איך אפשר לגרום לערך של input להעתיק

Akivafr770

משתמש רשום
בשביל זה צריך לדעת מה זה clipboard
אבל לעינינו צריך לכתוב clipboard.write("demo")
בפונקציה.
בבקשה כדי שאני יוכל לכתוב עוד מאמרים תציינו לייק במודעה.
תודה.
 

יאיר מן

משתמש מקצוען
D I G I T A L
@Akivafr770 אני חושב שאם אתה מעוניין לקבל ליקיים עדיף שתפרט קצת יותר, כדי שזה יהיה מאמר אתה צריך לפרט ברמה שתגיע למינימום של 100 מילים (לדעתי).
דבר שני, הכותרת, מהכותרת שלך (שאגב גם היא לא ברורה מספיק) נשמש שאתה שואל "איך לגרום לערך של input להעתיק" הייתי ממליץ לך להבא לכתוב בכותרת "מדריך | איך לגרום לערך של input להעתיק".
דבר שלישי לא כתבת באיזו שפה/ טכנולוגיה מדובר, כשאתה רוצה לכתוב מדריך חובה עליך לציין את זה כדי שאנשים שלומדים את השפה הזו יתעניינו מה יש לך לחדש להם.
כך את כל ההערות האלה כהארות בונות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה