המדריך נראה ארוך כי הסברתי הרבה על איך עושים מה (כגון איך נכנסים למצב עריכה איך בוחרים ועוד)
כאלה שיש להם יש ורגל בבלנדר יכולים לדלג על רוב ההסברים ורק לראות את התמונות זה יספיק
כל מה שנכתב פה נכון לבלנדר מורידים תמונה מהנט
צפה בקובץ המצורף 64529
מכניסים אותה לתוכנה כך שהיא תהיה ברקע (יש אפשרות לקבוע את האטימות) את זה עושים דרך view > beckground image ובחירת התמונה שימו לב שהתוכנה בגרסה 2.49 לא תומכת עברית
מוחקים את הקוביה שיש שם ועל ידי לחיצה על רווח > ADD מוסיפים plane עוברים למצב עריכה על ידי לחיצה על טאב (חייבים לפני כן לבחור את הפלאטה שלנו לפני כן בחירה עושים על ידי לחיצה ימנית בעכבר) ביחד עם שיפט אפשר לבחור כמה קודקודים של האובייקט אנו נבחר שלושה ונמחק אותם עם האות X מהתפריט העולה בוחרים קודקודים מה שיש לנו זה רק קודקוד אחד אותו אנו ניקח למרכז התמונה למטה (תגדילו תראו נקודה צהובה משהו זורחת)
צפה בקובץ המצורף 64530
המטרה זה לצייר מה שיש בתמונה מתחילים מהאמצע ועם לחיצה על קונטרול +העכבר תיצור נקודה עוקבת חדשה כך נעשה רק חצי אובייקט
צפה בקובץ המצורף 64536
בתפריט הזה אתם מגדירים 360 מעלות מתחת לאיפה שרשום spin ולידו 12 שזה אומר שהוא יכפיל ב-12
צפה בקובץ המצורף 64532
חשוב לציין שבלנדר מתייחס לזווית הסתכלות שלכם על האובייקט ומשם הוא מכפיל מסובב ועושה כל דבר אחר
לכן כדי שלא יהיה משהו שטוח נלחץ על מקש 7 בלוח המספרים (שזה אומר צפייה מלמעלה) ולחיצה על 2 כדי לקבל מצד שלא יראו כלום חוץ מקו במרום רשת (כך נבטיח שהצפייה שלנו ישרה והסיבוב יהיה ישר) נמקם את הכוונת לצד שאנו רוצים שהוא יהיה במרכז (טיפ קטן לחיצה על שיפט + S ובחירה של cursor to grid תצמיד את הכוונת לרשת במדוייק וכך הסיבוב יהיה יותר מדוייק)
לחיצה על spin תכפיל כמו שאתם רואים
צפה בקובץ המצורף 64533
אני יודע שזה נראה זוועה בשביל זה יש את הכלי מודיפייר שם תבחרו את מה שאתם רואים בתמונה תחת הלשונית מודיפייר
צפה בקובץ המצורף 64535
מה שהוא עושה זה לחלק הכל השניים וכך המראה נהיה יותר חלק
אפשר לצאת ממצב עריכה על ידי לחיצה על טאב לחיצה על הסמל של הכדור הקטן תוביל אתכם ליצירת החומר לאובייקט
במטריאל תוכלו לבחור איזה חומר אתם רוצים שיהיה האגרטל, זכוכית, טקסטורה, צבע, צל, וכל דבר אחר
הרבה הצלחה
כאלה שיש להם יש ורגל בבלנדר יכולים לדלג על רוב ההסברים ורק לראות את התמונות זה יספיק
כל מה שנכתב פה נכון לבלנדר מורידים תמונה מהנט
צפה בקובץ המצורף 64529
מכניסים אותה לתוכנה כך שהיא תהיה ברקע (יש אפשרות לקבוע את האטימות) את זה עושים דרך view > beckground image ובחירת התמונה שימו לב שהתוכנה בגרסה 2.49 לא תומכת עברית
מוחקים את הקוביה שיש שם ועל ידי לחיצה על רווח > ADD מוסיפים plane עוברים למצב עריכה על ידי לחיצה על טאב (חייבים לפני כן לבחור את הפלאטה שלנו לפני כן בחירה עושים על ידי לחיצה ימנית בעכבר) ביחד עם שיפט אפשר לבחור כמה קודקודים של האובייקט אנו נבחר שלושה ונמחק אותם עם האות X מהתפריט העולה בוחרים קודקודים מה שיש לנו זה רק קודקוד אחד אותו אנו ניקח למרכז התמונה למטה (תגדילו תראו נקודה צהובה משהו זורחת)
צפה בקובץ המצורף 64530
המטרה זה לצייר מה שיש בתמונה מתחילים מהאמצע ועם לחיצה על קונטרול +העכבר תיצור נקודה עוקבת חדשה כך נעשה רק חצי אובייקט
צפה בקובץ המצורף 64536
בתפריט הזה אתם מגדירים 360 מעלות מתחת לאיפה שרשום spin ולידו 12 שזה אומר שהוא יכפיל ב-12
צפה בקובץ המצורף 64532
חשוב לציין שבלנדר מתייחס לזווית הסתכלות שלכם על האובייקט ומשם הוא מכפיל מסובב ועושה כל דבר אחר
לכן כדי שלא יהיה משהו שטוח נלחץ על מקש 7 בלוח המספרים (שזה אומר צפייה מלמעלה) ולחיצה על 2 כדי לקבל מצד שלא יראו כלום חוץ מקו במרום רשת (כך נבטיח שהצפייה שלנו ישרה והסיבוב יהיה ישר) נמקם את הכוונת לצד שאנו רוצים שהוא יהיה במרכז (טיפ קטן לחיצה על שיפט + S ובחירה של cursor to grid תצמיד את הכוונת לרשת במדוייק וכך הסיבוב יהיה יותר מדוייק)
לחיצה על spin תכפיל כמו שאתם רואים
צפה בקובץ המצורף 64533
אני יודע שזה נראה זוועה בשביל זה יש את הכלי מודיפייר שם תבחרו את מה שאתם רואים בתמונה תחת הלשונית מודיפייר
צפה בקובץ המצורף 64535
מה שהוא עושה זה לחלק הכל השניים וכך המראה נהיה יותר חלק
אפשר לצאת ממצב עריכה על ידי לחיצה על טאב לחיצה על הסמל של הכדור הקטן תוביל אתכם ליצירת החומר לאובייקט
במטריאל תוכלו לבחור איזה חומר אתם רוצים שיהיה האגרטל, זכוכית, טקסטורה, צבע, צל, וכל דבר אחר
הרבה הצלחה