• פרוג למען העצמאים!

    כפורום העצמאים והעסקים הקטנים המוביל בציבור החרדי, אתר פרוג נרתם לעזרתכם. בעקבות התפשטות נגיף הקורונה והשפעתו על המשק, נגרמים נזקים כלכליים לעצמאים רבים אשר מתמודדים עם מחסור בלקוחות. לכן החלטנו להושיט לכם יד ואנו מעניקים לכם, חברי האתר היקרים, את מערכת הפרסום העצמאית שלנו ב30% הנחה!!!

    למימוש ההטבה, אין צורך בהקלדת קוד קופון, פשוט פרסמו!

    לתשומת לב! המבצע עד חג הפסח

    למעבר ליצירת קמפיין >>>
     
    להתייעצות ועזרה בין חברי הפורום >>>
     
    לחבילת פוש לעסקים לחץ כאן >>>
     

להשראה -- אחת המודעות --

גוגלית

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
כתיבה ספרותית
מדליק!
פשוט וקולע.
 

shoshi

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
לא רק הצרכנים מרוויחים ממלחמת מותגים, גם קהילת הקריאייטיב זוכה לתוצרת ערמומית ומחושבת, כי הרי מי שמכניס לשני יותר חזק נשאר על המפה.

אז עד שהמתחרים מתאוששים ונערכים לתגובת מחץ, אנחנו כאן נהנים מפרינט חזק המשלב
כמה חזיתות של קריאייטיב.
ואוחח... כמה בועט הקונטרס בין הפרצוף הדלוח (מאיפה הקריצו אותו?) לנועמים העסיסיים (;


נועם 1 / אותנטי

נו-עם-אחד.png
 

ספציפי

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
מוזיקה ונגינה
זה הקופירייטינג זה של אותנטי?


וואו....
 

גבריאל פ.

Moderator
מנהל
פרסום וקופירייטינג
לא רק הצרכנים מרוויחים ממלחמת מותגים, גם קהילת הקריאייטיב זוכה לתוצרת ערמומית ומחושבת, כי הרי מי שמכניס לשני יותר חזק נשאר על המפה.

אז עד שהמתחרים מתאוששים ונערכים לתגובת מחץ, אנחנו כאן נהנים מפרינט חזק המשלב
כמה חזיתות של קריאייטיב.
ואוחח... כמה בועט הקונטרס בין הפרצוף הדלוח (מאיפה הקריצו אותו?) לנועמים העסיסיים (;


נועם 1 / אותנטי

צפה בקובץ המצורף 450819
יש על זה 3 גרסאות.
המודיע היה סגנון אחר..
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
לא רק הצרכנים מרוויחים ממלחמת מותגים, גם קהילת הקריאייטיב זוכה לתוצרת ערמומית ומחושבת, כי הרי מי שמכניס לשני יותר חזק נשאר על המפה.

אז עד שהמתחרים מתאוששים ונערכים לתגובת מחץ, אנחנו כאן נהנים מפרינט חזק המשלב
כמה חזיתות של קריאייטיב.
ואוחח... כמה בועט הקונטרס בין הפרצוף הדלוח (מאיפה הקריצו אותו?) לנועמים העסיסיים (;


נועם 1 / אותנטי

צפה בקובץ המצורף 450819
ולא דיברנו על טקסטורת הרקע מישהו מזהה למי היא התחפשה?
 

בונדוק

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
להזכיר את המתחרה בפרסומת, אני עוד מבין, אבל לגנוב לו את הויז'ואל זה פשוט דוחה.
ממש לא אהבתי.
אם היה כאן רק את הרעיון של המלל, בלי לגנוב את הויז'ואל, זה באמת היה פצצה.

מלבד זאת, לדעתי הם הפסידו פה 2 דברים: 1. הם יצרו בלבול בין המותגים. 2. הם הורידו את עצמם לגובה של המתחרה, למרות שהמסר של המודעה בעצם הפוך.

ועל הדרך, מה שתמיד מפריע לי בפרסום של נועם 1 זה 2 הלוגואים המוזרים והבלתי ברורים של נעם 1 ואפיקים, חיתוך אותיות מוזר וחסר משמעות. לא יודע למה הם לא משקיעים בלוגואים נורמליים.
 
נערך לאחרונה ב:

102

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
להזכיר את המתחרה בפרסומת, אני עוד מבין, אבל לגנוב לו את הויז'ואל זה פשוט דוחה.
ממש לא אהבתי.
אם היה כאן רק את הרעיון של המלל, בלי לגנוב את הויז'ואל, זה באמת היה פצצה.

מלבד זאת, לדעתי הם הפסידו פה 2 דברים: 1. הם יצרו בלבול בין המותגים. 2. הם הורידו את עצמם לגובה של המתחרה, למרות שהמסר של המודעה בעצם הפוך.

ועל הדרך, מה שתמיד מפריע לי בפרסום של נועם 1 זה 2 הלוגואים המוזרים והבלתי ברורים של נעם 1 ואפיקים, חיתוך אותיות מוזר וחסר משמועות. לא יודע למה הם לא משקיעים בלוגואים נורמלים.
ממש מסכימה!
אין אפס אותנטי הוא בין משרדי הפרסום החזקים.
מלא קופי שלא נופל בעיצוב, וזה יופי טופי!

אממה, פה הם קצת נפלו ברמת האסטרטגיה!!
עד היום היה שחקן אחד בתחום: קראו לו נועם 1

כשנועם מנסה להוריד את ריבר הוא בלי לשים לב מעלה אותו לרמה שלו
ובפשטות הוא אומר זה המתחרה שלי, שימו לב.

בעיניי, זה בומבה של פרסומת לריבר
 

ציפי מושקוביץ

Moderator
פרסום וקופירייטינג
שימו לב למשהו מדהים,
אותנטי צריכים לפרסם בר מים שבהשוואה לחברה המתחרה הוא נחות בכל פרמטר צרכני.
ריבר בכשרות מהודרת יותר, חסכוני יותר בצריכת החשמל,
הופך למצב שבת בשניות (לעומת נעם 1 שלוקח לו כמה דקות) וגם העלות שלו יותר זולה.
המכשיר המושלם לצרכן!

לנעם 1 אין באמת מה להציע מול זה.

ובכל זאת-
המותג המוביל הוא נעם 1!!!!
עד כדי כך שאתם מותחים פה ביקורת על אותנטי שהעלו את ריבר לרמה שלהם.
זה הכח של מיתוג טוב ונכון (וגם של הראשונים בענף אבל זה כבר בסוגריים...)

אותנטי הוא משרד פרסום אלוף, כבר אמרנו?
 

גבריאל פ.

Moderator
מנהל
פרסום וקופירייטינג
ממש מסכימה!
אין אפס אותנטי הוא בין משרדי הפרסום החזקים.
מלא קופי שלא נופל בעיצוב, וזה יופי טופי!

אממה, פה הם קצת נפלו ברמת האסטרטגיה!!
עד היום היה שחקן אחד בתחום: קראו לו נועם 1

כשנועם מנסה להוריד את ריבר הוא בלי לשים לב מעלה אותו לרמה שלו
ובפשטות הוא אומר זה המתחרה שלי, שימו לב.

בעיניי, זה בומבה של פרסומת לריבר
מה שהאגיס עשו לבייבי סיטר
הם בכלל לא הגיבו האגיס מול בייביס סיטר (כי אתם לא ברמה שלנו..) והגיבו טיטולים מול בייבי סיטר
 

shoshi

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
נועם 1 נכנס בצורה היסטרית לשוק
אני שומעת מכל כיוון אמירות - "התחדשנו בנועם 1, זה פשוט עולם אחר". שימו לב, לא בר מים, אלא נועם 1.
עד עידן אותנטי חברת אפיקים היתה חברה בעלת ניחוח תדמיתי פיראטי המנוהלת ע"י חבר'ה מסגנון אזור ראש העין...
מי יכול לשכוח את התשדירים הארוכים והמשעממים שלהם? זה נשמע בערך כך:
"שלום, מדבר יורם, מנכ"ל אפיקים, קנו את בר המים שלנו ב ח י נ ם! כן בחינם! שולמו רק על החלפת הפילטרים בלה בלה..."

בקיצור, יש הרבה מה ללמוד כאן על כוחו של מיתוג, ועל כוחה של תעמולה אגריסיבית.

נ.ב. לדעתי ריבר עובדים ג"כ מצוין.
 

102

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
שימו לב למשהו מדהים,
אותנטי צריכים לפרסם בר מים שבהשוואה לחברה המתחרה הוא נחות בכל פרמטר צרכני.
ריבר בכשרות מהודרת יותר, חסכוני יותר בצריכת החשמל,
הופך למצב שבת בשניות (לעומת נעם 1 שלוקח לו כמה דקות) וגם העלות שלו יותר זולה.
המכשיר המושלם לצרכן!

לנעם 1 אין באמת מה להציע מול זה.

ובכל זאת-
המותג המוביל הוא נעם 1!!!!
עד כדי כך שאתם מותחים פה ביקורת על אותנטי שהעלו את ריבר לרמה שלהם.
זה הכח של מיתוג טוב ונכון (וגם של הראשונים בענף אבל זה כבר בסוגריים...)

אותנטי הוא משרד פרסום אלוף, כבר אמרנו?
מסכימה איתך חלקית!
הכח של נועם אחד - היה זכות הראשונים
הוא התחיל ולכן נחשב כראשון

נועם 1 נכנס בצורה היסטרית לשוק
אני שומעת מכל כיוון אמירות - "התחדשנו בנועם 1, זה פשוט עולם אחר". שימו לב, לא בר מים, אלא נועם 1.
עד עידן אותנטי חברת אפיקים היתה חברה בעלת ניחוח תדמיתי פיראטי המנוהלת ע"י חבר'ה מסגנון אזור ראש העין...
מי יכול לשכוח את התשדירים הארוכים והמשעממים שלהם? זה נשמע בערך כך:
"שלום, מדבר יורם, מנכ"ל אפיקים, קנו את בר המים שלנו ב ח י נ ם! כן בחינם! שולמו רק על החלפת הפילטרים בלה בלה..."

בקיצור, יש הרבה מה ללמוד כאן על כוחו של מיתוג, ועל כוחה של תעמולה אגריסיבית.

נ.ב. לדעתי ריבר עובדים ג"כ מצוין.
כל מילה!
אותנטי הציבו רף חדש במגזר - וכבוד להם!

נ.ב. ריבר עזבו את בראשית, מאמינה שמעכשיו יהיו שינויים במודעות
 

מזי

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
שנועם מנסה להוריד את ריבר הוא בלי לשים לב מעלה אותו לרמה שלו
ובפשטות הוא אומר זה המתחרה שלי, שימו לב.
זה לא נכון כי הם הדגישו שנועם יש רק אחד ,וכן הצרכנים הפשוטים לא מבינים מה הפוליטיקה שמתנהלת בין המותגים, הם יבינו את הפשט שבדבר ' שנועם יש רק אחד! ו..זהו.
וזה מה שאפיקים רוצים!
 

מזי

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
,.
מי יכול לשכוח את התשדירים הארוכים והמשעממים שלהם? זה נשמע בערך כך:
"שלום, מדבר יורם, מנכ"ל אפיקים, קנו את בר המים שלנו ב ח י נ ם! כן בחינם! שולמו רק על החלפת הפילטרים בלה בלה..."
חזק!! איך שכחתי מזה פשוט משעמם!
 

א-ירושלמית

חבר קהילה: מעצבים גרפיים
מנהל
פרסום וקופירייטינג
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
איור וציור מקצועי
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
,.

חזק!! איך שכחתי מזה פשוט משעמם!
אוחחח... להזכר בתשדיר הטרחני והמעצבן הזה, לא זיהיתי את המיניבר האלגנטי כבר המים החינמי של אפיקים ש"רק" הפילטרים עולים כסף, וזה עושה רושם פירמידאי להחריד.
כוחו של מיתוג מחודש.

ועל הדרך, מה שתמיד מפריע לי בפרסום של נועם 1 זה 2 הלוגואים המוזרים והבלתי ברורים של נעם 1 ואפיקים, חיתוך אותיות מוזר וחסר משמעות. לא יודע למה הם לא משקיעים בלוגואים נורמליים.
לגמרי, לגמרי.
מישהו מאותנטי פה? צריך לקחת את הנושא הזה לטיפול.
 

לוח דרושים

למעלה