נכתב ע"י הסתר_פנים;405640:המביט, אנו אחראים להסתה כשאנו יוצרים גזענות ומגבים גזענות.
ליצור, לפעמים זה לומר שיש גם כשאין....
.
לא יכולתי להתאפק, מנהלי הפורום יכולים למחוק אחר כך...
נכתב ע"י הסתר_פנים;405640:המביט, אנו אחראים להסתה כשאנו יוצרים גזענות ומגבים גזענות.
ליצור, לפעמים זה לומר שיש גם כשאין....
.
נכתב ע"י תותים;405695:סך הכל תחרות קריאייטיב עם פאן, יצירתיות והמון כיף...
פרסום טוב צריך את אחד מהדברים הבאים:
* להעלות חיוך.
* הזדהות.
* רגש.
אני הולך על הרגש, בא לי משהו שירצו לתלות בכל סמינר קירוב רחוקים בכניסה.
משהו מרגש שייצור אמפתיה, כמה טוב לי לשמור את השבת או כל דבר טוב אחר.
לדבר על החיובי בצורה מהנה...
לא צריך יותר מזה.
תיהנו מהיצירה!
נכתב ע"י מקארתור;405759:לא פאן לא בטיח ולא כיף,
יש כאן צורך במטען אחריות כבד, רצינות, הבנה, אינטלגנציה ומקצוענות בלתי רגילה, ואין הרבה כאלה לא בינינו וגם לא במקום אחר אצלנו, בו בשעה שהמגן הרציני לתחרות הינו ההוא עם דם הסברה על הידיים כשברוב חוכמתו העלה את טומי לפיד על כס זהב, די לשיווק יהדות האינסטנט סטייל הפוצי מוצי, הדת לא פרטית של אף אחד, אנו לא מסיונרים הזויים, ויש גבול לכל תעלול, מדובר בקמפיין קרייסיס\ניהול משברים קשה ועמוק כמו גם במקצוע מהקשים,
ובמילה אחת על התחרות כמו אלפי דוברי הדת: אנרכיה חריפה
מקארתור היקר/ה,נכתב ע"י מקארתור;405804:צורך ויכולת, שתי דברים, לא לערבב,
אף אחד מאיתנו לא מבין בהידרומגנטודינמיקה או במחקר על מסוג אחר, אין לנו שום קשר ושייכות לזה, ולא נוכל לעולם לדברר אותם, היהדות יותר עמוקה כמובן, וזה שאנו דתיים, ורימון לולב אנד גיטשעבעס הם התרבות שלנו, לא אומר שנוכל להרים פרויקטים בסדר גודל כזה, אנחנו לא יכולים, חד משמעי, וחבל סתם לבוסס באמצאות ופיקשושים, אם לא יועיל, יזיק, יש כאלה שממונים מתוקף תפקידם פלוס נסיון בשדה הקרב, הם יוכלו להסביר ולהם מותר, (על אף שהם לא בדיוק במועדפים שלי), סבלנו כבר מעודף דברור, לכן ובגלל זה המצב כרגע אינו הפקת קמפיין מסובך, אלא גם מה שנקרא ניהול משברים יותר גרועה מרמדיה, היות והמתנדבים למינהם גרמו בשירותיהם המוצלחים (טוב, יש עוד סיבות) לקונטציה שלילית חריפה שכרגע לא מציאותי להפוך את מותג החרדים לנעים ומושך, היה כדאי שהמושכות יהיהו בידיים של מי שצריך, מה שלא מציאותי כעת בשל סיבות קשות אחרות דהיינו מאבקי שליטה פנימים, אבל אם זה מה יש, לפחות לא להרוס עוד יותר, שישארו הם ויטפלו הם, אם אנחנו רוצים לעזור להם, שיביאו לנו בבקשה פורמולה מנצחת שתוכננה כמו שצריך ונטחנה עד דק, תחת איזה פניה צריך לפנות לאיזה תת מגזר חילוני ובאיזה מצב, רק פה יוכל להתחיל ניסוחים שלנו לאותה פורמלה לעטוף אותה במסר, סלוגן, וכל השאר, כל דרך אחרת תהיה כיפית מאוד בטונות של פאן, אבל רק זה, תועלת לא תצא, רע יצא, ובכמויות,
ואייכלר (לאוו דווקא הוא), לא למד תקשורת, נכון, אז איזה מסקנות הוא יכול להסיק עד הניסוי וטעיה הבא שלו?! "חוכמתו הרבה"?! לא שמעתי עליה עדיין, מחפשים מקצוען חרדי, קחו את אורי זוהר, שמוליק קלדרון, ולא חסר עוד, למשחקים אין לנו זמן ויכולת, ומי שנכשל תרופתו עריפת ראשים המונית בכיכר העיר, שאגב זה סוד הצלחת הכלכלה המערבית
נכתב ע"י swiss;405861:אולי במקום כל הויכוחים האלו
תנו מודעה אחת לדוגמא
למה התכוון המשורר
ויזואלי מדבר אלינו יותר
איש קטן מצפים ממך להסבר ויזואלי
נכתב ע"י אברימי;405860:מקארתור היקר/ה,
הרשה נא לי לחולק עליך במס' נקודות.
א. נא לתקן - המקצוע הוא מגנטוהידרודינמיקה ולא כפי שכתבת.
ב. לא סבלנו מעודף דברור - סבלנו מדוברים עילגים שהיה אינטרס מרושע של הצד שכנגד לתת להם במה מבזה. תמיד מוצאים עילג וחצי ש"מדבררים" את היהדות החרדית, בעיקר בשעות משבר. מדוע לא תפנה התשקורת באופן קבוע לרב נויגרשל למשל, כדי לקבל ממנו התייחסות לחילול קברים / שבת / חטיפת ילדים וכו'?
ג. התחרות מיועדת לתת במה למי שיש מה למכור. ראינו סלוגנים מבריקים שקנו שביתה וחלחלו לציבור עד שהפכו לחלק מהסלנג הציבורי, שנוצרו על ידי עלומי שם שהבריקו.
ד. "למד תקשורת" זה לא מעלה גדולה.
ה. וזה הכי חשוב: רצוי ללמוד מהערבים כיצד מעבירים מסר באופן עקבי - כל העולם כבר משוכנע בצדקתם, כי מה לעשות, שקר אם תפמפם אותו השכם והערב, וכל הדוברים יחזרו עליו באופן מתוזמן שוב ושוב ללא יוצא מהכלל, נכנס לראש ואפילו הם כבר מאמינים לשקרים של עצמם, וק"ו בן בנו של ק"ו לאמת שתנצח.
ו. אמרו פעם שמי שלא יודע איך לשכנע מישהו אחר בצדקת דרכו - אות הוא שהוא עצמו עדיין לא משוכנע בה, אז קדימה.
ז. קח לדוגמה נושא כמו שבת קודש - אם היינו כולנו, מפמפמים חזור ופמפם שהשבת הוא יום של מנוחה, חופש, כיף, מרגוע, סוציאלי, שאנטי, או לא יודע מה, בלי לערבב את ציווי ה' ואת הקדושה (לפחות בשלב ראשון), התוצאה הייתה שמי שעובד בשבת הוא פראייר, מנוצל, עבד, פועל זר, מסכן וכו'. נכון, זה עדיין לא מסביר למה לא לנסוע לים להשתזף, אבל חצי עבודה נעשתה - התעמולה חרצה את גורלם של המעבידים התאבים לבצע כסף על גב עובדיהם, ומטבע הדברים הפרהסיה תיראה אחרת.
מה שחשוב זה מסרים אחידים, קליטים, כאלו שכל אחד יכול להתחבר אליהם, עליהם יש לחזור שוב ושוב ושוב. כך מובילים דעת קהל.
אל תחמיצו!!!
מנוי פרימיום באתר פרוג, יקפיץ את המוניטין שלך לקהל גדול שאסור לך להחמיץ!
ועכשיו בהזדמנות, מבצע פסח 10% הנחה ברכישת מנוי שנתי!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכא
א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם: