אונקי מעלי אקספרס

סמינר דוד

משתמש מקצוען
קניתי 4 אונקי מאלי אקספרס, חמודים, יפים, ועובדים מצויין. בתוכם קניתי גם של סנדיסק, ובינתיים (חצי שנה) הם עובדים ממש טוב, ואני משתמשת לא מעט, לוקחת חומר מבית הספר לבית, מעבירה מהבית לבית הספר, סרטים, קבצי אופיס למיניהם, מצגות לשיעורים ועוד.
 

אלישי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
לשמירת חומר על זה, זה וודאי פחות טוב משל סאנדיסק.
להעברת חומר ממחשב למחשב, זה גם לא יהיה הכי שווה בגלל מהירות ההעברה, וכן בגלל החשש שעד שתכניס למחשב השני יימחק או ייפגם החומר..
בקיצור אני לא הייתי ממליץ על זה, ולא על שום חומר סיני אחר..
 

aridesk

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
חבל לשחק בדברים ששם יש חומרים שלכם. כדאי להוסיף כמה שקלים ולקנות מותג מוכר סנדיסק קינגסטון וכו . מה גם שבקניית מותג גנרי רבו הזיופים וכו. אפשר לקנות באתרים מותגים מוכרים רק שימו לב למחיר אם הוא מחיר בדיחה כנראה שעליכם המוכר עושה אותה בהצלחה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט פ'

קכט פְּלָאוֹת עֵדְוֹתֶיךָ עַל כֵּן נְצָרָתַם נַפְשִׁי:קל פֵּתַח דְּבָרֶיךָ יָאִיר מֵבִין פְּתָיִים:קלא פִּי פָעַרְתִּי וָאֶשְׁאָפָה כִּי לְמִצְוֹתֶיךָ יָאָבְתִּי:קלב פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כְּמִשְׁפָּט לְאֹהֲבֵי שְׁמֶךָ:קלג פְּעָמַי הָכֵן בְּאִמְרָתֶךָ וְאַל תַּשְׁלֶט בִּי כָל אָוֶן:קלד פְּדֵנִי מֵעֹשֶׁק אָדָם וְאֶשְׁמְרָה פִּקּוּדֶיךָ:קלה פָּנֶיךָ הָאֵר בְּעַבְדֶּךָ וְלַמְּדֵנִי אֶת חֻקֶּיךָ:קלו פַּלְגֵי מַיִם יָרְדוּ עֵינָי עַל לֹא שָׁמְרוּ תוֹרָתֶךָ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה