בעקבות שרשוריפלצת צרכניים מלאי קיטור ואמוציות.
מתכבדת להרים את הכפפה ולפתוח שרשור שבא להלל ולשבח את החנויות נותנות השירות במגזרנו. (בתקוה שכולנו נשתף פעולה ושרשור זה ינעץ לשם ותהילה)
למען נדע מתוך החיוב, היכן כדאי לקנות, אילו חנויות מכבדות את עצמן ואותנו הצרכנים.
נוקיר חנויות אלו בקניה חוזרת בהם, ונקווה שעוד ועוד חנויות ישכילו לזכות את עצמן בציון 10 מתוך הבנה שהצרכן החרדי זכאי לשירות על כל מוצר בכל מחיר.
כי שירות זה מוצר צריכה בסיסי.
אז איך הולך הציון?:
כפי התגובה הבאה, יש לספר את סיפור המקרה ככתבו וכלשונו, עדיף לצרף תמונות.
אחרי זה להעתיק את השאלות הבאות ולענות עליהם, כאשר 10 זה הציון הגבוה ביותר ו1 זה הציון הנמוך ביותר.
לא לשכוח לחשב ציון משוקלל בגדול.
דרג/י את היחס של המוכרת/בעלת החנות אליך כלקוח/ה הבא עם תלונה: 1-10
דרג/י את מהירות השירות הניתן: 1-10
דרג/י את איכות השירות הניתן: 1-10 (10 יינתן רק במקרה של תמורה מלאה, זיכוי יקבל ציון 7 לכל היותר, זיכוי מוגבל בזמן/מידה/פריט יקבל ציון 5 לכל היותר)
מדד השירות משוקלל: (ממוצע 3 הציונים לעיל)
מתכבדת להרים את הכפפה ולפתוח שרשור שבא להלל ולשבח את החנויות נותנות השירות במגזרנו. (בתקוה שכולנו נשתף פעולה ושרשור זה ינעץ לשם ותהילה)
למען נדע מתוך החיוב, היכן כדאי לקנות, אילו חנויות מכבדות את עצמן ואותנו הצרכנים.
נוקיר חנויות אלו בקניה חוזרת בהם, ונקווה שעוד ועוד חנויות ישכילו לזכות את עצמן בציון 10 מתוך הבנה שהצרכן החרדי זכאי לשירות על כל מוצר בכל מחיר.
כי שירות זה מוצר צריכה בסיסי.
אז איך הולך הציון?:
כפי התגובה הבאה, יש לספר את סיפור המקרה ככתבו וכלשונו, עדיף לצרף תמונות.
אחרי זה להעתיק את השאלות הבאות ולענות עליהם, כאשר 10 זה הציון הגבוה ביותר ו1 זה הציון הנמוך ביותר.
לא לשכוח לחשב ציון משוקלל בגדול.
דרג/י את היחס של המוכרת/בעלת החנות אליך כלקוח/ה הבא עם תלונה: 1-10
דרג/י את מהירות השירות הניתן: 1-10
דרג/י את איכות השירות הניתן: 1-10 (10 יינתן רק במקרה של תמורה מלאה, זיכוי יקבל ציון 7 לכל היותר, זיכוי מוגבל בזמן/מידה/פריט יקבל ציון 5 לכל היותר)
מדד השירות משוקלל: (ממוצע 3 הציונים לעיל)