחסת אלינו כאילו אנחנו שפוטים שלה.
ואולי זה באמת נכון:
בפורים חברת קווים פרסמה שיש מוקדים מהשעה אחת.
אבל האוטובס של 12:10 היה עמוס והנהג לא עצר.
ואחכ לא יצאו אוטובוסים עד השעה אחת.
ואז... הלכנו למוקד
הרווחנו שלשת רבע שעת המתנה.
+הליכה למוקד...
השאלה:
מה אפשר לעשות?
הזלזול בציבור הנוסעים מטריף את דעתי, ואני נוסעת על בסיס קבוע והיחס הוא מחפיר.
ומענה לתלונותי הרבות - אין.
למה רק את הוראות משרד התחבורה שאסור לשבת מאחורי הנהג צריך לעשות (אנחנו, הנוסעים)
ואילו הוראות אחרות כמו לצאת בזמן, להוציא אוטובוסים החברה ממש לא נוהגת לקיים?
למה אני צריכה לעשות משהו והם לא מחויבים לי לכלום, וזמני נסיעות הם אפילו לא בגדר המלצה בלבד?
אשמח לשמוע כל תגובה שתגרום לי לעשות משהו שיועיל. לכולנו. (כל נוסעי התח"צ)