אושר בכבוד

מאורגנת

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
אני חוזרת אין התחייבות למתן ההלוואה כמו למתן המענק
ברגע שאדם כבר מקבל את ההלוואה
המענק ניתן אוטומטית
כל הגמח המרכזי לא עומד על התחייבות
ולכן לא מתאים לכל אחד....
רק נתנו פה רושם
שבשביל לקבל את המענק יש צורך בבקשה מיוחדת ולא כל אחד זכאי
מה שממש לא נכון
 

ניסים פנירי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
@שמואל גרינשטיין לא קראתי את כל השרשור, אבל הייתי שמח להבין מדוע התוכנית שלכם מייתרת את הצורך בהיתר עיסקא יותר מהתוכנית של הגמ"ח המרכזי למשל.
תודה!
 

שמואל גרינשטיין

יותר מעצב מגרפיקאי
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
צילום מקצועי
D I G I T A L
הרב גרינשטיין, קצת פחות פסקנות.
למה "לא יהיה"? למה להחליט באופן קטגורי וסופי שלא יכול להיות כזה דבר?
הרי בסוף, ההלוואות שהגמ"ח מבטיח גדולות הרבה יותר מה30,000 שהחברים נותנים. אז איך שלא יהיה, לפחות חלק מהתכנית בנויה על כך שיהיו חברים נוספים.

בדיוק היום, כאשר ראיתי את המודעה של אושר בכבוד, כוללת השורה שלמלווה חוזר רק 50% מהתרומה, נזכרתי שבזמנו השתתפתי באשכול דומה, ואז נפתח ארגון בשם "הגמ"ח הארצי", שכן בנוי על הפקדות גרידא, שנשארות לחלוטין בבעלות המפקיד. (הם לוקחים כמה אלפי שקלים בודדים בשביל הוצאות וקצת הון עצמי).


לא הבנתי. גם הגמח הארצי (איני מכיר), לשיטתך, לוקחים כמה אלפי שקלים בודדים (על איזה סכום של הלוואות), בשביל הון עצמי.

אז איפה הגמ"ח שמצליח לתת הלוואות גדולות מאד לציבור גדול מאד - שלא מתבסס על הון עצמי?!


בגמ"ח המרכזי, אפילו את השני שליש מהתרומה שכן מחזירים לך, זה רק "מענק אם נרצה לתת לך" בלי התחייבות. איך זה באושר בכבוד?


מתחייבים.

ומתחייבים להשיב את כל ההפקדה בכל רגע שהמפקיד יבקש (פרט ל-10 התשלומים הראשונים, שהם תרומה לגמ"ח. סוג של "דמי רצינות", כי בכל אופן הגמ"ח מתבסס על המצטרפים ועל ההפקדות).


הרב גרינשטיין, גם אם אפשר לדעת מה השמות שעומדים מאחורי "אושר בכבוד". מכתבי רבנים זה חשוב, (באמת!), אבל בסוף, מי האנשים שמנהלים את העסק.


"אושר בכבוד" נולד בבית המדרש. לרב משה ברקוביץ (אחד מחשובי האברכים בישיבת מיר), עלה רעיון בעת שלמדו את הסוגיות הסבוכות של הלכות ריבית.

הרב משה ברקוביץ, שיתף את ההברקה עם הרב יעקב לנדא שליט"א, רבה של אחיסמך, והרב נועם פל (מגלאט הון). מכאן הרעיון החל לרוץ, ולעניין עוד אנשים שנתנו מהונם ומרצם כדי שחברות ופירמות גדולות בשוק הפיננסים יבדקו את הרעיון, ויתנו גם את ההכשר הכלכלי.


@שמואל גרינשטיין לא קראתי את כל השרשור, אבל הייתי שמח להבין מדוע התוכנית שלכם מייתרת את הצורך בהיתר עיסקא יותר מהתוכנית של הגמ"ח המרכזי למשל.
תודה!


הקונספט שעומד בבסיס הרעיון של גמ"ח "אושר בכבוד", מורכב בעצם מארבע ישויות שונות. המפקיד, חברת "משקיעים בחסד", חברת "אושר בכבוד" והלווים.

דוגמא לדבר: ראובן מלווה לשמעון. ולכן לוי מסכים להלוות ליהודה.

לכן אין כאן שום סרך של ריבית. ואין צורך בהיתר עיסקא.

זו גם הסיבה, שאין מניעה שההפקדות ישארו ברשותו של המפקיד בכל התקופה (והגמ"ח יהיה שליח של המפקיד להלוות את הכספים). ובתום התקופה ניתן להשיב את ההפקדות למפקיד.




נ.ב.
זו לא התוכנית שלי. אני בס"ה נציג של הגמ"ח באזור מגורי וכאן בפרוג.
אשמח לסייע לכל אחד שמתעניין ושמעוניין. בין במידע, ובין בעזרה ועצה.
 

korot

משתמש מקצוען
ומתחייבים להשיב את כל ההפקדה בכל רגע שהמפקיד יבקש (פרט ל-10 התשלומים הראשונים, שהם תרומה לגמ"ח. סוג של "דמי רצינות", כי בכל אופן הגמ"ח מתבסס על המצטרפים ועל ההפקדות).
בגמ"ח המרכזי מאפשרים למשוך הכל !!!
 

טיגריס

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי DIP
לא מבין אותכם, יש גמח שמחזיר הכל: -
+ מענק. 0ככה הבנתי מנציג של גמח המרכזי! - לא בדקתי.)
גמח הארצי: 029979919
 

אפשרי

מהמשתמשים המובילים!
תודה לכל המגיבים ומבררים את הפרטים. תחנוני להמשך דיון ענייני, על המעלות והחסרונות בכל תוכנית. שעל כגון דא אמרו חכמינו קנאת סופרים תרבה חכמה.
 

אפשרי

מהמשתמשים המובילים!
תכל'ס העשר חודשים האלו שלא מחזירים, נועד בכדי לגרום לאנשים שלא להפסיק את התוכנית.
נראה אתכם מפסיקים תוכנית ששמתם בה כבר אלפי שקלים, והאלפים הללו ממתינים לכם שם - רק בתנאי שתמשיכו את התכנית...
 

אפשרי

מהמשתמשים המובילים!
ברור שהפלוס האמיתי באושר בכבוד, זו הגמישות.
אנחנו בדור של חופש. אל תחליטו לי כמה כסף לשים לכל ילד ובאיזה גיל.
ממש מגרה.
 

אפשרי

מהמשתמשים המובילים!
[

לא הבנתי. גם הגמח הארצי (איני מכיר), לשיטתך, לוקחים כמה אלפי שקלים בודדים (על איזה סכום של הלוואות), בשביל הון עצמי.

אז איפה הגמ"ח שמצליח לתת הלוואות גדולות מאד לציבור גדול מאד - שלא מתבסס על הון עצמי?!
יש הבדל בין אלפים בודדים (בדקתי עכשיו, להלוואה של 480,000 ל300 תשלומים משלמים 11,000, קומפלט, כולל הוצאות וכו')
לבין עשרות אלפים...
(מה הכוונה לשיטתי?)
 

תפוח אדמה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
D I G I T A L
בלת"ק,
אבל לאחרונה יש גם פרסומים של הגמ"ח הארצי, זה למי שמעוניין, גמ"ח על טהרת הגמ"ח.
לא מוסד פיננסי, לא במטרה לגרוף רווחים, אלא באמת מתוך מטרה להקל על נישואי הילדים.
היתרון הענק שלהם, שאתם מקבלים את כל הכסף חזרה (למעט 13 שקלים, כל חודש, שנועד להוצאות המשרדיות)
וגם מקבלים הלוואה ל-6 ילדים בהפקדה אחת.
ועוד משהו - ההחזרים הם כפולים מהגמ"ח המרכזי. בגמ"ח המרכזי זה 150 תשלומים, בגמח הארצי 300 תשלומים.
 

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
בלת"ק,
אבל לאחרונה יש גם פרסומים של הגמ"ח הארצי, זה למי שמעוניין, גמ"ח על טהרת הגמ"ח.
לא מוסד פיננסי, לא במטרה לגרוף רווחים, אלא באמת מתוך מטרה להקל על נישואי הילדים.
היתרון הענק שלהם, שאתם מקבלים את כל הכסף חזרה (למעט 13 שקלים, כל חודש, שנועד להוצאות המשרדיות)
וגם מקבלים הלוואה ל-6 ילדים בהפקדה אחת.
ועוד משהו - ההחזרים הם כפולים מהגמ"ח המרכזי. בגמ"ח המרכזי זה 150 תשלומים, בגמח הארצי 300 תשלומים.

מי עומד מאחורי הגמ"ח הזה?
 

שמואל גרינשטיין

יותר מעצב מגרפיקאי
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
צילום מקצועי
D I G I T A L
הרב ברקוביץ הוא המנהל של אושר בכבוד?


הרב משה ברקוביץ, חניך ישיבת קול תורה, ומחשובי הלומדים בישיבת מיר.

המייסד של "אושר בכבוד", ויו"ר החברה. (חל"ץ - חברה לתועלת הציבור).



הניהול בפועל מתבצע על פי פיקוח והכוונה של חברת הייעוץ הכלכלי "Wise Consulting Group", על ידי פירמת "KPMG סומך חייקין", ובליווי של "משרד עו"ד HFN הרצוג פוקס נאמן".


.
 

פרידא

משתמש מקצוען
במודיעין עילית יש את "יד שמשון" אפשר לקבל עד 80 אל"ש לילד
על כל 40 אל"ש משלמים 2400 ש"ח, וההחזרים הם 400 שח לחודש.
 

רינהרינה

משתמש מקצוען
במודיעין עילית יש את "יד שמשון" אפשר לקבל עד 80 אל"ש לילד
על כל 40 אל"ש משלמים 2400 ש"ח, וההחזרים הם 400 שח לחודש.

כדאי לברר איך הם מבחינה הלכתית לפני שמצטרפים,
שמעתי שיש רבנים שאומרים שזה ממש ריבית בגמ"ח הזה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה