קריאטיב איך זה מבחינת קריאייטיב?

>השראה<

מיתוג | אסטרטגיה | עיצוב, אפיון, וקידום אתרים
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
הדמיות בתלת מימד
UX UI
D I G I T A L
עימוד ספרים
מה יותר טוב הראשון או השני?
ומה יש עוד לשפץ ?


קונה עולמו.png
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
הקופי מעולה! ממש!
(הביצוע קצת פחות)
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
קהל יעד ספציפי...
הקופי מצויין
מה הקשר הקב''ה..
עיצוב צריך שיפוץ
 

>השראה<

מיתוג | אסטרטגיה | עיצוב, אפיון, וקידום אתרים
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
הדמיות בתלת מימד
UX UI
D I G I T A L
עימוד ספרים
הרעיונות התקבלו בברכה.
עקב הלחץ זה מה יצא בסוף.

מה אומרים?

משקפיים בדקה ללא רחוב.png
 

גולדברג.

מעצב גרפי
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
יפה מאד.
בקטנה-- צריך להוסיף רווח בין - המשקפיים? ל - אל תוותרו על הכולל. (במבט ראשוני, זה היה נראה שכתוב, תוותרו על הכולל).
ואולי גם ו... זהו - צריך להיות בשורה אחת (?).
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
חמוד!

אפשר להציע שיפור?
הייתי מנסחת ככה:

משקפיים תוך דקה זה אפשרי?
לא, אבל בעשר דקות - כן!

ככה זה פחות מפולסף, יותר ברור, לא אמרת משהו שנשמע ממנו שהמודעה קצת שקרנית כשמסתכלים באותיות הקטנות, וגם מבינה חזותית - האותיות הגדולות בנפרד והקטנות בנפרד, זה יותר קריא והרבה יותר מסודר לעין. וזה חלק מהמסר שמודעה של אופטיקה צריכה להעביר - סדר לעין.
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
אני רציתי להציע:
לכתוב בכתב רש"י "יש קונה עולמו בשעה"
ואז למטה ,פירוש בעל מאור העיניים:
יש מציאות שאדם קונה משקפיו והן מוכנות בשעה קלה
במשקפעין וכך יכול לקנות עולמו בלימוד תורה וצדקתו עומדת לעד.
 

>השראה<

מיתוג | אסטרטגיה | עיצוב, אפיון, וקידום אתרים
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
הדמיות בתלת מימד
UX UI
D I G I T A L
עימוד ספרים
בקטנה-- צריך להוסיף רווח בין - המשקפיים? ל - אל תוותרו על הכולל. (במבט ראשוני, זה היה נראה שכתוב, תוותרו על הכולל).

זה כבר תוקן רגע לפני שנשלח לעיתון (המודעה הזאת היתה לפני התיקון).
בכל אופן תודה רבה.
 

איש מעניין

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
לאחרונה הרבה כאן מרגישים שחוות דעת מקצועית היא תקיפה או עקיצה.
חבל רק באתי לעזור
אני מתנצל על הנימה התקיפה. יחד עם זאת יש להבחין בין חוות דעת על המודעה שהועלה לבין להציע ראיון שונה
 

>השראה<

מיתוג | אסטרטגיה | עיצוב, אפיון, וקידום אתרים
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
הדמיות בתלת מימד
UX UI
D I G I T A L
עימוד ספרים
ככה זה פחות מפולסף, יותר ברור, לא אמרת משהו שנשמע ממנו שהמודעה קצת שקרנית כשמסתכלים באותיות הקטנות,

לא נראה לי שמישהו לא ראה את הכיתוב הקטן (הוא בכוונה יותר גדול כדי שכן יראו אותו).

משקפיים תוך דקה זה אפשרי?

אם הייתי כותב כך הקריאייטיב היה (לדעתי) הרבה פחות מושך, מאשר שכתוב משקפיים בדקה, ואת ה"בלתי אפשרי" בקטן יותר.

(כך נראה לעניות דעתי).
החכימוני.
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
אני מבינה את הרעיון,
אבל עדיין חושבת שככה זה פחות מתפלסף, יותר ברור, וגם לא מושך את העין על שירות שלא באמת אתה יכול להציע (=זה מה שהתכוונתי שקרני...)

לגבי מה מושך יותר ומה פחות, סימן שאלה הרבה פעמים דוחף את האנשים לחפש תשובה, המח דורש את שלו...
אבל זו כמובן החלטה שלך, וחשוב שתתחבר בעצמך לקריאיטיב.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  4  פעמים

לוח מודעות

למעלה