קריאטיב איך זה מבחינת קריאייטיב?

איש ספר

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
נחמד מאוד.

רק שאלה קטנה: אתה יוצא כעת לקמפיין מרכזי לאופטיקה משקפעין, או הודעה מסויימת להביא לידיעת הציבור שניתן לעשות משקפיים ב-10 דקות?
כי זה בהחלט בשורה לאדם ששבר את משקפיו חצי שעה לפני החופה של הבן שלו, שהוא לא יצטרך להמתין למשקפיים עד לסוף השבע ברכות, ובתוך 10 דקות יש לו חדשות. אוקי.

אבל זה הבידול המרכזי של חנות אופטיקה?

כשאני חושב באיזה אופטיקה להזמין משקפיים (נ.ב. זה אמור לקרות בימים הקרובים ממש) לפני הכל חשוב לי המקצוענות של האופטומטריסט - בידי מי אני מפקיד את העיניים שלי. חשוב לי האיכות של העדשות והמסגרות. חשוב לי למצוא מסגרת שאני אוהב, וחשוב לי גם מחיר סביר.

רוב מוחלט של הלקוחות מזמינים משקפיים מראש, ולא בעקבות יציאת הזוג הקודם מכלל שימוש - ולהם פחות בוער אם זה ייקח 10 דקות או יומיים - חשוב להם דברים נוספים אליהם - שצריך להגדיר אותם במחקר יסודי ולא בשלוף.

יתכן אפילו שיהיו אנשים שיחשבו שמשקפיים שאורך להכין אותם 10 דקות הם לא באמת איכותיות ומקצועיות (שטויות כמובן, אבל ככה הם יחשבו).

אמנם יש הרבה לקוחות שיעדיפו אופטיקה שמקבלים את המשקפיים בפעם הראשונה שמגיעים ולא צריך לבוא פעם נוספת לקחת אותם מוכנות. אז אם אתה מגיע למסקנה שיש לזה ביקוש, ושאנשים אעדיפו אופטיקה לפי זה. צריך להדגיש את הנוחות שבזה.

אני חושב שהדבר יכול להיות מוזכר במודעה באופן מודגש אבל לא בטוח שזה אמור להיות מרכז הקמפיין.

תעשה כמובן מחקר עומק ותגיע לתוצאות אמת - אני רק מעורר נקודה למחשבה.
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
נחמד מאוד.

רק שאלה קטנה: אתה יוצא כעת לקמפיין מרכזי לאופטיקה משקפעין, או הודעה מסויימת להביא לידיעת הציבור שניתן לעשות משקפיים ב-10 דקות?
כי זה בהחלט בשורה לאדם ששבר את משקפיו חצי שעה לפני החופה של הבן שלו, שהוא לא יצטרך להמתין למשקפיים עד לסוף השבע ברכות, ובתוך 10 דקות יש לו חדשות. אוקי.

אבל זה הבידול המרכזי של חנות אופטיקה?

כשאני חושב באיזה אופטיקה להזמין משקפיים (נ.ב. זה אמור לקרות בימים הקרובים ממש) לפני הכל חשוב לי המקצוענות של האופטומטריסט - בידי מי אני מפקיד את העיניים שלי. חשוב לי האיכות של העדשות והמסגרות. חשוב לי למצוא מסגרת שאני אוהב, וחשוב לי גם מחיר סביר.

רוב מוחלט של הלקוחות מזמינים משקפיים מראש, ולא בעקבות יציאת הזוג הקודם מכלל שימוש - ולהם פחות בוער אם זה ייקח 10 דקות או יומיים - חשוב להם דברים נוספים אליהם - שצריך להגדיר אותם במחקר יסודי ולא בשלוף.

יתכן אפילו שיהיו אנשים שיחשבו שמשקפיים שאורך להכין אותם 10 דקות הם לא באמת איכותיות ומקצועיות (שטויות כמובן, אבל ככה הם יחשבו).

אמנם יש הרבה לקוחות שיעדיפו אופטיקה שמקבלים את המשקפיים בפעם הראשונה שמגיעים ולא צריך לבוא פעם נוספת לקחת אותם מוכנות. אז אם אתה מגיע למסקנה שיש לזה ביקוש, ושאנשים אעדיפו אופטיקה לפי זה. צריך להדגיש את הנוחות שבזה.

אני חושב שהדבר יכול להיות מוזכר במודעה באופן מודגש אבל לא בטוח שזה אמור להיות מרכז הקמפיין.

תעשה כמובן מחקר עומק ותגיע לתוצאות אמת - אני רק מעורר נקודה למחשבה.
מחכים,תודה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  20  פעמים

לוח מודעות

למעלה