דרוש מידע איך קוראים להרוג בתאונה בביתר עלית?

ezra1989

משתמש פעיל
מנחם סנדר גרינברג, בן ה-22 הוא תושב ביתר עילית שנהרג הלילה בתאונת דרכים קשה בכביש עוקף חוסאן כשהיה בדרכו לביתו.

כזכור, כוחות הצלה הוזעקו הלילה (שישי), לאחר חצות סמוך לשעה 2, לזירת תאונה קשה בכביש 375 עוקף חוסאן, בדרך לעיר ביתר עילית, שם התנגש רכב פרטי באוטובוס של חברת אגד תעבורה. כוחות הרפואה העניקו טיפול רפואי ראשוני לשני נפגעים, אך נאלצו לקבוע את מותו של נהג הרכב.

פרמדיק מד"א, אהרון אדלר, שטיפל בנפגעים בזירה סיפר, כי "מדובר בתאונה קשה מאוד בין רכב פרטי לאוטובוס. נהג הרכב הפרטי נמצא ישוב בכיסא הנהג כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה קשה בראשו ופגיעה רב מערכתית".


אדלר הוסיף: "ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים ויחד עם רופא צבאי שנכח במקום קבענו את מותו. נהג האוטובוס ונוסע שהיה איתו נבדקו על ידנו בשטח ולא נזקקו לפינוי ולהמשך טיפול בבית חולים".

מהמשטרה נמסר: "סמוך לשעה 02:00 אירעה תאונת דרכים קטלנית חזיתית בין רכב פרטי ישראלי לבין אוטובוס ממוגן בכביש 375 (עוקף חוסאן לכיוון ביתר עילית) מותו של נהג הרכב הפרטי נקבע במקום על ידי צוותים רפואים. בוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה".

איציק איטח מתנדב זק״א שטיפל בזירה, אמר: "מדובר בתאונה קשה וחזיתית בין אוטובוס לרכב פרטי, כשהגעתי לזירה ראיתי רכב פרטי מעוך לגמרי כתוצאה מעוצמת ההתנגשות, נהג הרכב כבן 30 היה לכוד בתוך הרכב כשהוא סובל מפציעות קשות וללא הכרה. פרמדיק מד"א נאלץ לאשר את מותו במקום".
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  22  פעמים

לוח מודעות

למעלה