"אם לא נסביר, נפסיד!" תחרות הקרייאטיב של ערך מוסף 3 יוצאת לדרך!!

  • פותח הנושא prog
  • פורסם בתאריך

אברימי

מנהל פורום סוכרת
מנהל
מנוי פרימיום
נכתב ע"י מקארתור;405947:
אני מציע להגביל אותו, למסר נטול מסר עם תוכן הנותן מענה לבעיה מסויימת, במקום זאת, מסר המשכנע לבוא לקבל תוכן ממי שעוסק בתחום, למשל, פרסום חוצות המשכנע ומקפיץ אנשים לשמוע הרצאה אקטואלית כלשהיא, או דברים דומים
התחרות היא לא על "כמה אנשים החזרת בתשובה היום, אחי?" פרוג לא מסיון. יש כאן תחרות מאד בריאה וברורה - העברת מסר מציבור אחד למשנהו. לא נראה לי שזה כל כך קשה, מזיק ובלתי מועיל. תרגיע.
ולא צריך להיות אדיסון בשביל להסביר משהו. שם המשחק כאמור - מסר אחיד בעקביות.
 

הסתר_פנים

משתמש פעיל
החידוד הראשוני צריך להיות בשאלה המהותית מה הולכים למכור?
יהדות? או חרדיוּת?


חידוד שני למי מוכרים?
אנו נוהגים תדיר להתעצבן על כי בחוץ רואים את כולנו כמקשה אחת, אבל גם "הם" לא חטיבה אחת וקהל יעד מוגדר.

קחו רק לדוגמא:

יש הרבה חילונים ששרופים על תנ"ך, מחוברים מאוד לחגי ישראל, מדליקים נרות בשבת, מקיימים סעודה משפחתית בערב שבת וגאים במורשת היהודית ועדיין הם מרוחקים מאוד מכל מה שמזכיר חרדים, חלקם אפילו סולדים ושונאים.

יש רבים שמגדירים עצמם דתיים ואף שומרי מצוות ובכל זאת הם מתנגדים קשות לדרך החרדית, מה נמכור להם ואיך?

יש מסורתיים ששומרים מצוות לפי בקשתך, אך עדיין לא מעוניינים שחרדים ישתלטו להם על השכונה ומוכנים להלחם על זה, מה תאמרו להם?

אם הולכים לייצר כייף קריאטיבי שבמקרה הטוב לא יזיק ובמקרה הגרוע יהפוך לעוד עניין שדורש הסברה, אז תשאירו הכל כפי שהוא. אבל אם מעוניינים לעשות את העבודה כמו שצריך, אז אלו שאלות מהותיות, יש כובד אחריות במקרה הזה שנראה לי שלא מספיק מודעים אליו.

מטריית אייכלר לא נראית לי מספקת, אפילו מדאיגה אותי. כי הגישה שלו מאוד מתלהמת ואנטי, שתמציתה במשפט: "אנחנו הכי טובים, לכן שונאים אותנו"
אם תבואו לעשות הסברה החוצה בגישה זו, תצליחו מקסימום לשכנע את עצמכם.

העלו פה באוב אשכול שדיבר על מכירת נושא השבת. יש הרבה הרבה חילונים שלא חפצים כלל לעבוד בשבת ומכירים את הערך הסוציאלי הטמון בה ועדיין חפצים שיהיו להם מרכזי קניות ואתרי בילוי וכמובן חניונים בכדי שיוכלו להינות מיום המנוחה כפי שהם מבינים בלי שיאמרו להם מה לעשות. לא יעזרו כל ה"פראייר מי שעובד בשבת" כי הם יודעים את זה ובכל זאת מעדיפים את חוף הים מאשר סעודה שלישית. הם לא יעבדו בשבת אבל יחללוה בכל דרך אחרת.
ואלו שכן עובדים, תהיו בטוחים שהם זקוקים מאוד לכסף, הם יודעים שהם פראיירים ומנוצלים אבל הבטן מקרקרת...

זה על קצה המזלג..
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
תשים לב בדברי, אני מדבר על "אקטואליה" הרצאות בנושאים שעל הפרק ביחסי דתיים חילונים, אם תרצה תוכל גם בנושאים של חזרה בתשובה, אלא אם כן זה לא מספיק פאן, או רייטינג,

חבל על הויכוח, ויכוחים בתקשורת יגמרו תמיד רע, במקרה הנדיר שיגמרו בטוב, הם לא יפיקו שום אפקט, זה יבלע בגלי הסתה שתמיד ימצאו, מצד התקשורת, ומצד האזרח הפשוט גם אם אוהד מצוות מסוימות ומסורת, מספיק לו לפחד מהדמוגרפיה שלנו ומה נעולל לכל אורח החיים שהוא לא מסוגל בלעדיו,
אני פשוט נדהם מהנאיביות הכבדה שאופפת את כל הרעיון,
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
ברמת ויכוחי התקשורת אני רואה גימיק אחד שיכול למקד את העם על תשובות נכונות, וגם לא בטוח, אם יממנו לדוגמה פרס בן מליון שקל (שיפורסם חזק ) למי שיצליח להתמודד עם כמה שאלות מרכזיות בויכוח יזום, מכזה מהלך יכול לצאת משהו, למרות שהם יכולים למוסס אותו בגלי ספינים, או גם במסה של הכחשות,
 

פופקו

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
מקארתור ,נדמה לי שאתה באמת חושב שהולכים כאן להחזיר את החילונים בתשובה, זה לא הולך לקרות, ממש לא, בשביל לעשות דבר כזה צריך באמת איזה וויכוח תקשורתי מסוקר היטב וכמו שכתבת, גם אני כשראיתי בהתחלה את העניין הופתעתי מהרעיון ובמיוחד מהידיעה שכאילו זה הולך לחולל משהו, אז זהו שזה לא, כל דבר שנביא אותו בתור חרדים זה יתקבל כמסיונריות, אני ניגש אל הצפיה בתחרות הזו, כתחביב אונלי, בתוך תוכינו החרדים, אני לא חושב שבאמת איזה פרסומת מוצלחת ככל שתהיה תחזיר מישהו בתשובה או תחולל מהפך, ובמיוחד אם ידעו שזה מחרדי הגיע.
בסופו של דבר התחרות היא נחמדה ומעניינת, איך באמת יצליחו להציג את הדברים הדתיים בצורה מצופה שוקולד, לדעתם, אך תוצאות בפועל ממש לא נראה לי שזה יביא, בריף, קצר וגאוני ככל שיהיה, לא יגרום לאיש, לשנות חיים שלמים עבורו.
העיקר יהיה מעניין ויפה, ובלי שום קשר לחילונים.
כך לדעתי לפחות.
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
זה נחמד לשמוע בסוף שהכיוון אחרת ממה שתוכנן בהתחלה, תצטרכו להשכיב את אייכלר לישון כעת, אע"פ שלא ברור לי איזה מן מסע שכנוע עצמי או טפיחת שכם העסק אמור להיות,
 

פופקו

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
אני רוצה להוסיף משהו,
גם אם הבריף לא יחזיר בתשובה, ישנו סיכוי גבוה שאם הוא יהיה מכובד ומכבד, הוא כן יכול לגרום לשינוי להתחיל לחלחל...
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
זה מעייף כבר, מי שאוהב מדע בדיוני נאיבי, שיבושם לו, תתחילו לדמיין את המזרח התיכון החדש,
חבל מאוד שהתחרות אינה בעלת אופי מעשי הן מצד התועלת המעשית שתיווצר באותם מעשים לא משנה באיזה תחום (כמו התאונות וזכויות היוצרים) ועוד יותר חבל שאין שום חסויות שישתמשו בתוצרת המוגמרת, לא שמישות ולא פרסום שיוכל למנף את היוצר ו\או פרוג
 

איש קטן

משתמש צעיר
מקארתור.

אני חולק עליך (עם כל הכבוד וההערכה לחשיבה יוצאת הדופן שלך).

א. התועלת המעשית - "מחשבה שניה".
אני לעומתך כן חושב שאפשר להבריק רעיונות הסברה, שיהיה בכוחם אפילו לחדור אל התקשורת הכללית, ובוודאי החרדית. ואז, גם אם היצירה הקריאייטיבית לא תחזיר את דודה בלומא מרעננה אל חיק היהדות, עדיין ייתכן מאד שהעבודות יגרמו איזו שהיא "מחשבה שנייה" אצל אחינו ואחיותינו. מחשבה שתחדור אליהם דרך התקשורת. (ולכן אני לעומתך כן מקווה שתהיה איזו שהיא יצירה שתגרה את התקשורת "לטפל" בנו, במובן החיובי, ובמובןההפתעה שתונח לפתחם).

ושימו לב, התשמשתי במינוח של "לגרום למחשבה שניה". אף אחד מאיתנו אינו מתייהר לגרום בנייר אחד או שלושה לשינוי של 180 מעלות בראש החופשי. אבל בהחלט שניתן לאפשר למוח החופשי "לחשוב שנית" אפילו לרגע, על החיובי שבנו.

המגמה והמטרה: צמצום ההסתה, ולא חזרה בתשובה.


ב. חסות מינימלית לעומת חסות רחבה יותר.
אני לעומתך חושב, שמרכז ההסברה של אייכלר עצמו יפרוס חסות על העבודות המוצלחות וידחוף לפרסם אותם על כל עץ רענן, ואולי, אם החברים יצליחו להפתיע, ייתכן שאף שאר ארגוני ההסברה, כמנוף וכו' יתנו לכך ביטוי נרחב.

ג. העובדה קיימת, הפסימיות מיותרת.
הבריף יצא לדרך, חברים התחילו לקשקש בכיוון, וכפי שאני מבין מפורום העיצוב, שם חברים מעידים שכבר שלחו או ניסו לשלוח את יצירותיהם. כלומר, הבריף קיים חי ובועט, ובאשר לכך אין צורך להשקיע בפסימיות, (גם לא נראה לי שיש עוד זמן לשנות בריף). אין צורך להשקיע אנרגיה בלהסביר עד כמה הבריף שגוי והוא נידון מראש לכישלון, במקום זה, אני מציע לך מקארתור, הזרם אנרגיות בניסיון לחדד את הבריף הקיים, אני בטוח שחשיבתך תוביל לאיזו שהוא מוצא מרענן.

אני (לעומתך, איך לא?) חושב, שהיוצר שיצליח לחדור את הפסימיות של מקארתור, יזכה למנה הוגנת של מינוף ופרסום, ולבטח חושבני, שפרוג יכולים לצאת גדולים מתחרות כזאת, בטח תקשורתית.

הכל כמובן תלוי בחברים דק"ק פראגא.

כך אני רואה את הדברים בתורף עניות דעתי, ונהגו לחלוק עליה ברוב הקהילות.
 

cmyk

משתמש צעיר
נכתב ע"י איש קטן;406176:
ב. חסות מינימלית לעומת חסות רחבה יותר.
אני לעומתך חושב, שמרכז ההסברה של אייכלר עצמו יפרוס חסות על העבודות המוצלחות וידחוף לפרסם אותם על כל עץ רענן, ואולי, אם החברים יצליחו להפתיע, ייתכן שאף שאר ארגוני ההסברה, כמנוף וכו' יתנו לכך ביטוי נרחב.

למרכז ההסברה של אייכלר אין עדיין 'ידיים' - - [רק פה..]
אז בבקשה, אל תבנה על זה כלום. אני מאמץ את דברי פופקו שזה אתגר פנימי, ותו לא!
 

איש קטן

משתמש צעיר
cmyk

לענ"ד יש לך טעות קטנטנה.

למרכז הזה של "איש אחד" (ביינתיים), יש תוכנית רדיו יומית! (קול-חי). יש טור שבועי קבוע! (משפחה), ויש הרבה מאד ראיונות בתקשורת החזותית!

אם אייכלר ידחוף את זה לכל הפינות שם הוא מגיע, אז זה כבר טוב יותר ממליון תגובות מלומדות בפרוג! עם כל הכבוד והערכה (ויש כבוד!), הכניסו את הדברים לפרופורציות הראויות.

ולטובת האנשים שאינם מסמפטים את אייכלר, (ומערבבים משאלות לב נקמניות עם דיבורים מקצועיים) נקטתי ב"מנוף" כאופציה חלופית לביטוי מעשי יותר של היצירות המוצלחות.

לגבי דבריך ודברי פופקו, יש למקארתור בעיה קשה עם זה, ובצדק, התחרויות הקודמות התמקדו בענייני מהות, ולא "אתגר פנימי גרידא". ולכן אני עומד בתוקף על דעתי, שגם עתה, התחרות היא מהותית, זה יחדור לתקשורת אם החברים יאובזרו בטונות של אופטימיות, וחדירה לתקשורת, פירושה, שהמסר שביצירה הקריאייטיבית יחדור גם כן, ויגרום למחשבה שניה כנ"ל.
 

cmyk

משתמש צעיר
נכתב ע"י איש קטן;406184:
אם אייכלר ידחוף את זה לכל הפינות שם הוא מגיע, אז זה כבר טוב יותר ממליון תגובות מלומדות בפרוג! עם כל הכבוד והערכה (ויש כבוד!), הכניסו את הדברים לפרופורציות הראויות.
ולטובת האנשים שאינם מסמפטים את אייכלר, (ומערבבים משאלות לב נקמניות עם דיבורים מקצועיים) נקטתי ב"מנוף" כאופציה חלופית לביטוי מעשי יותר של היצירות המוצלחות.

אולי תסכים לשתף אותי בחזון שלך שכוללת את המשפט 'אייכלר ידחוף את זה' - -

ולגבי אבחנתך. היא ממש שגוי'.
[אני מכירו היטב ויש לי סימטפי' אליו, ודווקא לכן כתבתי את מה שכתבתי, ודו"ק]

אכן, 'מנוף' מצטלצל יותר טוב. [והדגש הוא רק על הצלצול, לא על התוצאה]
 

איש קטן

משתמש צעיר
מבחינתי "לדחוף" היינו שהוא בעצמו ידבר על זה על כל הבמות המכובדות שהוא מקבל. לא מעבר לכך. כך שתבין שזה לא ממש חזון, אלא משהו מתבקש מטבע הדברים, וזה אמור לקרות.
 

prog

מנהל ראשי
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
אוטומציה עסקית
עיצוב ואדריכלות פנים
נו, אתם מוכנים במקום כל זה פשוט להכין כרזה?
(ואולי גם לזכות באיזה נופש טוב..)
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L

eliezer

מהנדס בינה מלאכותית
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
נכתב ע"י prog;404898:
אם לא נסביר, נפסיד!
למעלה משישים שנה ניטש לו מאבק עיקש על אופייה של ארץ ישראל. למעלה משישים שנה של מאבקים עיצבו את זהותנו היהודית כאן. אך יותר מכל, הנציחו את הבידול ואת השוני. מה שהשתנה במהלך השנים היא – חזית דעת הקהל.

נדמה כי כיום ישנו צורך בסיסי להסביר ולהציג את עמדתה העקבית של היהדות הנאמנה במיטב הכלים, לא בהכרח כדי לנצח, אלא פשוט כדי לא להפסיד, פעמיים. כדי להשיב חורפינו דבר, ובכדי ללמד את אחינו כי חותמו של הקב"ה אמת ותורתו אמת.

'פרוג' מאמינה בכם, כמי שזוכים ליכולת ביטוי ויצירה, להיות שותפים בכינונו של מערך הסברה מקצועי המייצג את עקרונות המגזר החרדי.

לצורך כך, עליך להכין מודעת A3 עם מסר חד וקריאטיבי, שתעסוק באחת הסוגיות שעמדו על סדר היום היהודי במרוצת השנים, ותסביר את עמדת היהדות, דווקא לאלו העומדים מהעבר השני של המתרס, ותוהים אל מול הזעקה שאיננה נשמעת.
(ניתן להתייחס לנושאים שונים דוגמת: השבת, חינוך, גיור, תורת ישראל. בקיצור, כל נושא הקרוב ללבכם)

אז קדימה!
נסו להיות יצירתיים, לחשוב על רעיון איכותי ומזוקק, ו...כן, אל תפחדו לזרוק רעיונות, או לפחות להניח אותם בצד, בדרך כלל הרעיונות הבאים יהיו טובים יותר.

אבל רגע, לפני שתסתערו על הבריף, קחו דף ועט וצרפו 70 מילות הסבר על המאבק ומה יביע הקריאייטיב. זה יעזור לכם לחדד את הרעיון, ולהבין באמת מה בחרתם להסביר.
חובה לצרף את מילות ההסבר למודעה!

חשוב: עדיפות דירוג לסדרה של 3 מודעות עוקבות המביעות את אותו רעיון כסדרה אחת!!
היכון הכן ו...רוץ! קדימה. להסברה. העתיד הולך להיות מובן וקליט הרבה יותר.

לתשומת לב, בעצם השתתפותכם בתחרות אתם תורמים את חלקכם לנושא חשוב מאין כמותו. פרוג והמרכז להסברה יהודית בראשותו של ח"כ לשעבר הרב ישראל אייכלר לוקחים לעצמם את הזכות להשתמש ביצירות הנשלחות לתחרות.

* מייל לשליחת קבצים: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>.
* המייל צריך להכיל:
- קובץ pdf גודל A3.
- עד 70 מילות הסבר על היצירה.
- שם כתובת טלפון.

* תאריך האחרון לשליחת קבצים יום רביעי 30-6-2010 (תאריך אחרון אחרון סופי בהחלט..).
* אין להכניס שום סימן זיהוי ליוצר על גבי המודעה עצמה.
* התחרות נושאת פרסים יקרי ערך, שיפורטו בהמשך..
לאחראים על הנ"ל:
1- האם אפשר לשלוח יותר מסט מודעות אחד?
2- האם משהו הצליח לשלוח למייל הנ"ל? /מתי הוא יופעל?
3- הסדרה שלי מכילה 5 מודעות, אפשר לצמצם אך יצומצם האפקט, זה מותר?
תודה!
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
אני רק חשבתי איך זה שבאותו בעלזא שם אייכלר מאותרג לחלוטין ואף למעלה מזה, לא מצאו מימון לפרוייקטים שלו, ויש להם הרבה פרוייקטים יפים וגדולים, תשלובת ההחזרה בתשובה וההסברה של בעלזא ישמע עוד יותר טוב,
בכל מקרה אם אתם מכירים את זה או לא, נגמרו לי המילים, מי שמבין יבין ומי שלא גם ברוך יהיה,
מי שעקב אחרי מה שכתבתי, ונראה לו שהרעיון שלי יוכל להכנס בדוחק תחת הבריף הנוכחי, מוזמן לבשר, כך נוכל להעלות רעיון קודח קטנטנן, אולי גם מישהו מעוניין בחומר לשימוש עצמי ללא חשש גזל וקרדיטים....?
 

obyektiv

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
D I G I T A L
נראה לי שיש לי את הרעיון שעונה על הכללים המפותלים האלה.
אני מחפשת גרפיקאית תוציא לפועל את הרעיון. אני סובלת פשוט מקוצר זמן
 

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
נכתב ע"י prog;406190:
נו, אתם מוכנים במקום כל זה פשוט להכין כרזה?
(ואולי גם לזכות באיזה נופש טוב..)

באמת, מה הפרסים??
 

גרפיקסטאר

משתמש רשום
נכתב ע"י prog;404898:
אם לא נסביר, נפסיד!
למעלה משישים שנה ניטש לו מאבק עיקש על אופייה של ארץ ישראל. למעלה משישים שנה של מאבקים עיצבו את זהותנו היהודית כאן. אך יותר מכל, הנציחו את הבידול ואת השוני. מה שהשתנה במהלך השנים היא – חזית דעת הקהל.

נדמה כי כיום ישנו צורך בסיסי להסביר ולהציג את עמדתה העקבית של היהדות הנאמנה במיטב הכלים, לא בהכרח כדי לנצח, אלא פשוט כדי לא להפסיד, פעמיים. כדי להשיב חורפינו דבר, ובכדי ללמד את אחינו כי חותמו של הקב"ה אמת ותורתו אמת.

'פרוג' מאמינה בכם, כמי שזוכים ליכולת ביטוי ויצירה, להיות שותפים בכינונו של מערך הסברה מקצועי המייצג את עקרונות המגזר החרדי.

לצורך כך, עליך להכין מודעת A3 עם מסר חד וקריאטיבי, שתעסוק באחת הסוגיות שעמדו על סדר היום היהודי במרוצת השנים, ותסביר את עמדת היהדות, דווקא לאלו העומדים מהעבר השני של המתרס, ותוהים אל מול הזעקה שאיננה נשמעת.
(ניתן להתייחס לנושאים שונים דוגמת: השבת, חינוך, גיור, תורת ישראל. בקיצור, כל נושא הקרוב ללבכם)

אז קדימה!
נסו להיות יצירתיים, לחשוב על רעיון איכותי ומזוקק, ו...כן, אל תפחדו לזרוק רעיונות, או לפחות להניח אותם בצד, בדרך כלל הרעיונות הבאים יהיו טובים יותר.

אבל רגע, לפני שתסתערו על הבריף, קחו דף ועט וצרפו 70 מילות הסבר על המאבק ומה יביע הקריאייטיב. זה יעזור לכם לחדד את הרעיון, ולהבין באמת מה בחרתם להסביר.
חובה לצרף את מילות ההסבר למודעה!

חשוב: עדיפות דירוג לסדרה של 3 מודעות עוקבות המביעות את אותו רעיון כסדרה אחת!!
היכון הכן ו...רוץ! קדימה. להסברה. העתיד הולך להיות מובן וקליט הרבה יותר.

לתשומת לב, בעצם השתתפותכם בתחרות אתם תורמים את חלקכם לנושא חשוב מאין כמותו. פרוג והמרכז להסברה יהודית בראשותו של ח"כ לשעבר הרב ישראל אייכלר לוקחים לעצמם את הזכות להשתמש ביצירות הנשלחות לתחרות.

* מייל לשליחת קבצים: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>.
* המייל צריך להכיל:
- קובץ pdf גודל A3.
- עד 70 מילות הסבר על היצירה.
- שם כתובת טלפון.

* תאריך האחרון לשליחת קבצים יום רביעי 30-6-2010 (תאריך אחרון אחרון סופי בהחלט..).
* אין להכניס שום סימן זיהוי ליוצר על גבי המודעה עצמה.
* התחרות נושאת פרסים יקרי ערך, שיפורטו בהמשך..

אם לא נסביר, נפסיד?

אם לא נסביר..... נפסיד???......

טעות!
אם לא נסביר - אחינו התועים, הם אלו שיפסידו.

יהודי המתנהג כיהודי לא מפסיד אף פעם!
"ואל יתבייש מן המלעיגים עליו"
מדוע נקרא אברהם אבינו - אברהם העברי? מפני שהוא היה מעבר אחד וכל העולם מן העבר השני.

אנו צריכים להסביר עצמנו על כך שאנו מחזיקים במסורת האבות, מקיימים את התורה שניתנה לנו, וממלאים את המטרה שלשמה נבראו?!?!?

ה' ירחם! לאן הגענו???

במחילה מן התועים, אך נראה לי שהם אלו שצריכים להסביר את עצמם, כיצד הם בעצם מגדירים עצמם כיהודים בזמן שאינם שונים מן הגויים - במה בדיוק מתבטאת יהדותם?
אולי יסבירו עצמם כיצד ממשיכים הם בדרך חייהם כשהם יודעים שיש דרך אמת, והמושג "יהודי" הוא משהו מחייב שאי אפשר להתכחש אליו?

אלא, היא הנותנת. מכיוון שהם יודעים שההכרה בדרך האמת ובמושג "יהודי" תחייב אותם לשנות את אורח חייהם - הם מעדיפים להתכחש עליה, להתכחש לדת ואף לרדוף אותה.

הסברים? קמפיינים? שאר ירקות? את האמת גם הם יודעים בתוך תוכם. אך יותר נח להתכחש ולהמשיך בשגרת היום יום ואף למצוא עילות לשנוא ולרדוף וכך לישון בשקט ללא הזמזום המטריד בתת המודע...

אלו המבקשים ומחפשים את האמת, מוצאים אותם בעצמם. לא אלמן ישראל, יש הרבה ארגונים, סמינרים, הרצאות וכו'. ואלו הבורחים מן האמת ומחפשים לרדוף לשנוא ולהשמיץ - גם הקמפיינים הכי מעוצבים וקולעים לא יזיזו אותם מעמדתם.

זה לא שכל הפרויקט הוא חסר תועלת, ממש לא! התועלת הגדולה היא לא לקוראים אלא למעצב עצמו - שזוכה להקדיש מעט זמן למחשבה ולהעמיק את המודעות היהודית שלו.

תועלת גדולה כשלעצמה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה