אל תוותרו על 'הסוכן שלכם' ב019

גלינג

משתמש סופר מקצוען
אם כבר השתכנעתם שנרדנה עושה ת'עבודה מצויין, וסביר שכך. ואתם בדרך להצטרף ל'נטפרי' דרך 019.
לטובתכם! עשו זאת דרך סוכן מורשה מתוך הקהילה. (ולא ישירות בחברה)

טבע הדברים שבכל התקשרות עם נותן שירות חדש לוקח זמן ללמוד את דרך התנהלותו, אופן פעולתו וכדו'.
על אחת כמה וכמה בהחלפת חברת תקשורת ו/או חברת סינון עלולים לצוץ בתחילה חבלי קליטה שונים בהכרת המערכת ובהתאמתה לצרכיכם האישיים.

בדיוק בזמנים ה(קצת) קשים האלו אתם צריכים את הסוכן שאתם מכירים באופן אישי הוא זמין ונוח. ומתמצה בתפעול המערכת ובקי בצרכי הציבור שלנו.

לדוג' רבים מצרכני 'נטפרי' משתמשים בחיבור סלולרי דרך נטסטיק. בשונה מנציגי השירות שלרוב אין כל ידע בתחום (נטסטיק הוא מוצר חרדי) לעומת זאת הסוכנים האישיים מתמצאים בסוגים המצויים בשוק ובאופן הפעלת כל אחד מהם.
כמו"כ ישנם סוכנים המגיעים עד בית הלקוח ולהתאים לו את המוצר הטוב ביותר ועוד כהנה וכהנה.

זהו, תתחדשו!

גילוי נאות: אינני סוכן של נטפרי ו/או של כל אי חברה מטעמה. אלא איש פשוט למוד ניסיון (ארוווווך)
 

oriatedgi

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אם כבר השתכנעתם שנרדנה עושה ת'עבודה מצויין, וסביר שכך. ואתם בדרך להצטרף ל'נטפרי' דרך 019.
לטובתכם! עשו זאת דרך סוכן מורשה מתוך הקהילה. (ולא ישירות בחברה)

טבע הדברים שבכל התקשרות עם נותן שירות חדש לוקח זמן ללמוד את דרך התנהלותו, אופן פעולתו וכדו'.
על אחת כמה וכמה בהחלפת חברת תקשורת ו/או חברת סינון עלולים לצוץ בתחילה חבלי קליטה שונים בהכרת המערכת ובהתאמתה לצרכיהם האישיים.

בדיוק בזמנים ה(קצת) קשים האלו אתם צריכים את הסוכן שאתם מכירים באופן אישי הוא זמין ונוח. ומתמצה בתפעול המערכת ובקי בצרכי הציבור שלנו.

לדוג' רבים מצרכני 'נטפרי' משתמשים בחיבור סלולרי דרך נטסטיק. בשונה מנציגי השירות שלרוב אין כל ידע בתחום (נטסטיק הוא מוצר חרדי) לעומת זאת הסוכנים האישיים מתמצאים בסוגים המצויים בשוק ובאופן הפעלת כל אחד מהם.
כמו"כ ישנם סוכנים המגיעים עד בית הלקוח ולהתאים לו את המוצר הטוב ביותר ועוד כהנה וכהנה.

זהו, תתחדשו!

גילוי נאות: אינני סוכן של נטפרי ו/או של כל אי חברה מטעמה. אלא איש פשוט למוד ניסיון (ארוווווך)


מסכים איתך בכל מילה...
החברה בד"כ יודעת לאבחן בעיות רק מלמעלה ופחות - לרדת לעומק הבעיה.
מניסיוני רק מי שחיי בתוך הסינון כמו הסוכנים עצמם - יידע לגלות את הבעיה וללוות את הלקוח עד הפתרון - במהירות וביעילות כמו שהם כבר הוכיחו לנו עד היום...
 

dem

משתמש מקצוען
D I G I T A L
יש סוכן שיודע לטפל בהתחברות עם מחשב מקינטוש.?
 

בן של מלך

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
אם כבר השתכנעתם שנרדנה עושה ת'עבודה מצויין, וסביר שכך. ואתם בדרך להצטרף ל'נטפרי' דרך 019.
לטובתכם! עשו זאת דרך סוכן מורשה מתוך הקהילה. (ולא ישירות בחברה)

טבע הדברים שבכל התקשרות עם נותן שירות חדש לוקח זמן ללמוד את דרך התנהלותו, אופן פעולתו וכדו'.
על אחת כמה וכמה בהחלפת חברת תקשורת ו/או חברת סינון עלולים לצוץ בתחילה חבלי קליטה שונים בהכרת המערכת ובהתאמתה לצרכיכם האישיים.

בדיוק בזמנים ה(קצת) קשים האלו אתם צריכים את הסוכן שאתם מכירים באופן אישי הוא זמין ונוח. ומתמצה בתפעול המערכת ובקי בצרכי הציבור שלנו.

לדוג' רבים מצרכני 'נטפרי' משתמשים בחיבור סלולרי דרך נטסטיק. בשונה מנציגי השירות שלרוב אין כל ידע בתחום (נטסטיק הוא מוצר חרדי) לעומת זאת הסוכנים האישיים מתמצאים בסוגים המצויים בשוק ובאופן הפעלת כל אחד מהם.
כמו"כ ישנם סוכנים המגיעים עד בית הלקוח ולהתאים לו את המוצר הטוב ביותר ועוד כהנה וכהנה.

זהו, תתחדשו!

גילוי נאות: אינני סוכן של נטפרי ו/או של כל אי חברה מטעמה. אלא איש פשוט למוד ניסיון (ארוווווך)

נשמח לעזור ללקוחות שאוצים להתחבר דרכינו, אר אל אינטרנט, אצלינו ניתן להתחבר דרך החברה, ונעזור ב"ה בכל מה שנוכל
 

Batshe✔a

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה