קורונה איך רוקדים בחתונת קורונה?

קייקס

עוגות ויטרינה לכל אירוע
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הפקות ואירועים
כפפות - לא טוב?
 

ESTI.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
מביאים מצנח גדול
או שכל אחד רוקד לבד
או שכל אחד יתרום את הגארטל שלו לטובת המאורע....
 

תמלילנית

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
אתמול קראתי כאן, מתווה לקיום חתונות ללא הגבלת משתתפי,
עדיין לא מאושר, אבל מסתמן שיאשרו,
לגבי ריקודים-
רק צעירים יכולים לרקוד -(יד ביד- זוכרים איך?)
 

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים
עם כפפות
או מפיות בד כל אחד מחזיק בצד אחר ונוצר מעדל יפה!
(כך עשינו בחתונה שלשום. היה מהמם!)
 

תות פלוס

משתמש צעיר
לנו היה חתונה לפני יומיים,
והבאנו חוטי סטן עם לולאות בצדדים, וגם חישוקים, ועוד מלא אביזרים שרוקדים איתם לבד..!!!
היה שמח בטרוףף!!
 

רוחי בלבוחי

משתמש סופר מקצוען
תודה,
אבל חסום...
התו הלבן של האולמות: כך יתקיימו החתונות בעוד חודש
בעוד חודש בדיוק, אם הממשלה תאשר את מתווה משרד הבריאות, יותרו להתקיים חתונות עם ללא הגבלת מספר המשתתפים בתוך האולם • אתר ייעודי, מתחם סטרילי יוקצה לקשישים ובעלי סיכון גבוה, רק הצעירים ירקדו ברחבות ייעודיות • אל תקפצו להגיד מזל טוב: בעלי האולם יידרשו לבצע רישום מדויק של הבאים באמצעות הטלפון • ומה יעשו מי שאין להם טלפון חכם? גם לכך יש פתרון
לאה אפרתי 14.05.2020
shutterstock_437546791.jpg
אולם שמחות | צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק
אחרי שהתירו לקיים חתונות עם 50 איש בשטח פתוח ומהשבוע הבא בהשתתפות 100 איש – ובלבד שלא יתקיימו בחצרות אולמות אירועים, מגיעה הבשורה להשבת האולמות למעגל הפעילות במשק.
אתמול נחשפה התכנית של משרד הבריאות להחזרת אירועים וחתונות ללא הגבלת קהל החל מעוד חודש, ה-14 ביוני. לפי פרסום ב-ynet במרכז המתווה של משרד הבריאות לגיבוש התו הלבן עומדים קבלת מידע על האורחים לפני האירוע, ניהול האירוע תחת מגבלות, ובקרה ושליטה לאחר האירוע.


כך בעצם, תתבצע הרשמה מראש, אזור ישיבה נפרד יוקצה לאורחים בסיכון והמלצרים כמובן יסתובבו עם מסכות וכפפות. נציין כי לפי הפרסום ב-ynet התו הסגול שהוצא למסעדות ועסקים, יומר באולמות ל’תו לבן’ שבמסגרתו יתקבלו ההקלות בתקנות מגפת הקורונה ובסופו של דבר יאפשר קיום חתונות ואירועים ללא הגבלת מספר משתתפים. אם יאושר על ידי הממשלה.
על פי המתווה שנחשף, האולמות שיאושרו לקיים אירועים יקבלו את התו הלבן שיחייב את בעלי האולם להקים לכל אירוע יוקם מיני-סייט (אתר אינטרנט) בחסות בעל השמחה. האתר יאפשר איסוף מידע מהמשתתפים לפני האירוע ותקשורת עתידית איתם לאחריו. המוזמנים יתבקשו למלא פרטים אישיים כגון גיל, כתובת ומספר נייד. ב-24 השעות לפני האירוע הם יתבקשו לעדכן באתר הצהרת בריאות חתומה. האתר יהיה נגיש רק למוזמנים שמספר הטלפון שלהם זוהה מראש, ולא יאושרו משתתפים שלא ניתן יהיה ליצור עמם קשר לאחר מכן.
לאחר מסירת הפרטים האישיים והחתימה על הצהרת בריאות יקבל המשתתף אור ירוק להשתתפות באירוע, או אור צהוב להמשך תשאול על ידי נאמן בריאות, או אור אדום לאיסור השתתפות. פרטי המשתתפים יימחקו לאחר חודש ממועד האירוע, או על פי הנחיות.
מקור - ביזנעס
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה