להשראה -- אחת המודעות --

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
גב' ויינריך זה שעברת את זה ככה זה לא מתיר לך לדבר בשם כל אלו שלא עוברים את זה כמוך.
וזה שיש כאלו שמרכלים ומתנהגים לא כשורה בקהל לא מתיר לפרסומאים להוציא פרסומת לא מוסרית.
פשע אחד לא מצדיק פשע אחר.

ואני אפילו לא מתכוונת להתנצל על אף אחד מאוצר מתנת חינם שאלוקים שלח לי.
ולא חוזרת בי מעמדתי שהפרסום הזה הוא שפל ואות קלון לעולם הפרסום..

(שלא לדבר מבחינה פרסומית שככל שפרסום אגרסיבי יותר הוא רק מקהה את הרגש)
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
המודעה הזו לדעתי לא באה לייאש- אלא להעיר! להעיר אנשים שיבינו מה זוגות עוברים!
המודעה הזו נעימה לך?
האמת, עוד אחד כתב לי באישי שהמודעה הזו מעוררת מודעות.
מצד שני, הרבה אחרים בסטטוס זהה אמרו שהמודעה הזו כאבה להם וחשפה אותם במקום רגיש מידי.
אני לא בונה פה סקר, אני כן חושבת שאם מודעה גורמת כאב לאחת מחברותיי שאין לי מושג ב"ה מה היא עוברת, היא לא שווה את ההתעוררות שלי.
ולמען האמת,
הויזואל הזה לא מכה לי בבטן בכלל. הוא קריאטיבי ועושה לי וואו בגלל הפרובוקציה, אבל מעבר לזה ממש לא עושה לחשוב ולהרהר. אין בו טיפת רגש, לדעתי.
אבל גם אם כן, וגם אם יש אנשים שעוברים משהו ורוצים שאחרים ירגישו אותם, לדעתי אסור לפגוע בכל אותם אחרים שלא רוצים את זה.
אל תשכחי שבין המצפים לילדים, אלה שמסתובבים בין שותפים רופאים ומשלמים הון תועפות, יש כאלה שלא מתחשק להם להציג מקלונים קבל עם ועולם.
והשאלה אם הקווים האלה לא ייפגשו לעולם, פוגשת אותם במקום כאוב מידי.

בכל מקרה, בוני עולם מעולם לא דברו בשפה כה בוטה. לי עצוב שעם פעילות הפייסבוק הם נאלצו לרדת לרמה הזו.
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
את לא צריכה להתנצל! כמו שאני לא צריכה להתנצל בפני אף אחד מהזוגות שזכו שאני ב"ה זכיתי!
פרסום הוא כוח, כוח ליצור פה עולם טוב יותר! עולם שרואה קצת מעבר למטר וחצי שנמצא סביב האדם.
יש זוגות שצריכים את העזרה הזאת, וצריכים להיות שם בשבילם.
ואם אלמנט זעזע מישהו, זה נגע והזיז לו! אז אני שמחה!
יש כאלה שיזדעזו יצקצקו בלשונם וימשיכו הלאה, ויש כאלה שיפתחו את הלב והכיס ויתרמו- עבורם הכל נעשה.

אם יצירת הזעזוע וגיוס הכסף נעשה ע"י פגיעה באחרים.
זה מצדיק? המטרה מכשירה את האמצעים?

שלא לדבר על כל אלו שרואים יותר מידי פעמים את שני הקווים האלו נפגשים, ולא. עדיין אין להם ילד.
אני חושבת שלא צריך לדבר ע"כ שלא כל תשובה חיובית היא בוגבו באופק.

הויזואל הזה עם הקופי השנון הוא חודרני. חודרנות היא תמיד אלימה ופוגענית.

אפשר לרגש ולזעזע בדרכים אחרות.
חודרניות פחות.
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
@לאה בלוי לדעתי אין שום סתירה,
פרוג זה פרוג, אתר חרדי למהדרין,
ופייסבוק זה פייסבוק.

וגברת @רותי וינריך ברור שיש הרבה דברים עוד יותר מופקעים שיכולים לעורר הרבה מודעות ואף תרומות,
אך האם השתגענו ונהיינו חסרי שפיות?

המטרה לא מקדשת כל אמצעי.

אני תרמתי לבוני עולם בגלל קמפיינים יפים, לא אשכח את הקמפיין של
נס קטן יהיה פה, מי שזוכר..
קמפיין שפותח לי את הלב כל יום מחדש..תבררי בבוני עולם,

אבל המבחנה הזו הרי פועלת לאנשים מהצד השמאלי של המוח!
קודם כל אנשים רואים ואומרים, איכס,

אחר כך להניע אותם לתרום דרך זה? קשה לי להאמין.

עכשיו שוב, משרד הפרסום של שולי שהיא שתפי"ת פעילה שלנו אגב, מוכשרת ואקסלוסיבית בתחומה,
יודע את הנפשות הפועלות בפייסבוק ואינסטגרם, ושם כידוע לכל בר בי פייסבוק דחד יומא,
זו מודעה שמעירה את תשומת הלב של אנשים, שאצלם ההנעה לפעולה היא בדיוק דרך דברים שאצלינו לא עוברים מסך,
ובשבילם אם זו הדרך היחידה להנעה לפעולה, סבבה.
אבל כאן?
כואב הנושא וכואב הדיבור.
@לאה בלוי תודה שאת עומדת על המשמר
@רותי וינריך בהצלחה וגמר חתימה טובה
 

רותי וינריך

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
המודעה הזו נעימה לך?
האמת, עוד אחד כתב לי באישי שהמודעה הזו מעוררת מודעות.
מצד שני, הרבה אחרים בסטטוס זהה אמרו שהמודעה הזו כאבה להם וחשפה אותם במקום רגיש מידי.
אני לא בונה פה סקר, אני כן חושבת שאם מודעה גורמת כאב לאחת מחברותיי שאין לי מושג ב"ה מה היא עוברת, היא לא שווה את ההתעוררות שלי.
ולמען האמת,
הויזואל הזה לא מכה לי בבטן בכלל. הוא קריאטיבי ועושה לי וואו בגלל הפרובוקציה, אבל מעבר לזה ממש לא עושה לחשוב ולהרהר. אין בו טיפת רגש, לדעתי.
אבל גם אם כן, וגם אם יש אנשים שעוברים משהו ורוצים שאחרים ירגישו אותם, לדעתי אסור לפגוע בכל אותם אחרים שלא רוצים את זה.
אל תשכחי שבין המצפים לילדים, אלה שמסתובבים בין שותפים רופאים ומשלמים הון תועפות, יש כאלה שלא מתחשק להם להציג מקלונים קבל עם ועולם.
והשאלה אם הקווים האלה לא ייפגשו לעולם, פוגשת אותם במקום כאוב מידי.

בכל מקרה, בוני עולם מעולם לא דברו בשפה כה בוטה. לי עצוב שעם פעילות הפייסבוק הם נאלצו לרדת לרמה הזו.

לי זה עשה מאד קריץ בלב! כן!
לרגע אמרתי מה נסגר עם שולי... וברגע השני אמרתי זה גאוני! כל הכבוד!
זה שונה עונה ופונה!
זה חד כתער!
הפרסום הדיגיטלי אכן מאפשר יותר, אין מבקר ומסנן שיראה בכל מקל ארטיק ויזואל מאיים ובכל יד מבצבצת משהו לא צנוע. שם אנשי הקריאטיב יכולים לתת דרור כדי להגיע דוך ללב של התורמים וכן, להצליח לגעת בהם!
לכל מדיה יש את היתרונות והחסרונות שלה! ואי אפשר להשוות בניהם!
אני מבינה את אלה שניזונים רק מפרינט, שם התכנים הרבה יותר מעודנים, מסוננים ומבוקרים.
שם לא תמצאי ויזואל "אלים", שם לכל ילד קירח חולה במחלה הארורה ישימו מטפחת כדי לעדן, ובדיגיטל תוכלי לראות אותו בלייב בוכה וצורח - והלב נחמץ ותורם.

אני מקווה שבוני עולם ישכילו שיש הבדל בין המדיות וימשיכו להתאים כל מודעה למדיה הנכונה, ושולי סגל עושה פה עבודה חזקה ומותאמת מדיה. זה מה שברור לי.
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
גב' ויינריך זה שעברת את זה ככה זה לא מתיר לך לדבר בשם כל אלו שלא עוברים את זה כמוך.
וזה שיש כאלו שמרכלים ומתנהגים לא כשורה בקהל לא מתיר לפרסומאים להוציא פרסומת לא מוסרית.
פשע אחד לא מצדיק פשע אחר.

ואני אפילו לא מתכוונת להתנצל על אף אחד מאוצר מתנת חינם שאלוקים שלח לי.
ולא חוזרת בי מעמדתי שהפרסום הזה הוא שפל ואות קלון לעולם הפרסום..

(שלא לדבר מבחינה פרסומית שככל שפרסום אגרסיבי יותר הוא רק מקהה את הרגש)

נשאר לי רק לאחל לך שלא תביני לעולם את הפרסום הזה..
כל מילה מיותרת בערב כיפור
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
בקיצור, הבעייתיות פה היא רק שהמבקר של המודיע קיבל את הפרסומת של ידיעות...
יאללה תמשיכו הלאה וגמר חתימה טובה
 

ניהול האתר

Administrator
מנהל
מנוי פרימיום גולד
עיצוב גרפי DIP
עימוד ספרים
הביקורת כאן נוקבת, וטוב שכך. זה סימן שהפורום כאן מקצועי.
שלחתי קישור למשרד הפרסום כדי שיוכלו להסביר את האסטרטגיה שמאחורי הקמפיין.
צריך לזכור שמה שרואים מכאן לא רואים משם, יש בעולם הרבה אנשים, פרצופים ודעות.
בסופו של דבר הצלחה נמדדת בתוצאות. יהיה מעניין לשמוע מהם אם זה עבד או לא.

בכל מקרה מחקתי את המודעה, היא לא הייתה מתפרסמת בעיתונים חרדיים ולכן היא גם לא יכולה להתפרסם בפורום.
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
נשאר לי רק לאחל לך שלא תביני לעולם את הפרסום הזה..
כל מילה מיותרת בערב כיפור

אמן.

ומבקשת סליחה אם פגעתי במשהו.
כי החתירה שלי היתה הפוכה. להוציא תכנים שעלולים לפגוע מהבמה.
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
הצלחה נמדדת בתוצאות. יהיה מעניין לשמוע מהם אם זה עבד או לא.
אין לנו טענה לגבי הצלחת הקמפיין.
כלומר, גם אם הוא הצליח מאוד, הוא עדיין לא רגיש, וזו הטענה.

האם מטרה (כלומר - הצלחה) מקדשת את כל האמצעים?
 

רותי וינריך

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
בקיצור, הבעייתיות פה היא רק שהמבקר של המודיע קיבל את הפרסומת של ידיעות...
יאללה תמשיכו הלאה וגמר חתימה טובה

בולללללללללללל...
זה מדיה שונה! מדברים שם בפיסבוקית. ולא בחרדית.
וקהל היעד הוא שונה.

וכמשרד שיווק דיגיטלי (שבשום אופן לא עושה קמפינים של תרומות וגיוסי המונים) אבל מוכרת המון המון מוצרים ומותגים ברשת אני יכולה לומר שאסור בשומאופן לערבב בין המדיות.
ומי שנתקל במודעה שפורסמה ברשתות חברתיות והתחלחל עד עמקי נשמתו כי הוא מרגיש שנהגו מולו באלימות שלא ייצא מגבולות הגטו של הפרינט כי הוא לא היה מקבל את התוכן הזה במרווה לצמא.

גמר חתימה טובה אדון דוד ברעם.
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

שולי סגל

משתמש רשום
@לאה בלוי @רותי וינריך
הי לאה אני שולי שמנהלת את משרד הדיגיטל וכן, עומדת בגאון מאחורי המודעה הזאת
לא נוהגת לרוב להגיב הרבה בפרוג אבל הייתי חייבת

אני לא יודעת מי את, וכמה ילדים יש לך.
אבל כמו שכתבתי בפייסבוק שלי. אני עושה את הקמפיין של בוני עולם כי נעזרתי בהם כל כך הרבה בשנה האחרונה בימים ולילות. בזמן שעברתי ניתוח כולם שם השאירו טלפונים דלוקים בשבת (עפ הוראת רב) כדי להיות זמינים לשאלות

למה לא עשיתי מודעה עם ילדים חמודים??
כי אי פעם המודעה עם ילדים חמודים הזיזה לך משו בלב??
אצלך זה סצנה אישית של לבדוק הריון.
אבל אישה שמחכה זה אחרי אין סוף זריקות שורפות אחרי לקום פעם ביומיים ב6 בבוקר כדי לעבור בדיקה ב 7 בבוקר בקופת חולים.
זה אחרי ערמות של דמעות ותקוות וחלומות
והי! תשובה שלילית!!!
פעם הבנת את זה?
פעם הבנת את היאוש המטורף של לראות פס אחד חודש ועוד חודש?
אחרי שהזרקת, והקאת, והיית חלשה משאיבה, וכל כך קווית שהפעם ההחזרה תעבוד?

אז לא. את ראית ילדים חמודים. בדיוק כמו בפרסומות של הבגדים. והמשכת הלאה. וזה מה שקרה לבוני עולם עד עכשיו.
המשכתם הלאה! כמו עוד פרסומת לבגדים!!


ואנחנו? אנחנו בכלל עוד לא חשבנו על ילדים! אנחנו רק קוונו לבטא חיובית שאחרי יומיים תכפיל את עצמה!
עזבי בטא. אנחנו קוונו שיהיה זקיק. את מבינה את זה?

ולכן עשיתי אותה. רציתי קצת לעורר אותכם לכמות של היאוש הזה כל חודש מחדש.
לכמות של הכספים שהמתמודדים משלמים.
כל העולם מלא בילדים חמודים, זה מה שאת רואה בטח בקידישיק גם.
זה לא יגרום לך לעצור.

אז בואי. מצפה ממך להבין שהמקל לא בא להראות בדיקה אלא להראות לך את היאוש הכואב הזה כל חודש מחדש.
את הפחד המטורף הזה של לשבת מול רופא ולקבל נתונים.
את הפחד. אם אין פעם נראה 14 יום אחרי ההחזרה 2 פסים .

ואני ממש שמחה וגאה מהשיח פה, קצת הזיז אנשים, מעולה.

זה לא שאני עושה דברים עצובים, זה לפעמים שהחיים עצובים וכאבים. וקצת רציתי להעביר את זה. טיפה.

אתם לא תבינו. אני גם לא אבין אישה שעוברת את זה 8 שנים, לא יכולה לדמיין אותי עוברת את זה עוד חודש אחד.

אבל קצת. קצת טעימה שתזיז אנשים מהשאננות. ונראה לי הצלחתי.

לאגב. אנחנו עובדים עם למעלה מ 45 עמותות בינהם עזר מציון, הצלה. זקא. ועוד גדולות מאוד. מסתבר שיש להם סיבה לעבוד איתנו:)
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הי לאה אני שולי שמנהלת את משרד הדיגיטל וכן, עומדת בגאון מאחורי המודעה הזאת
לא נוהגת לרוב להגיב הרבה בפרוג אבל הייתי חייבת

אני לא יודעת מי את, וכמה ילדים יש לך.
אבל כמו שכתבתי בפייסבוק שלי. אני עושה את הקמפיין של בוני עולם כי נעזרתי בהם כל כך הרבה בשנה האחרונה בימים ולילות. בזמן שעברתי ניתוח כולם שם השאירו טלפונים דלוקים בשבת (עפ הוראת רב) כדי להיות זמינים לשאלות

למה לא עשיתי מודעה עם ילדים חמודים??
כי אי פעם המודעה עם ילדים חמודים הזיזה לך משו בלב??
אצלך זה סצנה אנטימית בשרותים של לבדוק הריון.
אבל אישה שמחכה זה אחרי אין סוף זריקות שורפות אחרי לקום פעם ביומיים ב6 בבוקר כדי לעבור בדיקה ב 7 בבוקר בקופת חולים.
זה אחרי ערמות של דמעות ותקוות וחלומות
והי! תשובה שלילית!!!
פעם הבנת את זה?
פעם הבנת את היאוש המטורף של לראות פס אחד חודש ועוד חודש?
אחרי שהזרקת, והקאת, והיית חלשה משאיבה, וכל כך קווית שהפעם ההחזרה תעבוד?

אז לא. את ראית ילדים חמודים. בדיוק כמו בפרסומות של הבגדים. והמשכת הלאה. וזה מה שקרה לבוני עולם עד עכשיו.
המשכתם הלאה! כמו עוד פרסומת לבגדים!!


ואנחנו? אנחנו בכלל עוד לא חשבנו על ילדים! אנחנו רק קוונו לבטא חיובית שאחרי יומיים תכפיל את עצמה!
עזבי בטא. אנחנו קוונו שיהיה זקיק. את מבינה את זה?

ולכן עשיתי אותה. רציתי קצת לעורר אותכם לכמות של היאוש הזה כל חודש מחדש.
לכמות של הכספים שהמתמודדים משלמים.
כל העולם מלא בילדים חמודים, זה מה שאת רואה בטח בקידישיק גם.
זה לא יגרום לך לעצור.

אז בואי. מצפה ממך להבין שהמקל לא בא להראות בדיקה בשרותים, אלא להראות לך את היאוש הכואב הזה כל חודש מחדש.
את הפחד המטורף הזה של לשבת מול רופא ולקבל נתונים.
את הפחד. אם אין פעם נראה 14 יום אחרי ההחזרה 2 פסים .

ואני ממש שמחה וגאה מהשיח פה, קצת הזיז אנשים, מעולה.

זה לא שאני עושה דברים עצובים, זה לפעמים שהחיים עצובים וכאבים. וקצת רציתי להעביר את זה. טיפה.

אתם לא תבינו. אני גם לא אבין אישה שעוברת את זה 8 שנים, לא יכולה לדמיין אותי עוברת את זה עוד חודש אחד.

אבל קצת. קצת טעימה שתזיז אנשים מהשאננות. ונראה לי הצלחתי.

לאגב. אנחנו עובדים עם למעלה מ 45 עמותות בינהם עזר מציון, הצלה. זקא. ועוד גדולות מאוד. מסתבר שיש להם סיבה לעבוד איתנו:)




סגל טורבו הוא המשרד המוביל בגיוסי תרומות לעמותות בישראל ללא גוזמא ושולי כתבה פה בקושי עשירית מהעמותות, ואגב קופת העיר- לקוחות של שולי, בקמפייני הפייס מעלים דברים שאם יעברו לפרוג ותהום כל הארץ..

@לאה בלוי תודה על הטיפול החכם והעדין באשכול הרגיש
 

שולי סגל

משתמש רשום
אין לנו טענה לגבי הצלחת הקמפיין.
כלומר, גם אם הוא הצליח מאוד, הוא עדיין לא רגיש, וזו הטענה.

האם מטרה (כלומר - הצלחה) מקדשת את כל האמצעים?
איזה אמצעים?
תמונה של ילד מתוק יותר כואבת להם מאשר מה שהם רואים כל חודש
 

שולי סגל

משתמש רשום
אם יצירת הזעזוע וגיוס הכסף נעשה ע"י פגיעה באחרים.
זה מצדיק? המטרה מכשירה את האמצעים?

שלא לדבר על כל אלו שרואים יותר מידי פעמים את שני הקווים האלו נפגשים, ולא. עדיין אין להם ילד.
אני חושבת שלא צריך לדבר ע"כ שלא כל תשובה חיובית היא בוגבו באופק.

הויזואל הזה עם הקופי השנון הוא חודרני. חודרנות היא תמיד אלימה ופוגענית.

אפשר לרגש ולזעזע בדרכים אחרות.
חודרניות פחות.
הגבתי לך בהמשך
 
  • תודה
Reactions: y&m

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה