מידע שימושי אלול - לנשים עמוסות....

עסק

משתמש פעיל
שולחת קצת באיחור, אך טוב מכלום....
(קיבלתי במייל...)

כל החיים אנחנו רוצות לעשות "משהו", רק שלא הגענו לזה עדיין...
זה לא חייב להיות כך.
יש מה לעשות.
יש לנו עברוך הצעה פשוטה, לא מסובכת, לא ארוכה.
משהו שמתאים במיוחד למיש שסובבת בקרוסלה המבורכת של סדר יום - בית - עבודה - דרישות - הספקים ולא רוצה לרדת, כן רוצה לעלות. משהו קצר מאוד, ממוקד, קליל, משתלב לגמרי.

משהו לרוץ איתו.
אנחנו מזמינות אותך להצטרף לקבוצת נשים נהדרת שתקבל בעז"ה למייל משימה יומית. משהו קטן, אבל לא מתחמק ולא מתפספס. משהו שמתחלף בכל יום, ונותן הזדמנות חדשה בכל בוקר. משהו לסיים אתו את היום ולסמן V. לקחת אותו אתנו וללכת הלאה, לדעת שיש אתנו עוד כמה מאות V'אים כאלה.

התגלית היומית שלך במייל.
משימה קטנה, אחת ליום. זה מה שבאנו להציע. בלי לסגור את המחשב ובלי ליסוע למרון. משהו שעושים כאן ועכשיו, מ'חומרים' זמינים דוגמת מחשבה או שכנה או אחות, סידור או עט או דואר אלקטרוני. לומר משהו טוב, לייחד מעשה ל - , לקרוא שורה אחת שקיבלת במייל. כל יום והמשימה שלו, כל יום והאור שלו, כל יום והדרך שלך להתקדם טיפה. ועוד אחת.

מעט זה הרבה.
והרבה זה המון. כשאת מסמנת 'עשיתי' ושולחת את המייל, את שותפה לעוד עשרות, אולי מאות, נשים שעשו אותו דבר. זה לא רק אתגר שלך - הוא של כולנו. זו לא רק מחשבה אחת של מוסר - אלו אלף מחשבות. אמרת שלושה פרקי תהילים למען חולי ישראל? אמרנו שלושת אלפים.

פתח להיכנס בו.
בכוונה תחילה אין לנו נושא אחד. המשימה שלנו היא להיות יהודייה טובה יותר. פירושו? לקיים יותר מצוות, אולי - לקיים יותר את המצוות. לתפוס חלק בחסד, בנקודה בתורה, משהו באמונה חושית. במילים אחרות קוראים לזה לגדול.

שורה אחת, V אחד, אלף נשים
בתוך הדואר הנכנס, בין כל מה שדחוף וחשוב וצריך תמצאי הודעה קצרה עם משימה, שמתחלפת כל יום. לכוון במודים. למחול למישהו בפה. להזכיר לעצמנו באמצע קיפול גרביים למה זה לשם שמים. ללמוד הלכה אחת. פעולה של כיבוד הורים. מצטרפת? לחצי. ביצעת? סמני. זהו. את כאן.

רוצה להצטרף אלינו?
שלחי מייל ובו המילה 'הצטרפות' לכתובת: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
ובעז"ה המשימה הראשונה תשלח אליך בקרוב..........
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה