להשראה -- אחת המודעות --

הנושא בפורום 'קהילת הפרסום והקופירייטינג' פורסם ע"י shoshi, ‏12/11/15.

  1. batyar

    batyar משתמש רשום

    הצטרף:
    ‏9/11/12
    הודעות:
    149
    תודות :
    1
    נקודות:
    19
    רעיון יפה
    הפרסומת מעולה
    דרך אגב פירוש הביטוי "עבודה סיזיפית" :
    עבודה קשה, מפרכת ואינסופית, שחוזרת על עצמה פעמים רבות ללא כל תכלית.
    (עפ"י ויקיפדיה)
    לא נראה לי שהתכוונת לזה :)
     
    יענקי R מודה על התגובה.
  2. אביב סתיו

    אביב סתיו משתמש רשום

    הצטרף:
    ‏11/5/15
    הודעות:
    175
    תודות :
    0
    נקודות:
    17
    נראה שהייתה כאן אסטרטגיה להשוות את עמנואל לערים החרדיות החדשות שהצליחו.
    ובכל זאת, בפרסום לא חשוב מה אומרים אלא כיצד המסר נקלט אצל קהל היעד:
    הקונטציות הקיימות אודות עמנואל וההצלחה שקוו לה לפני 30 שנה והכזיבה,
    גורמת למסר של הבחירה בעמנואל להישמע כברירת מחדל
     
  3. יוסף שטיין

    יוסף שטיין משתמש סופר מקצוען עיצוב גרפי

    הצטרף:
    ‏8/3/14
    הודעות:
    1,350
    תודות :
    1,289
    נקודות:
    209
    עיסוק:
    מחבר, ועורך תורני מקצועי, גרפיקה קלה, קופירטינג.
    מיקום:
    מודיעין
    סליחה על הציניות

    אבל תיזכרו טוב את הקמפיין הזה
    בעוד עשור נפגש שוב עם קמפיין חדש...
     
  4. shoshi

    shoshi Moderator מנהל עיצוב גרפי פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏24/12/09
    הודעות:
    941
    תודות :
    1,105
    נקודות:
    159

    קבצים מצורפים:

    • 1.png
      גודל הקובץ:
      KB 349
      צפיות:
      325
    • 2.png
      גודל הקובץ:
      KB 376.1
      צפיות:
      235
    a80 מודה על התגובה.
  5. אדים

    אדים משתמש רשום

    הצטרף:
    ‏21/8/10
    הודעות:
    336
    תודות :
    1
    נקודות:
    19
    אולי האסטרטגיה טובה,
    אבל-
    מה זה העומס הויזואלי הזה???
     
    יענקי R מודה על התגובה.
  6. 102

    102 משתמש מקצוען עיצוב גרפי

    הצטרף:
    ‏11/12/14
    הודעות:
    1,190
    תודות :
    2,709
    נקודות:
    184
    זה ידוע בבולטון יושבים אסטרטגים וקופריטריים מבריקים!
    לגבי עיצוב ---נו שויין... :rolleyes: תמיד יש לאן להתקדם...
    גם אם אתה משרד פרסום הגדול בציבור החרדי
     
  7. shoshi

    shoshi Moderator מנהל עיצוב גרפי פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏24/12/09
    הודעות:
    941
    תודות :
    1,105
    נקודות:
    159
    נכון שמדובר בבולטון,
    ונכון שהעובדה שמדובר במשרד הכי גדול פותחת פתח לביקורת צולפת יותר מאשר כל משרד אחר.
    אבל,
    גם יכול להיות שלמשרד הכי גדול יש פה ושם עבודות טובות...;)

    העיצוב לדעתי אמנם לא מבריק אבל נסבל לחלוטין.
    ס"ה העומס יוצר אוירה של חגיגה, וזה בסדר גמור לגופו של עניין.
     
  8. גרף הול

    גרף הול משתמש סופר מקצוען עיצוב גרפי פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏25/7/11
    הודעות:
    6,134
    תודות :
    387
    נקודות:
    213
    המסר מועבר נכון. לא חד אבל קולע.
     
  9. EC

    EC משתמש מקצוען עיצוב גרפי

    הצטרף:
    ‏25/12/12
    הודעות:
    2,992
    תודות :
    73
    נקודות:
    135
    קצת חופר וחונק משהו, צריך קצת איורור, המסר מועבר יותר מידי בכפית..
     
  10. חלב

    חלב משתמש מקצוען

    הצטרף:
    ‏7/9/14
    הודעות:
    1,503
    תודות :
    1,827
    נקודות:
    184
    קהל היעד הוא בני נוער ונראה לי שלהם המודעה מתאימה מאוד.
     
  11. עוד אחד

    עוד אחד עימוד ספרים עימוד ספרים עיצוב גרפי כתיבה ספרותית פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏7/4/14
    הודעות:
    1,771
    תודות :
    867
    נקודות:
    158
    דף הבית:
    איכס, זו ההרגשה הראשונה שעלתה לי כשראיתי את המודעות.
    הסתכלתי שוב, גם במבט שלישי המסקנה היא שמישהו רצה להפגיז וירה בלי הבחנה.

    בינינו דוריטוס זה לא חליפה מדובר בס"ה ב- 5 שקל, אם אני רוצה לארגן מסיבת יום הולדת אני פשוט נכנס למכולת וקונה. בחיים אני לא יתקשר ויתחיל לספר סיפורים כדי שאולי אזכה ויקנו בשבילי את החטיפים האלו ('כיבוד מושקע' סוג של מה?), מי יודע גם כמה זמן זה לוקח אני צריך לארגן את המסיבה למחר, לשבוע הבא.

    הדור שלנו הוא דור הזמין, מה שבא עכשיו ובקלות. במקומם הייתי עושה מבצע שמי שארגן מסיבה וקנה חטיפי דוריטוס שיצלם את השולחן ויוכל לזכות (בהחזר על העלות של המסיבה, בפרסים אחרים). ההבדל הוא שאז הבן אדם שנמצא כבר בחנות וקונה חטיפים למסיבה, אומר לעצמו בין כה אני קונה למה לא לקנות משהו שבמבצע (אח"כ לצלם את המסיבה זו חוויה זמינה וכיפית).

    בא נסכם ככה, אם אני הייתי מעצב מודעה כזו על חברה לא מוכרת הייתי מקבל קיתונות של ביקורת :cool:



    .
     
  12. שושי מביתר

    שושי מביתר משתמש פעיל

    הצטרף:
    ‏1/1/09
    הודעות:
    661
    תודות :
    421
    נקודות:
    69
    לא אהבתי את החיבור לתורה אצל הבנים,
    מעבר לזה שזה מעליב את הגמרא [לסיים מסכת בשביל דוריטוס] ואת האינטלגנציה של הנער החרדי,
    זה מעושה ומעיד על קבעון מחשבתי,
    מה רע ב'נראה אותך מארגן מסיבה לחברים' או 'זיץ בליל שישי'.
     
    שפרירים מודה על התגובה.
  13. gol

    gol משתמש פעיל עיצוב גרפי פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏17/8/10
    הודעות:
    1,676
    תודות :
    50
    נקודות:
    89
    עיסוק:
    אמא וגרפיקאית
    מיקום:
    אשדוד
    מילא יום הולדת הבנתי
    אבל סיום? על דוריטוס?
     
    שפרירים מודה על התגובה.
  14. פוזי

    פוזי משתמש סופר מקצוען עיצוב גרפי פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏30/6/10
    הודעות:
    1,979
    תודות :
    1,695
    נקודות:
    271
    דף הבית:
    כל מי שאסטרטגיה לו בקודקודו, יודע שאסטרטגיה אין כאן

    כי סיום מסכת ודוריטוס עם פרצופים של חברה שהרגע הפסידו בשחמט אולי,
    מראה על ניתוק של האסטרטג מקהל היעד שאליו הוא ניסה לפנות.
    יש הרבה בושה במודעה זו, וחבל.
     
    שפרירים, שוקי פרוגר ו-מילה בסלע מודים על התגובה.
  15. מנוחהלה

    מנוחהלה משתמש סופר מקצוען הדמיות בתלת מימד עיצוב גרפי

    הצטרף:
    ‏26/5/14
    הודעות:
    2,434
    תודות :
    9,067
    נקודות:
    293
    הפעמים הקודמות בהן כל התמונה היתה שחור לבן ורק הדוריטוס צבעוני- היתה יותר טובה.
     
  16. לנדא

    לנדא משתמש סופר מקצוען עיצוב גרפי פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏19/6/11
    הודעות:
    2,534
    תודות :
    3,584
    נקודות:
    230
    כשראיתי את המודעות בעיתון, עלתה בי ממש הרגשת בחילה.

    כשראיתי שהעלו אותה לכאן התלבטתי אם להגיב ולכתוב למה,
    ופחדתי שזה ייגרור פולמוס "תורני" נרחב, שלא קשור בכלל לפרסום, ויסטה בכלל מהנושא המקורי (כמו שאוהבים כאן בפרוג ;))
    ולכן לא הגבתי.

    אבל אני רואה שאני לא "דעת יחיד" שחושבת שלקשר בין דוריטוס ל"סיום" בכזו צורה
    זה פשוט עלבון ובושה למי שתכננן אותה.
    הוא מן הסתם אפילו לא יודע מה הפרוש "סיום" ואיזה מאמץ לימודי מושקע מאחוריו...

    האם באמת הוא מאמין שהנערים הקדושים שלנו,
    יעשו מאמץ גדול של לימוד רק בשביל לקבל כיבוד "מושקע" ל"מסיבת הסיום"???
    (מה זה מושקע בכלל מישהו יודע? הקופריטר אולי לא מודע לזה שלרוב בסיומים הסעודה הרבה יותר מושקעת מ"כיבוד" בכמה חטיפים ....)

    זה מרגיש ממש כזלזול,
    האם האסטרטגים שם באמת חושבים שאנחנו עדר של מטומטמים (סליחה) שיאהבו דוריטוס כי הוא "מעודד לימוד תורה"... או משהו כזה...??

    והדבר הכי מעורר בחילה פה:
    שהפרסום הזה, לא מעודד ילד "לעשות סיום"- ע"י חטיף... (מתוך שלא לשמה יבא לשמה...)
    אלא מעודד את החטיף- ע"י סיום...
    כמה עצוב...

    אם נתעלם מהמודעה של הסיום,
    הקפמיין הזה היה יכול להיות דווקא מוצלח, (ויז'ואלית יש מה לשפר אבל לא נורא)
    אבל אחרי שראיתי את המודעה של הסיום היא כבר גרמה לי לראות את כל הקמפיין בעין שלילית... ומאד כשה לי לשפוט אובקטיבית את המודעות הנוספות.
     
    מ. א., שפרירים ו-שוקי פרוגר מודים על התגובה.
  17. wald

    wald משתמש סופר מקצוען עיצוב גרפי

    הצטרף:
    ‏9/9/13
    הודעות:
    7,210
    תודות :
    8,488
    נקודות:
    230
    עיסוק:
    אימון יהודי BSD - בהכשרה
    מיקום:
    בני ברק
    דף הבית:
    עוד נקודה קטנה של בורות מעבר למה שלנדא כתבה
    המבצע בתוקף בין א' כסלו לא' טבת
    רק מי שלא מבין חושב שתוך חודש בחור ישיבה יכול לארגן לעצמו סיום
     
  18. סטאר

    סטאר משתמש מקצוען עיצוב גרפי

    הצטרף:
    ‏2/1/11
    הודעות:
    300
    תודות :
    9
    נקודות:
    116
    לא אהבתי
    המודעה מבולבלת, האנשים רובוטים, וכולם תחובים שם בצורה מאד לא מקצועית.
    גם המסר של 'נראה אותך' שמקשרת בין האומץ לאכול דוריטוס חריף לסיום מסכת זהו קונספט מנותק מהמציאות ולא מדבר בכלל לקהל היעד.
    אבל אני לא מצפה ממשרדי הפרסום החרדיים שמשקיעים רק בתקציבאות ואסטרטגיה מרובעת שיוציאו מודעות קריאטיביות מעוצבות.
     
  19. גרפקליק

    גרפקליק משתמש מקצוען צילום מקצועי עיצוב גרפי פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏16/5/12
    הודעות:
    1,747
    תודות :
    1,067
    נקודות:
    159
    סוג מצלמה:
    D500 D5300
    אולי נארגן סיום ונראה אותם שולחים לנו דוריטוס :)
     
  20. דניאל נ

    דניאל נ משתמש פעיל פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏12/1/11
    הודעות:
    2,497
    תודות :
    25
    נקודות:
    54
    מצטרף לדעת קודמיי. רעיון עלוב מזלזל וירוד . אפילו לגבי היום הולדת זה לא מתאים . אני הייתי הולך על הקריספי, חדות של טעמים, או כל דבר אחר שיחדד ויזכיר את הטעם ...