איטלקי...

פנטזיה 3D

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
חבר סיפר לי שפתח קייטרינג חלבי, והראה לי את כרטיס הביקור, וכתוב שם מתחת ללוגו: "קייטרינג חלבי בסגנון איטלקי"
שאלתי אותו, מה זה איטלקי ? ענה לי שזה חלק מהמיתוג, ואין לו שום קשר עם האיטלקיים ועם האוכל שלהם, וכי אפילו לא יודע מהו סגנון האוכל אותה נוהגים האיטלקיים לאכול, ומכיוון שרוצה לשוות לעסק תדמית של קייטרינג יוקרתי, הציעו לו לכתוב כך,
מעניין מה הוא יעשו עם לקוח פוטנציאלי שאוהב דווקא סגנון צרפתי או אולי אוזבאקיסטאני...

האם זה מקובל בעולם הפרסום, להשתמש במונחים שאינם נכונים, רק כדי לשדר יוקרה ?
 

אספקלריא

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
חבר סיפר לי שפתח קייטרינג חלבי, והראה לי את כרטיס הביקור, וכתוב שם מתחת ללוגו: "קייטרינג חלבי בסגנון איטלקי"
שאלתי אותו, מה זה איטלקי ? ענה לי שזה חלק מהמיתוג, ואין לו שום קשר עם האיטלקיים ועם האוכל שלהם, וכי אפילו לא יודע מהו סגנון האוכל אותה נוהגים האיטלקיים לאכול, ומכיוון שרוצה לשוות לעסק תדמית של קייטרינג יוקרתי, הציעו לו לכתוב כך,
מעניין מה הוא יעשו עם לקוח פוטנציאלי שאוהב דווקא סגנון צרפתי או אולי אוזבאקיסטאני...

האם זה מקובל בעולם הפרסום, להשתמש במונחים שאינם נכונים, רק כדי לשדר יוקרה ?

מיתוג טוב נשען רק על אמת.
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
האם זה מקובל בעולם הפרסום, להשתמש במונחים שאינם נכונים, רק כדי לשדר יוקרה ?
לא. ההיפך הוא הנכון
ברגע שלקוח מגלה שרימו אותו במשהו, זה משליך על העסק כולו.

מכיוון שרוצה לשוות לעסק תדמית של קייטרינג יוקרתי, הציעו לו לכתוב כך
מי הציע? פרסומאי, מישהו מקצועי או חבר של...?

אין לו שום קשר עם האיטלקיים ועם האוכל שלהם, וכי אפילו לא יודע מהו סגנון האוכל אותה נוהגים האיטלקיים לאכול
יכול להיות שהקייטריג מתעסק יותר במאפים
ועגבניות זה חלק מהמנות שהם מציעים -
כך אפשר איכשהו להסביר את זה...
 

הקצפת

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
האם זה מקובל בעולם הפרסום, להשתמש במונחים שאינם נכונים, רק כדי לשדר יוקרה ?

ומה עם כל המודעות פרסום שרוצים למשוך לקוחות מכניסים תמונות וכו' כמו שזה מקובל הכל מקובל
 

קופי 100

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
ממש מביך ולא מקצועי.
במקום לחפש את החוזקות של העסק ולהעצים אותם, להמציא משהו שלא קיים?
טפשי וילדותי וגם לא יעבוד.
 

park

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
השאלה מה נתפס בעיני הציבור כאוכל חלבי איטלקי.
אם 9 מתוך 10 בשוק הקיים יענו חלבי מוקרם, עם עגבניות ושמן זית. וזה מה שהוא מוכר.
גם אם האיטלקים אין להם מושג מה זה הגועל נפש הזה, זה בסדר גמור!

עיין ערך בוטנים אמריקאים.
לא מכיר מישהו שהפסיק לקנות עקב השם...

אם אנשים מצפים למשהו איטלקי שהוא לא מספק, אז הוא אכן בבעיה.
אקצין ואומר שאף אם לרוב מוחלט של הציבור אין מושג מה זה איטלקי, זה עובר.
 

דודי אברהם

איש של מיקוד מסרים.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
העניין היא שאין את מי להסביר א"ז, כי הוא כ"כ להוט על זה, ואין אפשרות לשכנע אותו שזה יכול להיות פרסומת שלילית,

קייטרינג - נתפס בעיני אנשים כ'ספק' של חלום/מוצר לאירוע.
איטלקי- די נתפס למשהו מכבד במושגים של 'מנות חלביות'.

דבר ראשון:
אם בעל הקייטרינג הנ"ל יכול לספק ברמה מקצועית, כל מנה שידרשו ממנו -
לא אמור להיות פגיעה במיתוג וכו',
הלקוח פינטז משהו והוא הגשים=
מילא את ייעודו כקייטרינג.

האפשרויות שפוגעות בכזה מיתוג:
1. אם הוא מוכר כמה בלינצ'עס וקצת 'התנפח' עם האיטלקי- שירד מזה מהר,
לפני שכשיבין את זה יהיה מאוחר -
וכל מה שנכתב פה לפני נכון.
2. אפשרות פחות סבירה - אך קיימת-
ש'איטלקי' יגרום לסוג מסוים של אנשים בכלל לא ליצור קשר,
ואז -
מדוע לו להצטמצם עם המינוח איטלקי'?
3. אם הוא מתפעל גם מסעדה שנקראת 'איטלקית' -
כאן אין משחקים,
אנשים שנכנסים לכאלו מקומות -
יודעים בדיוק מה הם רוצים, ומה מוכרים בכאלו מקומות,
-טעות קטנה ועסק כזה פושט רגל.
( בכלל מסעדה זהו עסק שממוקד לסוג מסוים של אנשים - ומשכך גם המיתוג... )

בא נסכם את זה כך:
קייטרינג אמור לתת מענה קולינרי ללקוחותיו.
בד"כ זה 'שואו' וטעם באירוע כלשהו -
ולכן כל הפרסומים הם בסגנון.
לתת לאנשים להבין שאיטלקי זה מה שהם צריכים באירוע -
קצת מדי מסובך לבני אנוש מן השורה.
אבל מי יודע?
-בגדול,
זה עובד לו בנתיים?
 

שרינה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
20171203_064029.png
סך הכל הרבה מהמאכלים האיטלקיים הם חלביים שנאכלים גם פה בארץ כמו פיצה ניוקי ועוד
רק צריך שבתפריט יהיו גם שמות איטלקיים ולא יהיה כתוב פיתה ערבית וכו...
סתם מעלה דוגמא לאוכל חלבי איטלקי
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
חבר סיפר לי שפתח קייטרינג חלבי, והראה לי את כרטיס הביקור, וכתוב שם מתחת ללוגו: "קייטרינג חלבי בסגנון איטלקי"
שאלתי אותו, מה זה איטלקי ? ענה לי שזה חלק מהמיתוג, ואין לו שום קשר עם האיטלקיים ועם האוכל שלהם, וכי אפילו לא יודע מהו סגנון האוכל אותה נוהגים האיטלקיים לאכול, ומכיוון שרוצה לשוות לעסק תדמית של קייטרינג יוקרתי, הציעו לו לכתוב כך,
מעניין מה הוא יעשו עם לקוח פוטנציאלי שאוהב דווקא סגנון צרפתי או אולי אוזבאקיסטאני...

האם זה מקובל בעולם הפרסום, להשתמש במונחים שאינם נכונים, רק כדי לשדר יוקרה ?

כל עוד הוא לא כותב אירופאי זה עדיין סביר,
מישו יודע מה זה סגנון אירופאי?
---

וזה תמונה אמיתית לגמרי מתוך תפריט עם זכרונות מאיטליה.
(זה הניסוח: פלפלים ממולאים בשר בקר ואורז עם פטרוזיליה ושום, מבושלים ברוטב עגבניות,
ביתי עם זכרונות מאיטליה)
לך תוכיח שלא.

jilmmvpwkkh0vo4hlzdg.jpg
 

יצחק מאיר

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
כאן בארץ הכל רץ, מילה באנגלית או שתי אותיות באנגלית מספיק בשביל שם של עסק.
אגב יש בנק חדש בבני ברק ברחוב השומר בגרנד הול קוראים לזה "בנק הנעליים" חנות נעליים חדשה שהחליט שזה שם טוב.
לכולם יש אוכל איטלקי (פיצה) אמריקאי (לחמניה עם חור באמצע)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  39  פעמים

לוח מודעות

למעלה