מאמרים אוטומציה שיווקית - עסקית: הדבר הבא בעולם הפרסום

אוטומציה עסקית (Business Automation) או אוטומציה שיווקית (Marketing Automation) היא האוטומציה החדשה בדיגיטל. היא חיה ובועטת במדינות רבות בעולם ובישראל בימים אלו היא הפכה לדבר החם הבא.


אוטומציה חדשה

זה לא כישוף, לא שייך לעשירים בלבד ולא מתאים רק לתאגידים הגדולים ביותר…אוטומציה שיווקית – עסקית מתאימה לכל חברה המעוניינת לשפר תהליכים, לחסוך בכסף, לבנות את המסרים הנכונים לאנשים הנכונים, בדיוק המתאים ובמיצוי הפוטנציאל הגלום בלקוחות הקיימים.

כמה מילים על אוטומציה לעסקים
אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור החברה ומנהל השיווק שלה, הוא הדאטה של הלקוחות וכיצד למצות ולמנף את הנתונים הקיימים. הדאטה, נתוני הלקוחות המוחזקים בקבצים ובמערכות שונות, היא ליבת החברה השווה זהב ועליכם לנצל משאב עיקרי וחשוב זה.
האוטומציה השיווקית פותחת דלת חכמה לפעולות אוטומטיות, עבור מקרים שונים בפעולות קבועות ומוגדרות ומספקת מענה לכל פעולה שיווקית אוטומטית: אם קרתה פעולה מסוימת, האוטומציה השיווקית תענה בפעולה אוטומטית המבצעת אינטגרציות בין המערכות השונות והכלים המגוונים.

מורידים הוצאות, מעלים הכנסות
אוטומציה שיווקית-עסקית מקשרת בין מערכות שונות ומאפשרת להן “לדבר” אחת עם השנייה.
בעזרת המומחים שלנו, נוכל לחסוך לכם במשאבים רבים, זמן יקר וכסף רב שמתבזבזים בחיפוש אחר לקוחות חדשים, טיפול בלקוחות קיימים ולמעשה כל מה שמבוצע בשיטה הישנה שאינה אוטומטית.
התהליכים האוטומטים ימנפו את העסק שלכם לכל המשימות השיווקיות השוטפות אשר דרושות לניהול ארגון, יחסכו לכם כסף רב בהוצאות ואף עשויים להכניס לכם כסף פוטנציאלי מלקוחות קיימים וחדשים הנהנים משירות ושיווק חדיש, נוח ויעיל. כל זאת בעזרת מערכות אוטומציה מתקדמות שמאפשרות ליצור תהליכים עיסקיים בהתאמה אישית.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  21  פעמים

לוח מודעות

למעלה