איך אני יכולה לדעת מי עומד מאחורי הגוף שמחייב את האשראי שלי?

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
גיליתי שני חיובים תמוהים בכרטיס האשראי, בסגנון של 'אנצל אותך בצורה שלא תרגיש'. אחד זה 240 שקל בפריסה ל-12 תשלומים - עשרים שקל לחודש, והגוף שגובה אותו מתהדר בתואר SALE-INFO.CO.IL - וההתנהלות הזאת - של חלוקת 240 שקל לתשלומים לא מתאימה לנו באופי,
והגוף השני מתהדר בשם המפוקפק "נירוונה ג'אפני", על סך של 220.

איך אני יכולה להגיע אליהם או לדעת מי אלו? אני לא זוכרת שעשיתי עסקאות כאלו, ולפני שאני פונה להתלונן בחברת האשראי, אני רוצה לוודא מבחינתי שאלו אכן עסקאות שלא אני עשיתי.
 

טוליפ

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
תוודאי מול חברת האשראי מי זה. הם צריכים לתת לך את המידע כמו כתובת. אם זה אתר אינטרנט מה הוא מוכר וכו' ותוך כדי דיבור עם נציגה לראות אם באמת קנית שם או שזו 'גניבה'. החלוקה לתשלומים יכולה להיות גם טעות בהקשה.
 

DESIGNIK

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
אם את רשומה לאתר של חברת האשראי. בפירוט חיובים ועסקאות את לוחצת על העסקה ורואה את הכתובת. וגם כתוב אם הכרטיס הוצג או שזה עסקה טלפונית
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
שני העסקאות התמוהות האלו לא בוצעו על ידי.

איך אני מכחישה עסקה מול ויזה?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה