דרוש מידע למי מיועדים האתרים הללו? לחרדיות?

מצב
הנושא נעול.

rk 1234

משתמש פעיל
מרגיז---
למה כמעט בכל האתרים החרדיים לבגדי נשים אין אפשרות לראות את הבגדים???
הוא לא מיועד לנשים חרדיות?
אז למה שולחים לנו כל הזמן קישורים???
שיפרסמו במקומות המתאימים...

זה הזוי שבנקסט וכדו' האתר נותן לראות הרבה מקולקציית הבגדים (כמובן שגם הרבה לא)
אבל באתרים החרדיים כדוג' אורדמן - כמעט הכל חסום!!!! ורק בודדים ממש פתוחים...

העסקים רוצים להרוויח או להפסיד?
כ"כ קשה לשים תמונה של בגד לבד???

או שיש סיבות אחרות לתופעה?
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
תשובה אמיתית?
לדעתי הגורמים הם בעיקר תודעת שירות לא מפותחת, חוסר התמצאות בשיווק אונליין ובמאפייניו הייחודיים ולפעמים גם נוכחות טריה יחסית ברשת. (פתחו אתר רק בגלל הקורונה).
חנויות ותיקות כמו מזל חזוט או חן פאשן פתחו מזמן אופציה לצפיה עבור משתמשות נטפרי.
 

teacher

משתמש מקצוען
מרגיז---
למה כמעט בכל האתרים החרדיים לבגדי נשים אין אפשרות לראות את הבגדים???
הוא לא מיועד לנשים חרדיות?
אז למה שולחים לנו כל הזמן קישורים???
שיפרסמו במקומות המתאימים...

זה הזוי שבנקסט וכדו' האתר נותן לראות הרבה מקולקציית הבגדים (כמובן שגם הרבה לא)
אבל באתרים החרדיים כדוג' אורדמן - כמעט הכל חסום!!!! ורק בודדים ממש פתוחים...

העסקים רוצים להרוויח או להפסיד?
כ"כ קשה לשים תמונה של בגד לבד???

או שיש סיבות אחרות לתופעה?
הגיע הזמן שיתאימו משהו גם בשבילנו
אנחנו כח קניה חזק!!!
 

rk 1234

משתמש פעיל
בעל האתר צריך לפנות לנטפרי ולהתחייב לתכנים לפי המדיניות של נטפרי
ולאחר בדיקה הם פותחים את האתר
בסינון תמונות אוטומטי
בנטפרי האתרים הללו פתוחים, אך אין אפשרות לראות את הבגדים...
וזאת השאלה למי האתר מיועד?
והתשובה היא לחרדיות.

אז למה זה לא מותאם ללקוחות??

תשובה אמיתית? תודעת שירות לא מפותחת, חוסר התמצאות בשיווק אונליין ובמרכיביו הייחודיים ונוכחות טריה יחסית ברשת. (פתחו אתר רק בגלל הקורונה).
חנויות ותיקות כמו מזל חזוט או חן פאשן פתחו מזמן אופציה לצפיה עבור משתמשות נטפרי.

נכון לגמרי.
הם אתרים כמעט יחידים.
חבל כי סה"כ מספיקה רק תמונה שיוכלו לראות (ואפילו לקנות) את הבגד באתר.
וגם להרוויח בהתאם...

הגיע הזמן שיתאימו משהו גם בשבילנו
אנחנו כח קניה חזק!!!

ברור. זה מיועד בשבילנו.
אבל מהאתרים זה נראה שלא ...
כי זה לא מותאם לנו, הכל (הרוב) חסום.
 

טיפוסית

משתמש רשום
נכון מאוד אם זה מיועד לנו שיתאימו את האתר לחרדים בצורה שנוכל לפתוח את האתר עם תמונות צנועות בתיאום עם נטפרי אגב הגעיל אותי התמונות בקטלוג של הדס עם הכלבים אני לא מבינה אם הקטלוג מיועד לציבור החרדי שיתאימו אותו ואם לציבור הכללי שלא יפיצו אותו אצלינו
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
אין לי מניות אצל מזל חזוט ואני לא קונה אצלה אבל היא בעיני דוגמא לחשיבה עסקית שקשובה לצרכי הלקוח המשתנים.
התחילה ברשתות החברתיות, צברה תאוצה והוסיפה הזמנות בטלפון.
השתכללה ופתחה אתר שעונה על צרכיה של הקונה באופן מקיף:
1. אתר נגיש יחסית ולא מסורבל.
2. קיים סרגל מידות,
3. אפשרות למגוון אורכים וגם הוספת בד להארכה למי שנדרשת לעניין.
מה שחסר וחבל זה מידע על הרכב הבדים.
4. שירות טלפוני זמין (לפי מה שבררתי)
בהמשך היא התאימה את עצמה שוב לצרכי הקהל ופתחה פלטפורמה נגישה למשתמשות נטפרי.
ומי יצאה הכי נשכרת מהעניין? היא ולא אחרת.

אני משווה זאת לחנות ילדים ידועה שלא רק לא פתחה אתר בקורונה (שזה הכי מתבקש ביחס לביקוש העצום לסחורה שלה ולהיקף המכירות) אלא שגם באתר שבו היא כן מציעה המלאי מוגבל מאד ועלות המשלוח גבוהה.
חבל שעסקים (בעיקר חרדים) לא תמיד תופסים שתודעת שירות ירודה עד לא קיימת פוגעת בראש ובראשונה בהם.
וגם אם הם היום על הגל מחר הלקוח ימצא חנות אונליין משתלמת יותר מהם ופשוט יאמר להם שלום ולא להתראות.
ויעיד היקף הרכישות של הציבור החרדי בנקסט שגדל משנה לשנה וודאי בא בחלקו על חשבון החנויות בארץ.
 

טיפוסית

משתמש רשום
כנראה שמוכרים יותר כשיש תמונות של הבגדים במציאות מאשר כשהתמונות מותאמות לנטפרי. ענין של ביקוש והיצע נטו
אני קונה המון בנקסט עם תמונות של הבגדים בלבד שיפרסמו בכל בגד גם תמונה של הבגד עצמו
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
@ELFISH בתור אחת שקונה את רוב הבגדים ברשת ויש לה נטפרי בבית אני יכולה להגיד לך שיש כנראה עוד כמה כמוני שהיו שמחות לתמונות מותאמות. בפרט באתרים של חנויות שהן מתמצאות במידות שלהן.
ואם כבר התכנסנו חייבת לצל"ש את גרביים עד הבית. אתר נוח ומשלוחים מהירים מאד אפילו לק"ק מגדל העמק :).
 

ELFISH

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
אני קונה המון בנקסט עם תמונות של הבגדים בלבד שיפרסמו בכל בגד גם תמונה של הבגד עצמו
@ELFISH בתור אחת שקונה את רוב הבגדים ברשת ויש לה נטפרי בבית אני יכולה להגיד לך שיש כנראה עוד כמה כמוני שהיו שמחות לתמונות מותאמות. בפרט באתרים של חנויות שהן מתמצאות במידות שלהן.
אני לא מתכחשת לזה שיש כאלה שמעדיפות וקונות כל. זה מזכיר לי שכבעלת עסק ניסו לשדל אותי לייצר "דברים מיוחדים", לא רגילים, וככה להשיג את הקונות הלא סטנדרטיות.
זה לא עובד ככה. אי אפשר לכוון ל20% מהלקוחות שמעדיפים את השונה והמיוחד. הפרנסה באה מה80% הקלאסיים.
 

T.S

משתמש פעיל
אני לא מתכחשת לזה שיש כאלה שמעדיפות וקונות כל. זה מזכיר לי שכבעלת עסק ניסו לשדל אותי לייצר "דברים מיוחדים", לא רגילים, וככה להשיג את הקונות הלא סטנדרטיות.
זה לא עובד ככה. אי אפשר לכוון ל20% מהלקוחות שמעדיפים את השונה והמיוחד. הפרנסה באה מה80% הקלאסיים.
אבל אפשר לשלב את שני הסוגים, בנוסף לתמונות הקימות פשוט להוסיף עוד תמונה או שתים של הבגד על בובה או לבד..
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
אני לא מתכחשת לזה שיש כאלה שמעדיפות וקונות כל. זה מזכיר לי שכבעלת עסק ניסו לשדל אותי לייצר "דברים מיוחדים", לא רגילים, וככה להשיג את הקונות הלא סטנדרטיות.
זה לא עובד ככה. אי אפשר לכוון ל20% מהלקוחות שמעדיפים את השונה והמיוחד. הפרנסה באה מה80% הקלאסיים.
מסכימה איתך בעקרון השאלה היא האם משתמשות נטפרי הן אכן מיעוט, מה גם שבנתיב חלק מהתמונות חסומות.
שנית, לא מדובר בהשקעה גדולה אלא בצילום נוסף של עוד כמה תמונות לכל פריט.
 

גיטיgiti

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
אין לי מניות אצל מזל חזוט ואני לא קונה אצלה אבל היא בעיני דוגמא לחשיבה עסקית שקשובה לצרכי הלקוח המשתנים.
התחילה ברשתות החברתיות, צברה תאוצה והוסיפה הזמנות בטלפון.
השתכללה ופתחה אתר שעונה על צרכיה של הקונה באופן מקיף:
1. אתר נגיש יחסית ולא מסורבל.
2. קיים סרגל מידות,
3. אפשרות למגוון אורכים וגם הוספת בד להארכה למי שנדרשת לעניין.
מה שחסר וחבל זה מידע על הרכב הבדים.
4. שירות טלפוני זמין (לפי מה שבררתי)
בהמשך היא התאימה את עצמה שוב לצרכי הקהל ופתחה פלטפורמה נגישה למשתמשות נטפרי.
ומי יצאה הכי נשכרת מהעניין? היא ולא אחרת.

אני משווה זאת לחנות ילדים ידועה שלא רק לא פתחה אתר בקורונה (שזה הכי מתבקש ביחס לביקוש העצום לסחורה שלה ולהיקף המכירות) אלא שגם באתר שבו היא כן מציעה היקף הסחורה מוגבל מאד ועלות המשלוח גבוהה.
חבל שעסקים (בעיקר חרדים) לא תמיד תופסים שתודעת שירות ירודה עד לא קיימת פוגעת בראש ובראשונה בהם.
וגם אם הם היום על הגל מחר הלקוח ימצא חנות אונליין משתלמת יותר מהם ופשוט יאמר להם שלום ולא להתראות.
ויעיד היקף הרכישות של הציבור החרדי בנקסט שגדל משנה לשנה וודאי בא בחלקו על חשבון החנויות בארץ.
גם האתר של חן פאשן מותאם לנטפרי כולל תמונות ברורות, לוח מידות וחלק מהבגדים מיוצרים ב2 אורכים או עם אופצית הארכה.
 

ELFISH

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
מסכימה איתך בעקרון השאלה היא האם משתמשות נטפרי הן אכן מיעוט, מה גם שבנתיב חלק מהתמונות חסומות.
שנית, לא מדובר בהשקעה גדולה אלא בצילום נוסף של עוד כמה תמונות לכל פריט.
נקסט עושים את זה כי הם גדולים ויש להם תקציב. לצלם בגד "באוויר" דורש השקעה כספית. למצוא את הזוית המתאימה. להניח בצורה שלא יראה סמרטוט. זה ממש לא עוד כמה תמונות על הדרך.

אפשר לנסות להעלות מודעות ולבקש מהיצרנים להשקיע בתמונות ולהוכיח שיש קהל מספק לזה, אפשר לבקש מנטפרי לפתוח למי שרוצה תמונות של נשים רחמנא ליצלן רחמנא לשיזבן ואפשר לעבור לחסימה שיותר מתאימה לצרכים של משפחות שמורכבות, בלית ברירה, גם מהמגדר שאינו גברים.
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
נקסט עושים את זה כי הם גדולים ויש להם תקציב. לצלם בגד "באוויר" דורש השקעה כספית. למצוא את הזוית המתאימה. להניח בצורה שלא יראה סמרטוט. זה ממש לא עוד כמה תמונות על הדרך.
חן פאשן ומזל חזוט עושות את זה (בעצם גם מיקובל). מניחה שזה משתלם להם וגם אם לא עכשיו ישתלם לטווח הארוך
אינטרנט בציבור שלנו כבר יש בחלקו כעובדה מוגמרת, חסימה גם יש ושוק הקמעונאות אונליין מתפתח בצעדי ענק. מי שמתאים את עצמו יעשה חיל בעסקיו.
 

גיטיgiti

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
כנראה שמוכרים יותר כשיש תמונות של הבגדים במציאות מאשר כשהתמונות מותאמות לנטפרי. ענין של ביקוש והיצע נטו
בסהכ יש ציבור גדול מאוד עם חסימות פחות חזקות
שקונה בהחלט.
מאמינה שכל בעל עסק מטרתו למכור ולפעמים זה חוסר מודעות לציבור שנמצא בנטפרי.
תרימו טלפון לבעלי העסקים לבצע התאמה לא נראה לי שיתנגדו. ומי שיתנגד כנראה מוכר מספיק ואין לו ענייןלהיכנס לעוד קהל.
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
ואפשר לעבור לחסימה שיותר מתאימה לצרכים של משפחות שמורכבות, בלית ברירה, גם מהמגדר שאינו גברים.
בואי לא נתחיל להתווכח על זה כי בתור אחת שמכירה מקרוב ממש כמה סוגי חסימות אנחנו בוחרים גם לפי שירות ולצערי בחלק מהחברות השירות מתחת לכל ביקורת.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ת'

קסט תִּקְרַב רִנָּתִי לְפָנֶיךָ יְהוָה כִּדְבָרְךָ הֲבִינֵנִי:קע תָּבוֹא תְּחִנָּתִי לְפָנֶיךָ כְּאִמְרָתְךָ הַצִּילֵנִי:קעא תַּבַּעְנָה שְׂפָתַי תְּהִלָּה כִּי תְלַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:קעב תַּעַן לְשׁוֹנִי אִמְרָתֶךָ כִּי כָל מִצְוֹתֶיךָ צֶּדֶק:קעג תְּהִי יָדְךָ לְעָזְרֵנִי כִּי פִקּוּדֶיךָ בָחָרְתִּי:קעד תָּאַבְתִּי לִישׁוּעָתְךָ יְהוָה וְתוֹרָתְךָ שַׁעֲשֻׁעָי:קעה תְּחִי נַפְשִׁי וּתְהַלְלֶךָּ וּמִשְׁפָּטֶךָ יַעֲזְרֻנִי:קעו תָּעִיתִי כְּשֶׂה אֹבֵד בַּקֵּשׁ עַבְדֶּךָ כִּי מִצְוֹתֶיךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה