שיתוף - לביקורת אמביווילנטיות

RACHELIZ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
תמצית החיים
 

נ. גל

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
תוהה אם היה מתאים פה להסתיר את המילה שעון, לתת לקוראים לפענח את הדימוי בעצמם.
לטעמי האישי, יש משהו מאוד אמביוולנטי בכך שהשיר פותח בממשות מוחלטת, ברורה ומוכרת, ועובר לדבר על תחושה דקה, נפשית ובלי ממשית.
 

הזדמנות

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
לטעמי האישי, יש משהו מאוד אמביוולנטי בכך שהשיר פותח בממשות מוחלטת, ברורה ומוכרת, ועובר לדבר על תחושה דקה, נפשית ובלי ממשית.
ועכשיו אני גם רוצה למחוק מהשיר את המילה 'שעון' וגם להשאיר אותו. אוי כמה זה מסובך...
 
נערך לאחרונה ב:

AtArA R

תוכן. אש.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
תחושה דקה, נפשית ובלי ממשית.
להרגשתי התחושה היא ממשית עד מאד.
יש בה אמנם רבדים דקים- למתעמקים, אבל הניסוח הוא פשטני וחסר יומרות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה