איך להשיג קישור עקיף מהמתחרה מבלי שיוכל לעשות דבר בעניין? + אופרטורי ריגול מתקדמים

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
אחת מהטקטיקות האהובות עלי בבניית קישורים איכותיים, היא לבדוק לאן המתחרים שלי מקשרים ולנסות להשיג משם קישור לאתר שלי. הרעיון הוא שה-Link Juice עובר מקישור לקישור, כאשר עם כל קישור הכוח שעובר מצטמצם. לכן אם נמצא את המקורות אליהם מקשרים המתחרים שלי ונקשר משם לאתר שלנו – הרי שאנחנו למעשה גונבים נתח מה-Link Juice של המתחרים

http://www.askpavel.co.il/blog/indirect-link-from-competitor


למרות שרוב האופרטורים של גוגל עובדים היטב, דווקא האופרטור החשוב ביותר Link: (כמה קישורים מפנים לכתובת מסויימת), לא עושה את העבודה. ברוב המקרים התוצאות שמתקבלות לא משקפות את המציאות ומציגות כמות שהיא קטנה יותר. לפיכך, רוב מקדמי האתרים משתמשים דווקא באפשרויות החיפוש של Yahoo Site Explorer, שמציג תמונה הגיונית יותר. בגלל שהוא כל כך מוצלח, הרבה כלי SEO שמבצעים אנליזה לקישורים מתבססים עליו (יש לכלי API).
http://www.askpavel.co.il/blog/backlinks-analysis
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  25  פעמים

לוח מודעות

למעלה