אחת מהטקטיקות האהובות עלי בבניית קישורים איכותיים, היא לבדוק לאן המתחרים שלי מקשרים ולנסות להשיג משם קישור לאתר שלי. הרעיון הוא שה-Link Juice עובר מקישור לקישור, כאשר עם כל קישור הכוח שעובר מצטמצם. לכן אם נמצא את המקורות אליהם מקשרים המתחרים שלי ונקשר משם לאתר שלנו – הרי שאנחנו למעשה גונבים נתח מה-Link Juice של המתחרים
http://www.askpavel.co.il/blog/indirect-link-from-competitor
למרות שרוב האופרטורים של גוגל עובדים היטב, דווקא האופרטור החשוב ביותר Link: (כמה קישורים מפנים לכתובת מסויימת), לא עושה את העבודה. ברוב המקרים התוצאות שמתקבלות לא משקפות את המציאות ומציגות כמות שהיא קטנה יותר. לפיכך, רוב מקדמי האתרים משתמשים דווקא באפשרויות החיפוש של Yahoo Site Explorer, שמציג תמונה הגיונית יותר. בגלל שהוא כל כך מוצלח, הרבה כלי SEO שמבצעים אנליזה לקישורים מתבססים עליו (יש לכלי API).
http://www.askpavel.co.il/blog/backlinks-analysis
http://www.askpavel.co.il/blog/indirect-link-from-competitor
למרות שרוב האופרטורים של גוגל עובדים היטב, דווקא האופרטור החשוב ביותר Link: (כמה קישורים מפנים לכתובת מסויימת), לא עושה את העבודה. ברוב המקרים התוצאות שמתקבלות לא משקפות את המציאות ומציגות כמות שהיא קטנה יותר. לפיכך, רוב מקדמי האתרים משתמשים דווקא באפשרויות החיפוש של Yahoo Site Explorer, שמציג תמונה הגיונית יותר. בגלל שהוא כל כך מוצלח, הרבה כלי SEO שמבצעים אנליזה לקישורים מתבססים עליו (יש לכלי API).
http://www.askpavel.co.il/blog/backlinks-analysis