מיתוג לאמן עיצוב פירות בשם יונתן אסף
הוא עושה דברים מרשימים כמו אלה:
על הקופי (שם וסלוגן) וניהול הפרויקט איציק וינברגר ( @איציק כרמי ) ועל העיצוב אני. וכמובן שאיציק, למי שלא מכיר, שופע רעיונות גם בפן הויזואלי וזה עושה את הכל יותר כיף וזורם.
שני כיוונים עלו במחקר:
1. סגנון פירותי וקליל שחלק מהמתחרים בשוק משתמשים בו ומתקשר לרעננות, טריות, טבעיות, בריאות ושמחה.
2. סגנון יוקרתי ו'כבד' יותר, שגם בו משתמשים מתחרים אחרים, המשקף את הפן המכבד והחשוב שעבודת פירות אמנותית נותנת לאירוע או למשלוח.
ואולי אפשר גם לשלב?
היו עוד כמה סקיצות, אבל בגלל שהן כללו גם שמות וסלוגנים אחרים שהוצעו, ואני לא הבעלים לחשוף אותם כאן הם יישארו במאגר להמשך .
הנה סקיצה אחת שאפשר שהולכת יותר על הכיוון הראשון שהזכרתי:
והנה הלוגו הסופי שבאמת משלב בין שני הכיוונים :
וכמובן שאשמח לשמוע את התגובות שלכם
הוא עושה דברים מרשימים כמו אלה:
על הקופי (שם וסלוגן) וניהול הפרויקט איציק וינברגר ( @איציק כרמי ) ועל העיצוב אני. וכמובן שאיציק, למי שלא מכיר, שופע רעיונות גם בפן הויזואלי וזה עושה את הכל יותר כיף וזורם.
שני כיוונים עלו במחקר:
1. סגנון פירותי וקליל שחלק מהמתחרים בשוק משתמשים בו ומתקשר לרעננות, טריות, טבעיות, בריאות ושמחה.
2. סגנון יוקרתי ו'כבד' יותר, שגם בו משתמשים מתחרים אחרים, המשקף את הפן המכבד והחשוב שעבודת פירות אמנותית נותנת לאירוע או למשלוח.
ואולי אפשר גם לשלב?
היו עוד כמה סקיצות, אבל בגלל שהן כללו גם שמות וסלוגנים אחרים שהוצעו, ואני לא הבעלים לחשוף אותם כאן הם יישארו במאגר להמשך .
הנה סקיצה אחת שאפשר שהולכת יותר על הכיוון הראשון שהזכרתי:
והנה הלוגו הסופי שבאמת משלב בין שני הכיוונים :
וכמובן שאשמח לשמוע את התגובות שלכם