איך מקטינים קובץ pdf?

yaakovh

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
תשובה מאתר אדובי:
הקטנת נפח קובץ באמצעות שמירה

לעיתים ניתן להקטין את גודל הקובץ של PDF פשוט על-ידי שימוש בפקודה Save As Other. הקטנת קובצי PDF משפרת את הביצועים שלהם – במיוחד כשפותחים אותם באינטרנט – מבלי לשנות את המראה שלהם.

הפקודה Reduce File Size דוגמת מחדש ודוחסת מחדש תמונות, מסירה גופני Base-14 מוטמעים ומטמיעה תת-ערכה של גופנים שנשארו מוטמעים. היא גם דוחסת את מבנה המסמך ומנקה רכיבים, כגון סימניות לא חוקיות. הפקודה לא משפיעה על קובץ בגודל המזערי האפשרי.

הערה: הקטנת מסמך חתום דיגיטלית מסירה את החתימה.
פתחו PDF יחיד או בחרו קובץ PDF אחד או יותר בתיק PDF.
בחרו File‏ > Save As Other‏ > Reduced Size PDF.
בחרו בתאימות הגרסה הדרושה.
אם אתם בטוחים שכל המשתמשים שלכם משתמשים ב- Acrobat XI או Adobe Reader XI, הגבלת התאימות לגרסה העדכנית ביותר יכולה להקטין את הקובץ עוד יותר.

הערה: ב- Acrobat Pro, אם תבחרו Acrobat 4.0 ואילך, והמסמך מכיל שקיפות, השקיפות משוטחת.
הערה: ב- Acrobat Standard, אם תבחרו Acrobat 4.0 ואילך, והמסמך מכיל שקיפות, ההמרה תיכשל.
(אופציונלי) כדי להחיל את אותן קביעות על קבצים מרובים, לחצו על Apply To Multiple והוסיפו את הקבצים. לחצו על OK ובתיבת הדו-שיח Output Options, ציינו את העדפות התיקייה ושם הקובץ.
 

הני p

מאיירת ספרים, קומיקס ,עיצוב דמותגים ועוד...
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
תודה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  22  פעמים

לוח מודעות

למעלה