קריאטיב איך זה מבחינת קריאייטיב?

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
גמאני אהבתי את הקופי מאד.
עוד קצת לארגן את המודעה.
(זה טיפוגרפיה ,לא?)
 

גבריאל פ.

Moderator
מנהל
פרסום וקופירייטינג
קהל יעד ספציפי...
הקופי מצויין
מה הקשר הקב''ה..
עיצוב צריך שיפוץ
 

ג'ינג'י אמיתי

משתמש צעיר
צילום מקצועי
פרסום וקופירייטינג
הרעיון והביצוע יפה מאוד.
לדעתי "ומקבלם מוכנות" יותר מידי כבד
עדיף "והם מוכנות".
 

גולדברג.

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מנהל פרסום באתר פרוג
יפה מאד.
בקטנה-- צריך להוסיף רווח בין - המשקפיים? ל - אל תוותרו על הכולל. (במבט ראשוני, זה היה נראה שכתוב, תוותרו על הכולל).
ואולי גם ו... זהו - צריך להיות בשורה אחת (?).
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
הפקות ואירועים
כתיבה ספרותית
חמוד!

אפשר להציע שיפור?
הייתי מנסחת ככה:

משקפיים תוך דקה זה אפשרי?
לא, אבל בעשר דקות - כן!

ככה זה פחות מפולסף, יותר ברור, לא אמרת משהו שנשמע ממנו שהמודעה קצת שקרנית כשמסתכלים באותיות הקטנות, וגם מבינה חזותית - האותיות הגדולות בנפרד והקטנות בנפרד, זה יותר קריא והרבה יותר מסודר לעין. וזה חלק מהמסר שמודעה של אופטיקה צריכה להעביר - סדר לעין.
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
אני רציתי להציע:
לכתוב בכתב רש"י "יש קונה עולמו בשעה"
ואז למטה ,פירוש בעל מאור העיניים:
יש מציאות שאדם קונה משקפיו והן מוכנות בשעה קלה
במשקפעין וכך יכול לקנות עולמו בלימוד תורה וצדקתו עומדת לעד.
 

>השראה<

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
בקטנה-- צריך להוסיף רווח בין - המשקפיים? ל - אל תוותרו על הכולל. (במבט ראשוני, זה היה נראה שכתוב, תוותרו על הכולל).
זה כבר תוקן רגע לפני שנשלח לעיתון (המודעה הזאת היתה לפני התיקון).
בכל אופן תודה רבה.
 

איש מעניין

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
לאחרונה הרבה כאן מרגישים שחוות דעת מקצועית היא תקיפה או עקיצה.
חבל רק באתי לעזור
אני מתנצל על הנימה התקיפה. יחד עם זאת יש להבחין בין חוות דעת על המודעה שהועלה לבין להציע ראיון שונה
 

>השראה<

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
ככה זה פחות מפולסף, יותר ברור, לא אמרת משהו שנשמע ממנו שהמודעה קצת שקרנית כשמסתכלים באותיות הקטנות,
לא נראה לי שמישהו לא ראה את הכיתוב הקטן (הוא בכוונה יותר גדול כדי שכן יראו אותו).

משקפיים תוך דקה זה אפשרי?
אם הייתי כותב כך הקריאייטיב היה (לדעתי) הרבה פחות מושך, מאשר שכתוב משקפיים בדקה, ואת ה"בלתי אפשרי" בקטן יותר.

(כך נראה לעניות דעתי).
החכימוני.
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
הפקות ואירועים
כתיבה ספרותית
אני מבינה את הרעיון,
אבל עדיין חושבת שככה זה פחות מתפלסף, יותר ברור, וגם לא מושך את העין על שירות שלא באמת אתה יכול להציע (=זה מה שהתכוונתי שקרני...)

לגבי מה מושך יותר ומה פחות, סימן שאלה הרבה פעמים דוחף את האנשים לחפש תשובה, המח דורש את שלו...
אבל זו כמובן החלטה שלך, וחשוב שתתחבר בעצמך לקריאיטיב.
 

אירועים קרובים

ראש פינה

הפרוגיסטים נותנים בראש

לוח דרושים

למעלה