להשראה -- אחת המודעות --

marker1

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
בדיקה שאני עשיתי עם כמה אנשים מתחום הפרסום שפשוט פספסו את הנקודה!

מלבד הבאלגן שהולך כבר שבועיים בכל הרשתות על הפרסומת הזאת שנתפסה כהדרת נשים בלבד גם בקרב אנ"ש.

עדיף לוותר על רמת הקריאייטיב ושהפרסום יהיה יותר מובן ובקלות לכולם.

כמו שזה עכשיו יש כאן דאבל דאבל קליק:
- ובחרת בחיים - אני צריך לעשות את החשבון שמי שלא נבדק בטוח(?) מת ח"ו - ואז מי שמת יש הלכה שהבעל מדליק נרות - ויש לפניי סיפור של אחת שנפטרה ובעלה מדליק נרות.

רחוקה הדרך מ"האכלה בכפית"

לנשים יש הלם וזה מניע לפעולה

לגברים זה לא ממש מובן
 

נאר לערנען

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
זה גם שלהם

291527-66c56c62e2d70c9a3fadba1c5c1e9e46.jpg
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עצרתי לראות מי עשה כזה קריאייטיב טוב
בעיצוב כזה לא מגרה?
נזם זהב באף...
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
ההזרה הצורנית מקסימה וקריאייטיבית
המסר- חלש. לא השתכנעתי ללכת לשם
אלא אם אני היחידה שלא מכירה את המקום הזה ואת תועלתו הברורה ללקוחות.
 

בתשבע7

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
ראיתי את המודעה וישר חשבתי עליך:)
אלו בדיוק היהלומים שאת מלקטת
 

ag

חבר קהילה: מעצבים גרפיים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
ראיתי את הפרסומת הזאת חמש דקות אחרי שראיתי את הפרסומת של ״אפרת״....
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
ראיתי, נהניתי וקיבלתי על עצמי לשתף.
סוג של קריאייטיב מוזר מחד וחד מאידך
מה שבטוח, שאת פלח שוק הפרסומאים הם ודאי תפסו...

לשפוטכם חברים
ופורים שמח על הדרך :)

גפנא / מוישה
גפנא.png
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נ.ב. כמדומני הפרזנטור במודעה הינו תוצרת ידי פַּסַל הדמויות האגדי - א. נויבירט.

כמדומני שמוישה החתום על המודעה הוא אותו האיש.
 

מפתח המוח

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
דעתי שגם את הפרסומאים הם לא קנו.

להלן תרגום המודעה:

אנחנו לא מבינים ביין או בפרסומות.
התלבטנו מי אנחנו ומה הכי משקף אותנו ובגלל שאנחנו עצלנים כאלו שלא משקיעים, חשבנו על רעיון לשתף אתכם בבעיות הפנימיות שלנו כדי שאתם תשברו ת'ראש לְמה אתם הכי מתחברים..
יאלללה לעבודה
 

מפתח המוח

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
דעתי שגם את הפרסומאים הם לא קנו.

להלן תרגום המודעה:

אנחנו לא מבינים ביין או בפרסומות.
התלבטנו מי אנחנו ומה הכי משקף אותנו ובגלל שאנחנו עצלנים כאלו שלא משקיעים, חשבנו על רעיון לשתף אתכם בבעיות הפנימיות שלנו כדי שאתם תשברו ת'ראש לְמה אתם הכי מתחברים..
יאלללה לעבודה
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מפתח,
אני לא גורסת שזה נובע מעצלות אם כי משטיקל פירסומי

הקונספט מושך את העם לעבור על הטקסטים, וגם אם הם לא מנוסחים אייאיאיי, זה שהם קוראים את המילה של המותג כמה פעמים - וי לפרסומאי.

המטרה הפירסומית היא - לפי הבנתי - מכירות אגרסיביות בטיימינג השנתי של ענף היינות, המודעה מזמינה את עמישראל לגלגל על הלשון את שם המותג (7 פעמים!) בלי קשר ועם קשר.
סטייל שוק, ארגז הפוך ומגאפון - "בואו לקנות!"
 

גרף הול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מה שאני הפנמתי:

... התלבטנו: אנחנו עצלנים לפצח בריף ולהגיע למסר המדוייק.
... מה דעתכם: אז אתם שמה שמבינים ביין או בפרסומת - בוודאי משועממים, אז למה שלא תהיו תועלתיים בזמנכם הפנוי?
... תשובות ניתן להעביר בעת קניית היינות: אבל בכל מצב, לא שבאמת מעניין אותנו שתעדכנו אותו, העיקר שתבואו לקנות, הדעה שלכם לא שווה אפילו התייחסות...

ולסיכום, פריירים! באו לקנות...
 

אהרן ליברמן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
דעתי שגם את הפרסומאים הם לא קנו.

להלן תרגום המודעה:

אנחנו לא מבינים ביין או בפרסומות.
התלבטנו מי אנחנו ומה הכי משקף אותנו ובגלל שאנחנו עצלנים כאלו שלא משקיעים, חשבנו על רעיון לשתף אתכם בבעיות הפנימיות שלנו כדי שאתם תשברו ת'ראש לְמה אתם הכי מתחברים..
יאלללה לעבודה
נסחפת קצת!

זה לא יקב זה סך הכל חנות יינות עם מגוון ענק של יינות לא צריכים להיות מבין לפתוח חנות יינות צריך מבחר (משא"כ ביקב)

יש דבר אחד שזה מושך אנשים לחנות יינות ערב פורים, יש להם בקשה אחד 'תן לי אווירה של פורים תרתי משמע' ונראה לי שזה מה שהוא רצה לבטא
 

הגיג

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
הדבר המרכזי שהפריע לי (מלבד עומס המלל) זה הצבעוניות שיש בתמונה
היא נראית יותר מידי חגיגית למישו שמת!
ולדעתי זה רק מדגיש את המזעזע שבדבר
תראו איזה תמונה חגיגית.. אופס... העיקר חסר מן הספר. בררררררררר
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  36  פעמים

לוח מודעות

למעלה