להשראה -- אחת המודעות --

batyar

משתמש צעיר
רעיון יפה
הפרסומת מעולה
דרך אגב פירוש הביטוי "עבודה סיזיפית" :
עבודה קשה, מפרכת ואינסופית, שחוזרת על עצמה פעמים רבות ללא כל תכלית.
(עפ"י ויקיפדיה)
לא נראה לי שהתכוונת לזה :)
 

אביב סתיו

משתמש רשום
נכתב ע"י קליגרף B;1852901:
אחד שפספס בברכפלד, באלעד, בבית שמש ובביתר, ובסוף הלך לגור בעמנואל...

נשמע כמו סיפור על שליימזל עם סוף עצוב ,

(זאת התחושה שקיבלתי. ללא קשר לעובדות)

נראה שהייתה כאן אסטרטגיה להשוות את עמנואל לערים החרדיות החדשות שהצליחו.
ובכל זאת, בפרסום לא חשוב מה אומרים אלא כיצד המסר נקלט אצל קהל היעד:
הקונטציות הקיימות אודות עמנואל וההצלחה שקוו לה לפני 30 שנה והכזיבה,
גורמת למסר של הבחירה בעמנואל להישמע כברירת מחדל
 

יוסף שטיין

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה תורנית
סליחה על הציניות

אבל תיזכרו טוב את הקמפיין הזה
בעוד עשור נפגש שוב עם קמפיין חדש...
 

102

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י אדים;1856159:
אולי האסטרטגיה טובה,
אבל-
מה זה העומס הויזואלי הזה???

זה ידוע בבולטון יושבים אסטרטגים וקופריטריים מבריקים!
לגבי עיצוב ---נו שויין... :rolleyes: תמיד יש לאן להתקדם...
גם אם אתה משרד פרסום הגדול בציבור החרדי
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נכון שמדובר בבולטון,
ונכון שהעובדה שמדובר במשרד הכי גדול פותחת פתח לביקורת צולפת יותר מאשר כל משרד אחר.
אבל,
גם יכול להיות שלמשרד הכי גדול יש פה ושם עבודות טובות...;)

העיצוב לדעתי אמנם לא מבריק אבל נסבל לחלוטין.
ס"ה העומס יוצר אוירה של חגיגה, וזה בסדר גמור לגופו של עניין.
 

EC

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
קצת חופר וחונק משהו, צריך קצת איורור, המסר מועבר יותר מידי בכפית..
 

חלב

משתמש מקצוען
קהל היעד הוא בני נוער ונראה לי שלהם המודעה מתאימה מאוד.
 

עוד אחד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
איכס, זו ההרגשה הראשונה שעלתה לי כשראיתי את המודעות.
הסתכלתי שוב, גם במבט שלישי המסקנה היא שמישהו רצה להפגיז וירה בלי הבחנה.

בינינו דוריטוס זה לא חליפה מדובר בס"ה ב- 5 שקל, אם אני רוצה לארגן מסיבת יום הולדת אני פשוט נכנס למכולת וקונה. בחיים אני לא יתקשר ויתחיל לספר סיפורים כדי שאולי אזכה ויקנו בשבילי את החטיפים האלו ('כיבוד מושקע' סוג של מה?), מי יודע גם כמה זמן זה לוקח אני צריך לארגן את המסיבה למחר, לשבוע הבא.

הדור שלנו הוא דור הזמין, מה שבא עכשיו ובקלות. במקומם הייתי עושה מבצע שמי שארגן מסיבה וקנה חטיפי דוריטוס שיצלם את השולחן ויוכל לזכות (בהחזר על העלות של המסיבה, בפרסים אחרים). ההבדל הוא שאז הבן אדם שנמצא כבר בחנות וקונה חטיפים למסיבה, אומר לעצמו בין כה אני קונה למה לא לקנות משהו שבמבצע (אח"כ לצלם את המסיבה זו חוויה זמינה וכיפית).

בא נסכם ככה, אם אני הייתי מעצב מודעה כזו על חברה לא מוכרת הייתי מקבל קיתונות של ביקורת :cool:



.
 

שושי מביתר

משתמש מקצוען
לא אהבתי את החיבור לתורה אצל הבנים,
מעבר לזה שזה מעליב את הגמרא [לסיים מסכת בשביל דוריטוס] ואת האינטלגנציה של הנער החרדי,
זה מעושה ומעיד על קבעון מחשבתי,
מה רע ב'נראה אותך מארגן מסיבה לחברים' או 'זיץ בליל שישי'.
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
כל מי שאסטרטגיה לו בקודקודו, יודע שאסטרטגיה אין כאן

כי סיום מסכת ודוריטוס עם פרצופים של חברה שהרגע הפסידו בשחמט אולי,
מראה על ניתוק של האסטרטג מקהל היעד שאליו הוא ניסה לפנות.
יש הרבה בושה במודעה זו, וחבל.
 

מנוחהלה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
הפעמים הקודמות בהן כל התמונה היתה שחור לבן ורק הדוריטוס צבעוני- היתה יותר טובה.
 

לנדא

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
כשראיתי את המודעות בעיתון, עלתה בי ממש הרגשת בחילה.

כשראיתי שהעלו אותה לכאן התלבטתי אם להגיב ולכתוב למה,
ופחדתי שזה ייגרור פולמוס "תורני" נרחב, שלא קשור בכלל לפרסום, ויסטה בכלל מהנושא המקורי (כמו שאוהבים כאן בפרוג ;))
ולכן לא הגבתי.

אבל אני רואה שאני לא "דעת יחיד" שחושבת שלקשר בין דוריטוס ל"סיום" בכזו צורה
זה פשוט עלבון ובושה למי שתכננן אותה.
הוא מן הסתם אפילו לא יודע מה הפרוש "סיום" ואיזה מאמץ לימודי מושקע מאחוריו...

האם באמת הוא מאמין שהנערים הקדושים שלנו,
יעשו מאמץ גדול של לימוד רק בשביל לקבל כיבוד "מושקע" ל"מסיבת הסיום"???
(מה זה מושקע בכלל מישהו יודע? הקופריטר אולי לא מודע לזה שלרוב בסיומים הסעודה הרבה יותר מושקעת מ"כיבוד" בכמה חטיפים ....)

זה מרגיש ממש כזלזול,
האם האסטרטגים שם באמת חושבים שאנחנו עדר של מטומטמים (סליחה) שיאהבו דוריטוס כי הוא "מעודד לימוד תורה"... או משהו כזה...??

והדבר הכי מעורר בחילה פה:
שהפרסום הזה, לא מעודד ילד "לעשות סיום"- ע"י חטיף... (מתוך שלא לשמה יבא לשמה...)
אלא מעודד את החטיף- ע"י סיום...
כמה עצוב...

אם נתעלם מהמודעה של הסיום,
הקפמיין הזה היה יכול להיות דווקא מוצלח, (ויז'ואלית יש מה לשפר אבל לא נורא)
אבל אחרי שראיתי את המודעה של הסיום היא כבר גרמה לי לראות את כל הקמפיין בעין שלילית... ומאד כשה לי לשפוט אובקטיבית את המודעות הנוספות.
 

לאה ולדמן

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עוד נקודה קטנה של בורות מעבר למה שלנדא כתבה
המבצע בתוקף בין א' כסלו לא' טבת
רק מי שלא מבין חושב שתוך חודש בחור ישיבה יכול לארגן לעצמו סיום
 

סטאר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
לא אהבתי
המודעה מבולבלת, האנשים רובוטים, וכולם תחובים שם בצורה מאד לא מקצועית.
גם המסר של 'נראה אותך' שמקשרת בין האומץ לאכול דוריטוס חריף לסיום מסכת זהו קונספט מנותק מהמציאות ולא מדבר בכלל לקהל היעד.
אבל אני לא מצפה ממשרדי הפרסום החרדיים שמשקיעים רק בתקציבאות ואסטרטגיה מרובעת שיוציאו מודעות קריאטיביות מעוצבות.
 

גרפקליק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
אולי נארגן סיום ונראה אותם שולחים לנו דוריטוס :)
 

דניאל נ

משתמש מקצוען
מצטרף לדעת קודמיי. רעיון עלוב מזלזל וירוד . אפילו לגבי היום הולדת זה לא מתאים . אני הייתי הולך על הקריספי, חדות של טעמים, או כל דבר אחר שיחדד ויזכיר את הטעם ...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה