ב.ד.ה. תפילה לשלום הפצועים יניב בן אהובה ואשתו הודיה איילת השחר בת אסתר ע"ה

Special

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
רפו''ש
 

ברבור באגם

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
 

2020 ESTER

מאיירת דיגיטלית משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
‏התאונה הטראגית בבנימין: אחרי שהשתפר מצבו במח' טיפול נמרץ - האב, יניב מעודד, עודכן לראשונה על כך שילדיו נהרגו בתאונה.
ה' ישמור
שה' לא יעמיד אף אחד מישראל בניסיונות כאלה
 

אבא תודה!

משתמש פעיל
יש מצב להעלות?
אני לא יכולה לפתוח
תודה רבה ובשורות טובות
 

efratLit

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
יש מצב להעלות?
אני לא יכולה לפתוח
תודה רבה ובשורות טובות
לאחר שאושפז במצב קשה לאחר שנפצע בתאונה הקשה בצומת עופרים בה נהרגו שני ילדיו, השתפר מצבו של יניב מעודד, שנפגע בתאונת הדרכים הקשה בערב שבת לפני כשבועיים.

בעקבות השיפור במצבו, בישרו לו הרופאים בבית החולים בילינסון על מות ילדיו, טוב ראי והללי, בתאונה הקשה שאירעה לפני שבועיים. כמו כן בישרו הרופאים ליניב כי אשתו, הודיה, עדיין מאושפזת במצב קשה.

פרופ' פייר זינגר, מנהל מחלקת טיפול נמרץ כללי בבית החולים בילינסון, מסר: "מצבו של יניב השתפר ברמה שיכולנו לשוחח איתו ולמסור לו את הבשורות הקשות שחיכו לו. זה נעשה בצורה עדינה עם כל הסבלנות הדרושה ובליווי של אנשי מקצוע , עובדים סוציאליים וקרובי משפחתו. יניב נשאר עטוף באהבה של הקרובי משפחה. ואנו נמשיך ללוות אותו בעתיד".

גיסו סיפר מבית החולים כי הצוות הרפואי בישר לו את הבשורות הקשות בזמן שקרובי המשפחה היו במקום כדי שיוכלו לעודד את רוחו. הוא תיאר כי היה זה "לא פשוט", והוסיף: "ימים ארוכים עוד לפנינו".

כזכור, מחקירת המשטרה על התאונה עלה כי רכב פלסטיני שהגיע מכיוון הכפר שוקבא, מדרום לצפון, ביצע ככל הנראה פרסה בקו הפרדה רצוף, רכב ישראלי שהגיע מהנתיב הנגדי ונסע לכיוון מודיעין, התנגש בדופן של הרכב הפלסטיני שביצע פרסה. עוד עולה מהחקירה כי מבדיקת הרכב הפלסטיני מדובר ברכב שהורד לפירוק, 'משטובה' ואסור בשימוש.

אגב, @אבא תודה! בגלל שם הניק שלך כבר חשבתי שמעדכנים פה בשורות טובות....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  22  פעמים

לוח מודעות

למעלה