שיתוף - לביקורת אלי לומד להיזהר

הזדמנות

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
"מכל המקומות בעולם הכי בטוח עכשיו זה לנסוע ברכבל באיטליה בגובה של 1400 ק"מ " אומרת הבת שלי, מורידה את הרגלית הקטנה על הבד ולוחצת על הדוושה "ולעמוד על פראנצ'ס ולהשתתף באירועים הומי אדם" טרר..טרר.. מטרטרת המכונה. אני מרימה גבה. "כן כן!" היא נחרצת. היא מפסיקה לרגע עם הברנינה שלה. "כי דווקא שם עכשיו דואגים שהדברים האלה לא יחזרו על עצמם, אז המקומות האלה הכי בטוחים"
"אני רוצה לחשוב ככה" אני אומרת. על השולחן מונח ספרון של אלי, אלי לומד להזהר מהכביש. "אוקי" אני אומרת. "אז אלי כמעט נדרס והוא לומד להזהר מהכביש ואז הוא כמעט טובע והוא לומד להזהר מהים ויום אחד הוא משפריץ לעצמו סנוקליר לתוך העיניים, העיניים שלו ניצלות בחסד עליון והנה הוא כמעט נשרף מהמדורה של ל"ג בעומר, מה שווה כל הזהירות הזאת אם אנחנו אנשים שלא לומדים אף פעם את העיקרון? עזבי עכשיו את חשבון הנפש הרוחני. זה ענין אחר.." "אח!" צועקת עכשיו הבת שלי. היא תפרה בטעות את היד.
 

Talya kadosh

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
רוב בני האדם הם מהזן שמעדיף לטמון את הראש בחול.
ורק אז כשהוא כמעט נופל... עוד שנייה טובע... הולך להידרס... וכו הם מתחילים להתעורר.
ורובנו אפילו לא מבינים למה אנחנו טומנים את הראש בחול. לבת יענה, לפחות יש סיבה:(
 

הזדמנות

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
כתיבה קצרה וממוקדת, מסר חזק ונוקב (אצבעות...)
תודה על זה

(הספרונים החביבים של אלי לומד להיזהר דווקא תואמים מאוד לגיל הרך, המסרים שלהם ברורים וחדים וסה"כ הילדים די נהנים מהם, אולי הם לא ספרות לפרס פוליצר אבל לא הייתי מזלזלת בהם)
 

הזדמנות

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
אני מפרגנת לרב סויסה להתפרנס ואפילו להתעשר בכל דרך כשרה שנראית לו לנכון הוא לא גנב שום דבר מאף אחד. אם אני לא אוהבת את הרוגעלך שלו אני לא אקנה אותם ואותו דבר לגבי הסיפרונים אבל לא הייתי מכפישה אותו על במה ציבורית. וכן, אני לא מתביישת לומר שהילדים שלי גדלו על הסידרה הזאת ולא נשרטה נשמתם הרכה. לא רואה בהם מסרים אנטי חינוכיים או אלימים או לא הולמים כמו הרבה ספרי קומיקס מטופשים שיוצאים חדשים לבקרים ולא אנקוב בשמותם.
גילוי נאות- אין לי שום מניות בתעשיה המשגשגת והאלמותית הזאת
 

על דא ועל הא

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
אגב, גם סטטיסטית לא נופלים רכבלים אחד אחרי השני,
גם לא פרנצ'ס או פאראנטשעס...
פעם הייתי בשדרות.
הייתה אזעקה, ברר... ברחתי.
והופ! טיל נוחת באמצע הכביש.
אין נפגעים.
מיד כולם רצים לשם.
שאלתי מישהו - למה אתה רץ לשם?
ענה לי: זה המקום הכי בטוח עכשיו, סטטיסטית אף פעם לא נפל טיל פעמיים באותה נקודה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה