להשראה -- אחת המודעות --

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L

כספומילי

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
מסכימה איתך חלקית!
הכח של נועם אחד - היה זכות הראשונים
הוא התחיל ולכן נחשב כראשון
אגב הם קרובי משפחה
ריבר הוא הבן של נועם 1 שפרש בעקבות שידרוגים שניסה להציע ולא התקבלו
 

שרינה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נועם 1 נכנס בצורה היסטרית לשוק
אני שומעת מכל כיוון אמירות - "התחדשנו בנועם 1, זה פשוט עולם אחר". שימו לב, לא בר מים, אלא נועם 1.
עד עידן אותנטי חברת אפיקים היתה חברה בעלת ניחוח תדמיתי פיראטי המנוהלת ע"י חבר'ה מסגנון אזור ראש העין...
מי יכול לשכוח את התשדירים הארוכים והמשעממים שלהם? זה נשמע בערך כך:
"שלום, מדבר יורם, מנכ"ל אפיקים, קנו את בר המים שלנו ב ח י נ ם! כן בחינם! שולמו רק על החלפת הפילטרים בלה בלה..."

בקיצור, יש הרבה מה ללמוד כאן על כוחו של מיתוג, ועל כוחה של תעמולה אגריסיבית.

נ.ב. לדעתי ריבר עובדים ג"כ מצוין.
לידיעתך ,מדובר פה על כמה שנים טובות ! !של השקעה ,ואפילו של הקמה תחת שם אחר. .
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
חסדי שלום / דץ עמיחי

חסדי-יוסף.png
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
סופסןף מודעת תרומה בלי רבנים פרזנטורים
שינוי מרענן!



השינוי מרענן ומבורך
השאלה האם יכניס חצי גרוש
רבנים הם תכלס אישור סמכותי לתרומה
קריאייטיב שגם נו..
לא נראה לי יעמוד שם במקומם
 

איש מעניין

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אני אישית טוענת שמשרד פרסום הוא נטו להכניס את המוצר לתודעה,אף אחד לא קונה מזגן כי תדיראו ושאינו תדיראן...
או כי בני הישיבות זה קרן ולא חנות
אנשים קונים בעיקר מהמלצות ומפה לאוזן,ומידיעה איזה מוצר באמת.טוב
אתן דוגמא
מאז שאני ילדה אני זוכרת שחמת מספר אחד בברזים,התודעה הזו נכנסה לי למח ולמרות שבחנות המליצו לי על גרואה ועוד כמה ,בחרתי את חמת,ואכלתי מרורים מהברז...
הפעם הבאה אני כבר קניתי רק בגלל המלצות והכרות של אנשים
ואים לא היית אוכלת קש אז היית נתקעת איתם עד סוף החיים וזה הוכחה שאנשים בדיוק קונים בגלל שתדיראו ושאינו תדירן וכו'
 

srp

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
UX UI
D I G I T A L

102

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מי זה דץ עמיחי?
רואים אותם המון לאחרונה, והמודעות ממש מעולות!

עמיחי עשאל ומשה דץ
פרשו מאפיקים מתפקידים בכירים
עשאל מנהל קריאטייב
דץ מנהל לקוחות

פתחו משרד בשם דץ | עמיחי
 

ספציפי

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
סופסןף מודעת תרומה בלי רבנים פרזנטורים
שינוי מרענן!
השינוי מרענן ומבורך
השאלה האם יכניס חצי גרוש
רבנים הם תכלס אישור סמכותי לתרומה
קריאייטיב שגם נו..
לא נראה לי יעמוד שם במקומם

ואני חושב שאפשר לשלב גם לעשות שנוי מרענן וגם להביא את ברכת הרבנים
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הם עברו ל א.ב. בפרסום ויש שינוי! אבל...לרעה !
לפרסם את ההנחה של 500 ש"ח לרגל חג הפסח - זה לא מיתוג ולא שינוי



מאד מפרגן לכל המפרסמים ואוהב את צמיחת הקריאייטיב במגזר
אבל לענות לדורסנות הקריאייטיבית של נועם
באמירה עלובה של 500 שח הנחה
שלא ממש מעניינת מי שקונה בר מים

זה ממש יאוש גמור
ובמהלך של
לכתחילה אריבר:)
 

ספציפי

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מאד מפרגן לכל המפרסמים ואוהב את צמיחת הקריאייטיב במגזר
אבל לענות לדורסנות הקריאייטיבית של נועם
באמירה עלובה של 500 שח הנחה
שלא ממש מעניינת מי שקונה בר מים

זה ממש יאוש גמור
ובמהלך של
לכתחילה אריבר:)
כל מילה


אז מי מרים טלפון לריבר ומציע את עצמו לעזור להם?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה