מידע שימושי אוהבים מנה חמה ?חשוב שתדעו מה זה מכיל!

Sefi T

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
כולנו יודעים שחמצוצים , וגומי לעיסה למיניהם, זה זבל .ובורקסים ומיני מאפה זה ממש ממש לא בריא
אבל מנה חמה? זה רק איטריות,זה בכל אופן מה שאני חשבתי עד הצצה חטופה על המרכיבים "הסודיים" האלה.
טוב, אף פעם לא חשבתי שזה אחד מתוך עשרת הדברים הבריאים אבל לא חלמתי עד כמה.... קריאת המרכיבים על גבי הקופסא הזעירה הזאת, גרמה לי להישאר עם פה פתוח והלם מוחלט!!!!שומן רווי,שומן טראנס,שמן דקל, מונוסודים גלוטומט ואפילו צבעי מאכל לזה לא חלמתי.
אתם בטח מניחים לעצמכם,שזה לא כתוב כך,כי אחרת אף לא אחד היה מתקרב לזה,הם מוצאים לזה מילים מעודנות יותר מזיקות באותה רמה.
קחו לדוגמא את שמן הדקל לאור הנזקים הבריאותיים המשויכים לשמן דקל, במבוגרים בכלל ובתינוקות בפרט, ולאור הנוחות הטכנולוגית בשימוש בשמן זה, יצרני המזון מצאו דרך עוקפת כדי לחפות ולהסתיר את עובדת נוכחותו של שמן זה במוצריהם.
מסתבר שקיימים לא פחות מ-30 שמות אחרים לשמן דקל המופיעים על גבי מוצרי מזון אשר בעצם מסתירים את עובדת קיומו של שמן מזיק זה במוצר.
בין השמות ניתן למצוא שמות כמו "שומנים ושמנים מהצומח", "שמן צמחי", "שומן צמחי", פאלמיטאט, חומצה סטארית, חומצה פלמיטית, סטארין דקל, שמן דקל קרנל, סודיום קרנלאט ועוד.

וזה רק דוגמא למרכיב אחד,יש עוד מלא מוצרים לא בריאים ואפילו רעילים שלאכול אותם זה מבחינת "ונשמרתם" שמוצאים להם מילים מעודנות ולא מחשידות כלל וכלל ,שמי בכלל היה חולם שהתתכוונו לזה.........
זהו,תכף שנת הלימודים הבאה מתקרבת, ועשרות או אפילו מאות ילדים מצטיידים במנה חמה ללימודי אחה"צ ,אז לפני שאתם אוכלים דבר מעין זה חשוב שתדעו מה זה מכיל, את הנזקים של זה במיוחד בשימוש יומיומי ,פשוט אסון!! ואני לא מגזימה......
 
נערך לאחרונה ב:

Rachel27

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
והנתרן?
איך פיספסת את המרכיב הזה???
נתרן ברמה גבוהה מאוד! עלול לגרום להרחבת כלי הדם ואפילו לדימומים מהאף לרגישים או לנשים במצב מיוחד...
מכירה אישית כמה כאלה...
 

Sefi T

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
והנתרן?
איך פיספסת את המרכיב הזה???
נתרן ברמה גבוהה מאוד! עלול לגרום להרחבת כלי הדם ואפילו לדימומים מהאף לרגישים או לנשים במצב מיוחד...
מכירה אישית כמה כאלה...
נכון,נתרן זה באמת אחד הדברים המסוכנים לא סתם נקרא הרוצח השקט,יותר גרוע מסוכר.......
בתור אחת שלמדה את הנושא לעומק אני יכולה להגיד שכל המרכיבים שהזכרתי גורמים למחלות לב וכלי דם וזה פשוט סכנה!!הרבה אנשים אומרים לי את צעירה, לך מותר אז זהו שהטענה הזאת ממש ממש לא נכונה דברים כאלה מתחילים בגיל צעיר מאוד ,אבל ההתפרצות שלהם בגיל מבוגר יותר,הגוף לא שוכח תסמכו עליו.....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה