להשראה -- אחת המודעות --

דחוף

משתמש רשום
איך עבדו עליכם שם ב׳עלית׳, העיקר שהוציאו מכם תקציב...
החרדים יקנו את זה!
 

אהרלע

משתמש רשום
עיצוב גרפי
לא אוהב

וזהו...

את הסיבות תמצאו בעשרות התגובות המצוינות קודם

על זה נאמר שמענו וראינו..
 

free

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופירייטינג
צילום מקצועי
עיצוב גרפי
זה בועז שרון כמדומני
לא שרון שרם
 

לאי ללי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
חמוד.
אהבתי את המסר החד
 

עוד אחד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופירייטינג
עימוד ספרים
כתיבה ספרותית
עיצוב גרפי
ייחודי ותופס את העין
אין לי מושג לגבי הנעה לפעולה כי בינתיים אינני בקהל היעד הפוטנציאלי :o
 

שרינה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
אגב לגבי דוריטוס
בפעם הקודמת באמת היה מוצלח .ואגב חברתי במבצע הקודם שלחה סיפור וקיבלה כמה ארגזים
מסר או לא מסר.זה נחמד לקבל סתם בחינם דוריטוס
לא מאמינה שכל הסיפורים שמגיעים אליהם אמיתיים
אבל תכלס ההתעסקות סביב השליחה שלהסיפור והציפייה והקבלה עושים את העבודה מאחורי הקלעים מה שנקרא בתת מודע ולעץכן הפרסומת בסופו של דבר מוצלחת
 

עוד אחד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופירייטינג
עימוד ספרים
כתיבה ספרותית
עיצוב גרפי
ת'אמת שלאחרונה פרסמו שורת מודעות על מכירת חבילות ביטוח של זקנים, זה למשל היה קמפיין שהניע לפעולה וגרם לי לחשוב להצטרף למשקיעים (ואל תדאגו לא הצטרפתי :rolleyes:).
בלי לגרוע מהמודעה כאן, יש יתרון בולט למודעה שנותנת עניין לכמה שיותר אנשים ולא לכאלה שבין כה וכה משקיעים.
 

chavi9

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
shoshi', יופי של מיזם... :) !

לא עדיף כל מודעה באשכול נפרד?
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
עיין ערך גל אורן בפרסום תירס סנספורט

שהכותרת הייתה 'בוחרים את המובחרים'
והויזואל
פינצטה שולה תירס משיחי תירס.
 

shoshi

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
עקב שיבושי מזג האויר, הפרינט שבחרתי לשבוע זה טרם הגיע אלי.
נאלץ להתאזר בסבלנות...

בנתיים, כדי לא להשאיר את הדף ריק, פילחתי בזהירות מהפורום השכן פרינט עיצובי מושקע במיוחד, תוצרת אחת המוכשרות המסתובבות כאן בפורום.

14korat / פידבק100

צפה בקובץ המצורף 267302
 

קבצים מצורפים

chavi9

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
הופ! הפתעה...
איזה כבוד :o :)
תודה שושי.

ובשתי מילים, עד שמזג האויר ירגע... :)
האפס קריאייטיב שיש בעבודה הזאת היא החלטה מודעת ותוצר של הבריף.
לתת את מקסימום הכבוד לזהב, כבעל ערך משל עצמו, בלי קיטש וסרבול מיותר.
 

shoshi

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
חוי אין צורך להתנצל.
קריאייטיב הינו מוצר אקסטרה. צריך לדעת היטב מתי ואיך להשתמש בו.
המודעה הזאת היא מודעה תדמיתית. העיצוב משחק כאן מצוין.
לענ"ד קריאייטיב היה כאן מיותר ואפילו מזיק.

(ובאופן כללי אני כן שואפת לבחור מודעות מנצחות בשלושת החזיתות: אסטרטגיה/ארט-קופי/קריאייטיב)
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
בנתיים זו 'אחת המודעות' הכי מקצועיות שעלו פה באשכול הזה, כולנו תלמידותיה של חוי.
פשוט הכל כאן אומר
ז-ה-ב.
אסטרטגיה- זהב טהור
בריף- זהב טהור
סליחה על הפירגון, פשוט זה התגובה על כל עבודותיה של חוי בכל מקום וזמן.
בהצלחה
 

עוד אחד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופירייטינג
עימוד ספרים
כתיבה ספרותית
עיצוב גרפי
nice

מודעה נחמדה שלא מפילה אותי
 

שח מט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופירייטינג
צילום מקצועי
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
אני מאמינה שיש שיחלקו עלי
אבל אני כלל לא מתחברת לסגנון המודעות של בולטון פוטנציאל
מודעות בנאליות מאד!!
אני אפפעם לא מוצאת בהם יחודיות שגורמת לי להאמין שהמוצר שלהם מועדף
הם מדברים לרובד היותר פשוט באוכלוסיה בדכ לא תופס את עין המבוגרים,
לדוגמא במודעה כאן
אין שום חויה לילד מלבד לראות בגדול שוקולד שהוא אוהב
וכל ילד שרואה שוקולד רוצה, בלי קשר למודעה!
והקריאיטיב (..)
 

שח מט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופירייטינג
צילום מקצועי
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
ולא שחלילה אני מדברת נגדם,
אלא שמנתחים כאן פרסומת, לא אנשים ..
קחו מודעה של אפיקים נניח הרבה יותר חכם.. ומגרה את החושים..
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
בולטון באמת לא תמיד מפתיעים, היו שם תקופות יותר יפות,
אבל מצד שני, ליצור מודעה מכל קישקוש של עלית, זו גם אומנות של משרד פרסום.
לפי דעתי, הביקורת האמיתית והבונה היא ליצור מודעה מוצלחת נגטיבית, כי רק אז רואים כמה אנשים הפכו את הראש למצוא משהו בכל דבר ולפרסם.
נגיד, בולטון פירסמו את הבזוקה בפרסום מוצלח מאד, שהתאים לכל הציבור, מגיל 8 ועד 120, יש להם גם הרבה עבודה מעולה, רק שיחסית למעמד שהם ניכסו לעצמם עם השנים, אפשר לומר שהם כבר מתחרים היום בהמון משרדי פרסום מוצלחים, ולכן כבר יותר קשה להם לתפוס כותרות.

מה גם, שכשלמדנו פרסום בפרוג, אחד המושגים הכי נפוצים היה, לא להיתפס על ג'וק ולהפוך אותו למרצדס, כשאתם מנתחים אסטרטגיה של כןבעי גברים למשל, זה אמור להיות עם קופי מבריק ורציני, המתאים למוחם הגברי של קהל היעד,
לא כן בפירסום של פאות לנשים, הצריך להיות בעל מסר קליט, ועיקרו הודעה נחמדה על כניזת פאנית מוצלחת לשוק הפאות.

לכן, כשמשרד פרסום מקבל משימה מהלקוח, הוא צריך להתאים את סוג החשיפה ואת השפה והרעיון לענין, כי אם הוא יחפש איזה קופי אדיר, זה יצחיק את זקני צפת, אבל השוקולד והבזוקה יישארו על המדפים.

יש עוד הרבה מה להאריך
אבל גם ב''ה יש הרבה עבודה

בהצלחה
ותודה על האשכול המופלא
 

פְּרוֹגְלַיין

מבחר הקורסים המקצועיים של פרוג באונליין!

לוח אירועים

למעלה