להשראה -- אחת המודעות --

עוד אחד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
מבריק לחלוטין
 

srp

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
UX UI
D I G I T A L
נכתב ע"י lme;1947014:
סתם שאלה, מישהו יודע איזה פונט זה (הפרסומת של אור החיים)?

השומר
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
ממש לפרסם ג'וק בפרסומת שמתאימה למרצדס...
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
פוזי, הברקה...

פרסום מדהים ל-מה? עמודון ספרים? של מה בדיוק? ספרים בהוצאת אור החיים? מבצעים של אור החיים? מילא אם היו משנים מיתוג לגמרי, ספרא יכול לסחוב את זה על הכתפיים.
בזבוז מוחלט של משאבים וחוסר התאמה של עוצמה למוצר, למרות שהדרך היתה עטויית נצנצים והילה.
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
זה מה שקורה כשפיקאסו חושב שהוא גם נהיה רופא...
 

album

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
שופט/ת באתגר דריבל
לענ"ד
בגלל הסגול והבז' הבנתי מיד שזה לאור החיים, ולכן לא התרגשתי יותר מידי.
מן הסתם זהו סוג של מהלך חדש שילווה מספר קמפיינים.
את העבודה הם כבר עשו. מיד כשנראה את המודעה נזדקף (כמו אז שעשינו בטיזרים)
מדובר כמובן על מי שמבין בספרים ;)
ספרא אמר ספרא יודע:p
 

עוד אחד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
לענ"ד הם (אור החיים/אותנטי) הבינו שיש קהל יעד מוגדר מאד שקונה ספרים, היום שלא כבעבר אנשים פחות מתעניינים בספרים אם מפאת חוסר אמצעים אם בגלל תוכנות תורניות וכו' ונשארו אנשים שמשוגעים לעניין שכל חודש מעשירים את אוצרם בספר נוסף.

משום כך הם בחרו לטפח את המועדון הזה, לתת לו כבוד ולהעניק לו את התחושה שבאור החיים הוא ימצא את מבוקשו. העמודון של ספרא נועד ל'מבינים' מה שגם יכול למשוך אנשים נוספים שמתיימרים להיות מבינים בכל עניין ודבר לקהל הרוכשים החודשי.

הפרצוף של ספרא וצורת הגישה בטיזרים זה עניין של טעם וריח. והאמת שלא משנה מה מפרסמים ואיך, אם ממלאים את כל העיתונים בעמודי צבע מלאים זה פשוט עובד.
 

נאר לערנען

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
אולי...

שאלה לי אליכם....

באיזה עוצמה של פרסום .... יהיו צריכים במבה אוסם באם היו רוצים להתחיל לשווק מעכשיו את "בובה במבה"... אם במצב שעד היום הם עדיין לא שיווקו את זה.....?

ובאיזה עוצמה של פרסום .... יהיו צריכים קרלו של תנובה באם היו רוצים להתחיל לשווק מעכשיו את "בובה קרלו"... אם במצב שעד היום הם עדיין לא שיווקו את זה.....?

הרי היו צריכם במסע שיווק אדיר לכאורה...

ואם עכשיו רוצים "רשת ספרי אור החיים" לשווק את "בובת ספרא" שלהם.... באיזה עוצמה של פרסום הם צריכים לצאת.....

"העמודון של ספרא" זה רק תיירוץ..... לכאורה.... בובת ספרא הוא העיקר....

:):):)

אולי....
 

BRAVERMAN

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
נכתב ע"י lme;1947014:
סתם שאלה, מישהו יודע איזה פונט זה (הפרסומת של אור החיים)?

קלישר אולי
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נכתב ע"י עוד אחד;1948182:
לענ"ד הם (אור החיים/אותנטי) הבינו שיש קהל יעד מוגדר מאד שקונה ספרים, היום שלא כבעבר אנשים פחות מתעניינים בספרים אם מפאת חוסר אמצעים אם בגלל תוכנות תורניות וכו' ונשארו אנשים שמשוגעים לעניין שכל חודש מעשירים את אוצרם בספר נוסף.

משום כך הם בחרו לטפח את המועדון הזה, לתת לו כבוד ולהעניק לו את התחושה שבאור החיים הוא ימצא את מבוקשו. העמודון של ספרא נועד ל'מבינים' מה שגם יכול למשוך אנשים נוספים שמתיימרים להיות מבינים בכל עניין ודבר לקהל הרוכשים החודשי.

הפרצוף של ספרא וצורת הגישה בטיזרים זה עניין של טעם וריח. והאמת שלא משנה מה מפרסמים ואיך, אם ממלאים את כל העיתונים בעמודי צבע מלאים זה פשוט עובד.



הכל נכון, רק שהאוטנתיות כבר גובלת בקיצ'יות, אתה לא יכול להסעיר את המדינה בשביל איזה קבוצה הזויה.

זה ממש מזכיר את הרועה והזאב וכו'.

גם הצורה הזו לבריף, לא הצלחתי להבין מה זה אנשים שלא מבינים בספרים, מה הכוונה, שהחנועות המתחרות לא מביאות ספרים שמבינים מחפשים, מה, הגלופות לא יפות..., אולי הפורמטים...
בקיצור, לדעתי, האוטנתיות מתאימה למכירות סיניות וכל מיני דברים שמיסודם אף אחד לא מתכנן רמה רשמית וגבוהה, אלא רק הבאות ו'פורים שטיקלע'ך'.

שיהיה להם בהצלחה בכל אופן, אני קונה בד''כ שם, וגם מאותנטי אני נהנית, רק שעד הרגע לא קלטתי הכצעקתה.
 

קופירייט

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
הקריאטיב מבריק וגם עונה לאסטרטגיה של החברה- דיסקרטיות
שאפו!
רק בקטנה, מרוב שאהבו את ספרא, נשארו עם הפונט שלו גם לקמפיין הזה...
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אני אהבתי!

רק אם הם היו מצליחים לתת דו משמעות לכל המשפט (ועדיין להשאיר אותו מחולק) ולא רק לפי החלוקה לצבעים, זה היה ואוו, ומקפיץ את זה מאד.
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אין מה לומר.
אוטנתי מבריקים!
 

חיוכון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אני דוקא חושבת שהקמפיין של 'ספרא' זו הרמה להנחתה של המתחרים.
משהו בסגנון של 'ספרא אמר ? - אז מה...'
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אותנטי הם מבריקים ברמות לא מצויות, רק שייקח לנו זמן להתרגל,
עד היום התרגלנו ליותר רשמיות בפרסום למגזר.

האשכול הזה מצויין, למה הוא מתעורר רק אחת ל-
 

בתיה G

איור פרסומי . איורים לילדים . קומיקס
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
לא אהבתי את החיבור לתורה אצל הבנים,
מעבר לזה שזה מעליב את הגמרא [לסיים מסכת בשביל דוריטוס] ואת האינטלגנציה של הנער החרדי,
זה מעושה ומעיד על קבעון מחשבתי,
מה רע ב'נראה אותך מארגן מסיבה לחברים' או 'זיץ בליל שישי'.


מילא יום הולדת הבנתי
אבל סיום? על דוריטוס?


אני לא גרפיקאית ולא פרסומאית, אלא מהצד השני - שאמור כביכול להיות מושפע מהמסר שמנסים להחדיר ע"י המודעות האלו והקמפיינים למיניהם.
תסלחו לי, אבל המודעות האלו עשו לי בחילה ועוררו בי דחייה עצומה מהטפשות והזלזול העמוק (סליחה על הביטויים אבל הם עדינים מידי...) בבני התורה!

כך נראה סיום מסכת של בן תורה שלמד בהתמדה, יגע והתאמץ לרדת לעומקה של סוגיה ולזכות להבין את העניינים המוקשים, זכה ועשה נחת רוח לד' ע"י לימוד תורתו ?????????!!!!!!!!!!

סיום מסכת - זכות כה גדולה לזכות ולהגיע למעמד המרגש הזה! ואיך מציינים זאת? איך חוגגים את הארוע המיוחד והמרגש הזה?? במסיבת חטיפים זולה????!

לזה אמור כל ילד יהודי וכל בחלור ישיבה לשאוף????????

ועוד מעיזים להשוות בין סיום מסכת לחגיגת יום הולדת????!!!!!

לא מצליחה להבין זאת!!!
קטונתי!
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
מה נזכרת עכשיו? כבר עברנו כמה וכמה מודעות!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה