SEO אימות הבעיות מושבת באופן זמני עקב שינויים שעתידים להיערך בדוח

נוכחות

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
יוצרי ai
ההודעה הזו נמצאת זמן ניכר בחשבוני בסרצ' קונסול, ומבדיקה אני רואה שהשגיאה/ האזהרה הזו מופיעה במספר אתרים שבדקתי בסרצ' קונסול של גוגל, גם אתרים ששייכים אלי וגם אתר שלא שייך אלי, גם אתר מלפני כמה שנים.
מבירור קצר, זו נראית הודעה שמופיעה ברחבי העולם לאחרונה ממש, ואולי קשורה לעדכון תוכנה כל שהוא שגוגל עתידים לשחרר בקרוב, אך לא מצאתי קצה חוט אם ישנם דרכים כל שהם להתמודד עם בעיה זו ולקדם אותנו לשלב שאחריה.
מי שיש לו מידע בנושא אשמח אם יוכל ישתף.
 

Nice Touch

משתמש חדש
בוקר טוב,
אני גם נתקלתי בהודעת שגיאה דומה לכל הלקוחות שלי בגוגל סרץ קונסול, זה מופיע בסקצן כיסוי > אינדוקס לכן אני מעריך שזה קשור לעובדה שלא הייתה אפשרות לבקש לאנדקס עמודים בגוגל בחודשיים וחצי האחרונים. עכשיו זה השתנה. אני מניח שההודעה הזו תעלם בקרוב. חיפוש באנגלית להודעה שציינת מביאה רק תוצאות על אימות הממשק של גוגל.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט פ'

קכט פְּלָאוֹת עֵדְוֹתֶיךָ עַל כֵּן נְצָרָתַם נַפְשִׁי:קל פֵּתַח דְּבָרֶיךָ יָאִיר מֵבִין פְּתָיִים:קלא פִּי פָעַרְתִּי וָאֶשְׁאָפָה כִּי לְמִצְוֹתֶיךָ יָאָבְתִּי:קלב פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כְּמִשְׁפָּט לְאֹהֲבֵי שְׁמֶךָ:קלג פְּעָמַי הָכֵן בְּאִמְרָתֶךָ וְאַל תַּשְׁלֶט בִּי כָל אָוֶן:קלד פְּדֵנִי מֵעֹשֶׁק אָדָם וְאֶשְׁמְרָה פִּקּוּדֶיךָ:קלה פָּנֶיךָ הָאֵר בְּעַבְדֶּךָ וְלַמְּדֵנִי אֶת חֻקֶּיךָ:קלו פַּלְגֵי מַיִם יָרְדוּ עֵינָי עַל לֹא שָׁמְרוּ תוֹרָתֶךָ:
נקרא  22  פעמים

לוח מודעות

למעלה