[FONT="]כל מפרסם היה רוצה שכולם יהיו כמוני, קורא נאמן וצייתן שרק רואה איזו פרסומת וכבר המזומנים יוצאים חיש מהר מהארנק, אני הצרכן האולטימטיבי, הם מצליחים להשפיע עלי, לשכנע אותי, להניע אותי לרכישת המוצר והכי חשוב אני פשוט קורא את כל הפרסומות מתחילה ועד סוף.[/FONT]
[FONT="]הרגע הכי קשה מבחינתי [ומבחינתם..] זה שמזלזלים באינטליגנציה שלי, את זה אני כבר ממש לא אוהב ועל אני רוצה לכתוב כאן.[/FONT]
[FONT="]ביום רביעי האחרון בכניסה לחדר המדרגות שכבו בערימה עיתוני קו עיתונות דתית, לקחתי את העיתון ליד והתחלתי לפרק אותו לגורמים, מיד צדה את עיני פרסומת גדולה על העמוד האחורי בצבעי המילקי הידועים, וכותרת גדולה מקדמת את פני... מוכן לחגים פיקס? מגיע לך מילקי מיקס! אני חוזר שוב למי שלא הבין, הקופירייטר שואל ואתם עונים, אם אתה מוכן לחגים פיקס - אז מגיע לך מילקי מיקס, איזה חרוז יצא להם שם בבולטון פוטנציאל, כמה פשוט ורהוט, כך אינטליגנטי ומשכנע, האמת שאשתי עד עכשיו מתה מצחוק מהמשפט הזה, חוץ מזה יש להם בעיה אסטרטגית פשוטה שכאשר הם פנו בלשון זכר הם פספסו מיידית את רוב קהל היעד שלהם, אבל בזה לא תמו תלאות החרוזים החכמים / מתחכמים של השבוע, ההמשך לקמן...[/FONT]
[FONT="]המתחרים מאפיקים שבשבועות האחרונים התחילו קצת לנער את שכבות האבק מעל המוחות הקריאטיביים ברח' בן גוריון 17, הצליחו להפיק לבגיר אחלה קמפיין, הקמפיין נפתח בקול תרועה רמה, שמיניות עמוד רצו בעמודי כתבות בכל עיתון עם שמות שונים ועל כל שם היה את ההסבר שלו ע"פ הסוד או הקבלה ובאמצע העיתון נפרסה הפרסומת המלאה על כפולת עמודים עם כל השמות, תחת הסלוגן 'יש בך משהו שאין באחרים' הפרסום אכן היה מוצלח ותגובות נלהבות לא פסקו מלהגיע לשולחן המערכת, דא עקא שמאז חלפו כמה שבועות והקמפיין התחיל לזייף קצת, פרסומת שמרוחה על עמוד שלם עם כותרת 'מתנה' והסבר מורחב תחת הכותרת, אני לא יודע אם תזכרו זאת, אבל לשים מילה שקשורה למוצר ומתחת הסבר, כבר נעשה ע"י תוצאות אפקטיביות עם פרויקט מרום שיר, לא מתאים לגנוב רעיונות ממשרדים אחרים ובפרט לא מתוך המגזר הקטנטן שלנו .[/FONT]
[FONT="]השלוחה המגזרית טריו [אדלר חומסקי & ורשבסקי] אחראים על ניופאן שמשווק ומייבא בהצלחה מרובה מספר מותגים גדולים כמו טושיבה, מג'ימיקס, דה לונגי ועוד, בד"כ אני נהנה כל פעם מחדש מהפרסומות המשובחות שהם מחזירים בתשובה או יוצרים בעצמם אבל הפרסומת האחרונה שלהם למג'ימיקס או כגרסת משרד הפרסום שכבר שבועיים מפרסם אותם עם שגיאת הכתיב מג'מיקס, אני לא יודע מה עבר להם בראש אבל משפט כמו: 'רק מג'ימיקס זה מג'ימיקס' לא אמור לשכנע אותי לכלום חוץ מאשר להמשיך לדפדף לעמוד הבא, כאילו ברור שרק מג'ימיקס זה מג'ימיקס, לא חשבתי שקנווד זה ג"כ מג'ימיקס... לא?[/FONT]
[FONT="]ונעבור לחלק האהוב עלי ביותר, ברכות שנה טובה של המפרסמים השונים, בדרך כלל הפרסומות האלו הכי משעממות שיש אבל משרד טוב ידע למנף גם פרסומת כזאת למשהו מיוחד ואפקטיבי למוצר. [/FONT]
[FONT="]תנובה / גל אורן בירכו אותנו ב 'שנה תנובה', בקופ"ח כללית הביאו מודעה מעניינת עם סימני ראש השנה בשילוב מעניין עם המחלקות השונות שלהם, ובקופ"ח המתחרה לאומית הכניסו גם מידע מועיל לטובת החברים - ברכת שנה טובה עם זמני פתיחת הסניפים, אבל תוצאות אפקטיביות עשו למרכז דנט בדיוק את מה שצריך, ויז'ואל של תפוח בדבש עם כיתוב 'כדי שתוכלו לאכול בלי כאבי שיניים' נכון, מדויק ואפקטיבי למרכז לרפואת שיניים, ברכת השנה הכי מיוחדת שראיתי בעיתוני סופ"ש האחרון שייכת לאפיקים / בזק, כן, שוב פעם חרוז משכנע ואינטליגנטי.[/FONT]
[FONT="]אני לא יודע על מה בדיוק חשבו שם, אבל אני בטוח שבמשפטי חרוז משעממים לא יקנו את הצרכן "המיושן", החרדי והלא כל כך אינטליגנטי.[/FONT]
[FONT="]הרגע הכי קשה מבחינתי [ומבחינתם..] זה שמזלזלים באינטליגנציה שלי, את זה אני כבר ממש לא אוהב ועל אני רוצה לכתוב כאן.[/FONT]
[FONT="]ביום רביעי האחרון בכניסה לחדר המדרגות שכבו בערימה עיתוני קו עיתונות דתית, לקחתי את העיתון ליד והתחלתי לפרק אותו לגורמים, מיד צדה את עיני פרסומת גדולה על העמוד האחורי בצבעי המילקי הידועים, וכותרת גדולה מקדמת את פני... מוכן לחגים פיקס? מגיע לך מילקי מיקס! אני חוזר שוב למי שלא הבין, הקופירייטר שואל ואתם עונים, אם אתה מוכן לחגים פיקס - אז מגיע לך מילקי מיקס, איזה חרוז יצא להם שם בבולטון פוטנציאל, כמה פשוט ורהוט, כך אינטליגנטי ומשכנע, האמת שאשתי עד עכשיו מתה מצחוק מהמשפט הזה, חוץ מזה יש להם בעיה אסטרטגית פשוטה שכאשר הם פנו בלשון זכר הם פספסו מיידית את רוב קהל היעד שלהם, אבל בזה לא תמו תלאות החרוזים החכמים / מתחכמים של השבוע, ההמשך לקמן...[/FONT]
[FONT="]המתחרים מאפיקים שבשבועות האחרונים התחילו קצת לנער את שכבות האבק מעל המוחות הקריאטיביים ברח' בן גוריון 17, הצליחו להפיק לבגיר אחלה קמפיין, הקמפיין נפתח בקול תרועה רמה, שמיניות עמוד רצו בעמודי כתבות בכל עיתון עם שמות שונים ועל כל שם היה את ההסבר שלו ע"פ הסוד או הקבלה ובאמצע העיתון נפרסה הפרסומת המלאה על כפולת עמודים עם כל השמות, תחת הסלוגן 'יש בך משהו שאין באחרים' הפרסום אכן היה מוצלח ותגובות נלהבות לא פסקו מלהגיע לשולחן המערכת, דא עקא שמאז חלפו כמה שבועות והקמפיין התחיל לזייף קצת, פרסומת שמרוחה על עמוד שלם עם כותרת 'מתנה' והסבר מורחב תחת הכותרת, אני לא יודע אם תזכרו זאת, אבל לשים מילה שקשורה למוצר ומתחת הסבר, כבר נעשה ע"י תוצאות אפקטיביות עם פרויקט מרום שיר, לא מתאים לגנוב רעיונות ממשרדים אחרים ובפרט לא מתוך המגזר הקטנטן שלנו .[/FONT]
[FONT="]השלוחה המגזרית טריו [אדלר חומסקי & ורשבסקי] אחראים על ניופאן שמשווק ומייבא בהצלחה מרובה מספר מותגים גדולים כמו טושיבה, מג'ימיקס, דה לונגי ועוד, בד"כ אני נהנה כל פעם מחדש מהפרסומות המשובחות שהם מחזירים בתשובה או יוצרים בעצמם אבל הפרסומת האחרונה שלהם למג'ימיקס או כגרסת משרד הפרסום שכבר שבועיים מפרסם אותם עם שגיאת הכתיב מג'מיקס, אני לא יודע מה עבר להם בראש אבל משפט כמו: 'רק מג'ימיקס זה מג'ימיקס' לא אמור לשכנע אותי לכלום חוץ מאשר להמשיך לדפדף לעמוד הבא, כאילו ברור שרק מג'ימיקס זה מג'ימיקס, לא חשבתי שקנווד זה ג"כ מג'ימיקס... לא?[/FONT]
[FONT="]ונעבור לחלק האהוב עלי ביותר, ברכות שנה טובה של המפרסמים השונים, בדרך כלל הפרסומות האלו הכי משעממות שיש אבל משרד טוב ידע למנף גם פרסומת כזאת למשהו מיוחד ואפקטיבי למוצר. [/FONT]
[FONT="]תנובה / גל אורן בירכו אותנו ב 'שנה תנובה', בקופ"ח כללית הביאו מודעה מעניינת עם סימני ראש השנה בשילוב מעניין עם המחלקות השונות שלהם, ובקופ"ח המתחרה לאומית הכניסו גם מידע מועיל לטובת החברים - ברכת שנה טובה עם זמני פתיחת הסניפים, אבל תוצאות אפקטיביות עשו למרכז דנט בדיוק את מה שצריך, ויז'ואל של תפוח בדבש עם כיתוב 'כדי שתוכלו לאכול בלי כאבי שיניים' נכון, מדויק ואפקטיבי למרכז לרפואת שיניים, ברכת השנה הכי מיוחדת שראיתי בעיתוני סופ"ש האחרון שייכת לאפיקים / בזק, כן, שוב פעם חרוז משכנע ואינטליגנטי.[/FONT]
[FONT="]'במה נברך את צבי המתוק? שגם השנה לא יפסיק לצחוק'.
[/FONT]
[/FONT]
[FONT="]ובנימה מתחדשת זו, נסיים בברכת שנה טובה ומתוקה לכל עם ישראל[/FONT]