UX איך להציג למשתמש חיווי על ״מצא את ההבדלים״

5127109

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
ידוע במשחקי הילדים בעיתונים, מצא את ההבדלים. שני תמונות שנראות לחלוטין זהות אך יש בניהם הבדלים ועל המשתמש למצוא אותם. יש תמונה שפריט אחד בה חסר והוא נמצא בתמונה אחרת או שהוא שונה.
בשביל לעשות כזה דבר דיגטלי, איך הייתם נותנים למתשמש לשחק עם זה.
נניח שהוא סימן הבדל מסוים. איך ההיתם מציפים לו את זה? האם רק במקום שהפריט קיים ובמקום השני לא, או בשניהם באיזה אופן כלשהוא?
אני אישית חשבתי לתכנן את זה ככה שבמקום שיש הבדל מסוים זה יהיה בשניהם על ידי צבע בולט מוקף בשחור, ככה שבכל תמונה שהוא יסתכל הוא יראה שיש בה את ההבדל שהוא יסמן, וככה הוא יוכל לסמן כל שינוי שהוא על כל תמונה שהיא.
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
הייתי מציעה שדרוג מסויים:
לפעמים עובדים על תמונה אחת וקופצים ממנה לשניה, אבל עדיין צריך לזכור מה מצאנו 'פה' ומה מצאנו 'שם'.
ולכן, ההצעה שלי: סימון של המשתמש יהיה בצבע אדום, כשבתמונה המקבילה - הסימון יתבצע בשחור. הסימון יתבצע בסנכרון על שתי התמונות במקביל.
 

שרה פינטו

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אהבתי את הרעיון
אם זה ממש כמשחק כמובן שגם יפה להוסיף פס קול וצליל כשמוצאים הבדל
ואולי תוסיף גם סוג של גרף חמוד בצד הלוח שמראה כמה כבר עשה למשל 7/10 ב- % וליד כל שלב אפשרי לשים בקטן את האיור שהוא מצא ליצור ענין
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה