קטע וידאו קצרצר שעשיתי מלפני כשלוש שנים ועכשיו פתאום מצאתי אותו באיזה כונן שכוח.
הנה הוא לפניכם.
האנימציה נעשתה על שני ריגים (הלבשות עצמות למודל) תואמים וגם הרנדר נעשה בחדא מחתא. כיאה לטירון ב V-ray
הפעולה הזו למי שמכיר את הV-ray קטלנית ביותר למחשב בגלל חישובי הרנדר האינ-סופיים של ההתפוגגות בשלבים של התמונה העליונה ומצד שני הגדלת הנוכחות של תמונת השלד. נקודת החולשה של ה V-ray היא כל מה שקשור למעברים. כמו אנימציה בתנועת מצלמה, או בלורינג בכלל ומכאן גם מקור הצרות ל"רעשים" בוידאו שיש בד"כ בV-ray .
V-rayה מצויין בתמונות סטילס ורק בזמן האחרון נוספו לו כל מיני אופציות לתת מענה לבעיות קשות ברנדר אנימציה) בכל מקרה בשיטה שעבדתי אז הדבר גרם לרנדרים ארוכים מני ים. (כ 3 ימי רנדר לקטע הקטנטן הזה) וכיום הייתי פשוט מרנדר בנפרד ועושה קומפוזיציה באפטר. אבל מה לעשות בשביל זה מוצרו מקרים כאלו בכדי ללמוד מטעויות ולפעמים בדרך הקשה.
הנה הוא לפניכם.
האנימציה נעשתה על שני ריגים (הלבשות עצמות למודל) תואמים וגם הרנדר נעשה בחדא מחתא. כיאה לטירון ב V-ray
הפעולה הזו למי שמכיר את הV-ray קטלנית ביותר למחשב בגלל חישובי הרנדר האינ-סופיים של ההתפוגגות בשלבים של התמונה העליונה ומצד שני הגדלת הנוכחות של תמונת השלד. נקודת החולשה של ה V-ray היא כל מה שקשור למעברים. כמו אנימציה בתנועת מצלמה, או בלורינג בכלל ומכאן גם מקור הצרות ל"רעשים" בוידאו שיש בד"כ בV-ray .
V-rayה מצויין בתמונות סטילס ורק בזמן האחרון נוספו לו כל מיני אופציות לתת מענה לבעיות קשות ברנדר אנימציה) בכל מקרה בשיטה שעבדתי אז הדבר גרם לרנדרים ארוכים מני ים. (כ 3 ימי רנדר לקטע הקטנטן הזה) וכיום הייתי פשוט מרנדר בנפרד ועושה קומפוזיציה באפטר. אבל מה לעשות בשביל זה מוצרו מקרים כאלו בכדי ללמוד מטעויות ולפעמים בדרך הקשה.