נקודת גז- הכנה ליונקרס ומחמם מים המופעל בגז במקום בחשמל

אגס סברס תפוח

משתמש פעיל
שאלתי על זה במכון הטכנולוגי להלכה, ואמרו לי שצריך לברר אם ניתוק המכשיר מהחשמל מנתקת גם את החיישן טמפרטורה. ואם אכם כך, אז אפשר לנתק מערב שבת ולהשתמש בשבת.
 

אגס סברס תפוח

משתמש פעיל
זה מה שהמכון הטכנולוגי כתבו לי כעת-

"ככל ומדובר על היונקרס, אזי לא בטוח שהוצאת החשמל לבדה תספיק, כי יתכן - בחלק מהדגמים - שהחיישן בנוי על הסטה מכנית הנגרמת מלחץ המים, ולכן מה שיותר מומלץ זה לסגור פשוט את ברז אספקת הגז - אבל בכזה מקרה החימום ג"כ לא יעבוד...
לכן מה שצריך לעשות זה לנתק את זה ביום חול, להוציא מים חמים בכמות גדולה וגם בכמויות קטנות יותר ובלחץ יותר נמוך ובכך לוודא אכן לא נדלק כלל המים החמים מחמת כן, אבל במקביל עדיין החימום כן יידלק [שלא יהיה מצב שהחימום ג"כ לא יידלק ללא החשמל ...]."
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה