שיתוף - לביקורת איפה אתה ילדי???

וי שלוק

מהמשתמשים המובילים!
מוזיקה ונגינה
קול הרעם שבקע ממנוע ספניתך היה אות הפרידה הצורמני שלנו. נותרתי מאחור לדמוע את הימים שאהבנו, הרגעים שהיינו, החוויות שלקטנו והאהבה שביננו.

נופפתי לך לשלום וכשלא ראית התפתלתי מבכי. התפללתי בכל כוחי שתצליח להשיט את ספינתך, ילדי.

את הגל הראשון צלחת גאה, החתמת בגאון את תעודת האימון שהענקתי לך. אההה, איך חינכתי אותך כיאות, נפח לו האגו שלי.

אחרי כמה גלים שעברו בהצלחה, הפנתי לך את גבי, בוטח. האמנתי בך עד כלות. אהבתי.

שמועות גנבו לאוזני על גלים אימתניים שבאו עדיך, שהחלקת פעם או שניים, אך גם שמיד קמת, כאב לי עד מוות לשמוע, וקיוויתי שיצאת מחושל.

את השמועה שנפצעת באחת ההחלקות קיבלתי בהלם, האימון שלי דימם, איכה? רצתי אליך בזרועות פתוחות כמו פעם, כשראיתני מרחוק נְבוּכוֹתָ, העמדת פני גיבור, "יהיה בסדר" לחשת לאוזני, ביקשתי להאמין אך פני לא היו לי.

פגות לבבי העצימה, נחלשתי עד מוות, הלשווא יגעתי? כל מאמצי ירד למצולות? כשלתי? רגשות צורבים עיטרו את לבבי במעגלי אשם, 'לא הענקת את הכלים הנכונים', 'אתה אשם בחוסר היכולת לעמוד בגלי השאון'. הקשבתי לקולות, דמעתי למראות, עיני כבו וליבי קפא. אשמתי מכל.

אחרי התאונה הקולנית הבאה, כשהפציעות ניכרו כבר לעין כל, לא שיחקת נגדי שום משחק, זה אתה, נקודה, פצוע.

ובחשיכה כשיצאנו יחד כמו פעם, פשטת ידיים ודמעת בצרחה "נכשלתי, אחי. מה יכולתי לעשות?!? הגלים עברו ראשי, אתה מכיר את הגלים היום?!?" שתקתי, כי לא רצית שאומר דבר.

הקשבתי, דמעתי, נשברתי, נשרף ליבי - האמן, נחתכה נפשי לאלפי חתכים.

בערב כששכבתי וגופי דומם ללא הרף, לא יכולתי לעשות מאום ורק צעקתי את צעקת חיי -

איפה

אתה

ילדי
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה