להשראה -- אחת המודעות --

sara100

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פתחתי את האשכול כדי לבקש את הפרסום של דבי וולף, ואני מוצאת אותו כאן.
אז שושי תודה.
אני מאד אהבתי את הקונספט לדבר על איפור אסתטיקה ויופי במגבלות העיתונות. ממש דיבר אלי!
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
ללא מילים...

האגודה למלחמה ב'מחלה' / קרימלובסקי כהן

האגודה.png
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
המודעות של האגודה למלחמה בסרטן תמיד מביעות מסר מעולה.
למי שיש להעלות גם ישנות- הן טובות!
 

קייקס

עוגות ויטרינה לכל אירוע
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הפקות ואירועים
מודעה מזעזעת

במובן החיובי.
 

park

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מודעה המעבירה את המסר בבוקס לבטן.
במקרה הזה מעולה!

הקופי, נו אפעס לא משהו.... אפי' תחבירית אני לא יודע אם עובר....
הבעיה העיקרית שישנה בעייה קשה של מודעות במגזר החרדי, והחלק האינפורמטיבי פה ממש צולע, מה גם שעיקר הפעולה של המודעה היא הנעה לפעולה. והיה חשוב לחדד את האינפורמטיביות ממש מהבסיס.

ובכלל, מישהו ראה בעיתון? מעניין אם זה עובר את המבקרים, או שרק מדובר במודעה שרצה בין הפרסומאים.
 

efrat1

משתמש סופר מקצוען
מודעה המעבירה את המסר בבוקס לבטן.
במקרה הזה מעולה!

הקופי, נו אפעס לא משהו.... אפי' תחבירית אני לא יודע אם עובר....
הבעיה העיקרית שישנה בעייה קשה של מודעות במגזר החרדי, והחלק האינפורמטיבי פה ממש צולע, מה גם שעיקר הפעולה של המודעה היא הנעה לפעולה. והיה חשוב לחדד את האינפורמטיביות ממש מהבסיס.

ובכלל, מישהו ראה בעיתון? מעניין אם זה עובר את המבקרים, או שרק מדובר במודעה שרצה בין הפרסומאים.
התפרסם בלבית- של "המבשר" השבוע.
למה שלא יעבור את המבקר?
 

BOMERANG

פיתוח אתרים ומיתוג עסקי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
הן טובות.
קריאייטיב מצוין.
אבל עד האותיות הקטנות.
במקום מגילה ארוכה ומונוטונית, שלא מזמינה קריאה בכלל
ובהתאמה למסר ש(א)נשים רוצים להדחיק, צריך להנגיש אותו לקורא בעריכה גרפית.
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הן טובות.
קריאייטיב מצוין.
אבל עד האותיות הקטנות.
במקום מגילה ארוכה ומונוטונית, שלא מזמינה קריאה בכלל
ובהתאמה למסר ש(א)נשים רוצים להדחיק, צריך להנגיש אותו לקורא בעריכה גרפית.

זאת השפה שלהם תמיד, גם במגזר הכללי
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
והנה עוד כמה מודעות (מאד) ישנות שלהם...


51db10_4851afd96c674d7cbdb9531ea1682485.webp



51db10_42b7326d6d2f4b8ebfc869c6a557400f.webp



51db10_e152c9c5eaa645eb83d27e6a33e12ce4.webp


51db10_88f801d3f5d24d47b948cac08de1af57.webp


51db10_d1b8af61508f4d3eb7bdf88ad1a107ad.webp
 

מרגלית100

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
אחרי ההמחשה המזעזעת, קוראים גם את האותיות המזעריות ונעשה הכל העיקר שזה לא יקרה ח"ו (בכל אופן כך זה עבד עלי)

את התגובה כתבתי לפני התמונות האחרונות שהכניסו (על הדלקת הנרות) ואת החדשות אין לי אפשרות משום מה לראות בנטפרי.
 

BOMERANG

פיתוח אתרים ומיתוג עסקי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
זאת השפה שלהם תמיד, גם במגזר הכללי
ההערה היתה על ה"שפה שלהם תמיד".
והמודעות הבאות שהעלת נראה לי יאיר וייס אחראי על הקריאיטיב שלהם. מצויינות.
 

מפתח המוח

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
הקריאייטיב ברמת הרעיון מעולה ביותר.
ברמת הביצוע חסר סגיר טוב שיסביר יותר.
משהו בסגנון של "וברחת בחיים - שלא תשאירי לבעלך להדליק את הנרות..."

כך לא יפספסו את הקריאייטיב ויתלו את תמונת הבעל באיסור לשים תמונת אישה, כמו שהתפרש באמת במגזר הכללי.
 

מילולית

משתמש מקצוען
הקריאייטיב ברמת הרעיון מעולה ביותר.
ברמת הביצוע חסר סגיר טוב שיסביר יותר.
משהו בסגנון של "וברחת בחיים - שלא תשאירי לבעלך להדליק את הנרות..."

כך לא יפספסו את הקריאייטיב ויתלו את תמונת הבעל באיסור לשים תמונת אישה, כמו שהתפרש באמת במגזר הכללי.

אני מרשה לעצמי לחלוק עליך.
אין צורך בשורת הסבר. כל היופי זה שנעצרים לרגע כשרואים את הגבר ליד הנרות ואז מקבלים את המכה למוח. כל שורה רק תגרע כאן. להאכיל את קהל היעד בכפית אל תוך הלוע ממש מיותר וחוטא למטרה.
 

מפתח המוח

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אני מרשה לעצמי לחלוק עליך.
אין צורך בשורת הסבר. כל היופי זה שנעצרים לרגע כשרואים את הגבר ליד הנרות ואז מקבלים את המכה למוח. כל שורה רק תגרע כאן. להאכיל את קהל היעד בכפית אל תוך הלוע ממש מיותר וחוטא למטרה.


בדיקה שאני עשיתי עם כמה אנשים מתחום הפרסום שפשוט פספסו את הנקודה!

מלבד הבאלגן שהולך כבר שבועיים בכל הרשתות על הפרסומת הזאת שנתפסה כהדרת נשים בלבד גם בקרב אנ"ש.

עדיף לוותר על רמת הקריאייטיב ושהפרסום יהיה יותר מובן ובקלות לכולם.

כמו שזה עכשיו יש כאן דאבל דאבל קליק:
- ובחרת בחיים - אני צריך לעשות את החשבון שמי שלא נבדק בטוח(?) מת ח"ו - ואז מי שמת יש הלכה שהבעל מדליק נרות - ויש לפניי סיפור של אחת שנפטרה ובעלה מדליק נרות.

רחוקה הדרך מ"האכלה בכפית"
 

מילולית

משתמש מקצוען
בדיקה שאני עשיתי עם כמה אנשים מתחום הפרסום שפשוט פספסו את הנקודה!

מלבד הבאלגן שהולך כבר שבועיים בכל הרשתות על הפרסומת הזאת שנתפסה כהדרת נשים בלבד גם בקרב אנ"ש.

עדיף לוותר על רמת הקריאייטיב ושהפרסום יהיה יותר מובן ובקלות לכולם.

כמו שזה עכשיו יש כאן דאבל דאבל קליק:
- ובחרת בחיים - אני צריך לעשות את החשבון שמי שלא נבדק בטוח(?) מת ח"ו - ואז מי שמת יש הלכה שהבעל מדליק נרות - ויש לפניי סיפור של אחת שנפטרה ובעלה מדליק נרות.

רחוקה הדרך מ"האכלה בכפית"

אם כך הם פני הדברים- קיבלתי.
(לי משום מה היה מובן הקריאייטיב. אולי כי אני נושמת פרסום..)
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הדבר המרכזי שהפריע לי (מלבד עומס המלל) זה הצבעוניות שיש בתמונה
היא נראית יותר מידי חגיגית למישו שמת!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה