חסימת מכשיר לוויז בלבד

יאיר מן

משתמש מקצוען
D I G I T A L
@מריומה זה נושא גדול שדובר רבות בפורום בעבר, פשוט תעשי חיפוש.
בגדול הדרך הטובה ביותר לחסימת מכשיר לוויז בלבד, היא כמובן לרכוש מכשיר מאחת החברות המוסמכות בנושא.
במידה ואת לא חוששת שאי מי מבני המשפחה שלך ינסה לפרוץ את המכשיר ואת רק מחפשת שהאינטרנט לא יהיה פתוח וחשוף, יש לך שתי רמות הגנה.
אחת והנמוכה יותר היא אפליקציה בשם applock שבה את יכולה לבחור אילו אפליקציות יהיו פתוחות ולאילו אפליקציות יצטרכו קוד גישה כדי להשתמש, את האפליקצה הזו אפשר להוריד מgoogle play.
הדרך השנייה, שקצת יותר מגינה על המכשיר ואני מניח שאת מתכוונת אליה היא על ידי גישת root, שמסירים את כל האפליקציות הבעייתיות, את זה כל טכנאי פלאפונים כמעט יכול לעשות לך, אם את מחפשת מישהו שיעשה לך את זה בהתנדבות אולי עדיף לך לחפש במתמחים טופ שם יש יותר אנשים שמתאימים לזה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה